WSBK round 12 Jerez 14 - 16 oktober

Wie heeft het beste weekend?

  • Jonathan Rea

    Stemmen: 7 31,8%
  • Tom Sykes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Chaz Davies

    Stemmen: 6 27,3%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 6 27,3%
  • Nicky Hayden

    Stemmen: 1 4,5%
  • Davide Guiliano

    Stemmen: 0 0,0%
  • Jordy Torres

    Stemmen: 1 4,5%
  • Leon Camier

    Stemmen: 0 0,0%
  • Xavi Forés

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lorenzo Savadori

    Stemmen: 1 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Zou de nieuwe 2017 Blade, volgend seizoen het verschil voor Nicky Hayden goed kunnen maken naar de Kawa's toe?
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik kom niet onder een steen vandaan. Vergelijk dat blok eens met de vorige blade...
En het frame....en achterbrug. Tada! Hetzelfde!
 
Ja, ik kom niet onder een steen vandaan. Vergelijk dat blok eens met de vorige blade...
En het frame....en achterbrug. Tada! Hetzelfde!

Vandaar ook het vraagteken ;)
Maar ben er wel van overtuigd dat ze er bij ten Kate weer meer uit weten te halen. Of het genoeg is voor een inhaalslag, is dus de grote vraag. Volgend seizoen weten we meer.
 
Frank Weeink doet dit weekend DTM en Formule 3 bij Ziggo Sport. Commentator was Nelson Valkenburg, die eigenlijk uit de autosportwereld komt.


hij heeft wat verbeterpunten inderdaad maar ga er eens aan staan als autosport commentator af en toe invallen in een andere tak van sport. dat is knap lastig. Je moet je echt enorm inlezen om het allemaal een beetje te kunnen verslaan. Denk eens na hoe het zou gaan als PVDG en DDV een weekend autoraces moeten verslaan. Ik heb laatst voor de grap wat van die Blanchartserie (of hoe het ook heette)*edit* (Blancpain GT Series was het) gekeken. daar ken ik ook helemaal niks van. zag alleen een hoop Ferrari's Audi's en Bentley's

Waar ik me overigens van af vroeg of het echt topsport was want de kampioen uit die klasse had me toch een dikke bierpens en bolle kop... als je met zon a sportief figuur ergen kampioen mee kan worden is het weinig inspannend lijkt het...
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik kom niet onder een steen vandaan. Vergelijk dat blok eens met de vorige blade...
En het frame....en achterbrug. Tada! Hetzelfde!

Het is niet hetzelfde blok.

Ook niet hetzelfde frame en ook niet dezelfde achterbrug.

Hetzelfde zou het zijn wanneer zij deze uit de vorige Blade hadden gepakt en zo pardoes in de nieuwe gestopt zouden hebben. Dit is niet het geval.

Gebaseerd op is wat anders dan hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:
Het is niet hetzelfde blok.

Ook niet hetzelfde frame en ook niet dezelfde achterbrug.

Hetzelfde zou het zijn wanneer zij deze uit de vorige Blade hadden gepakt en zo pardoes in de nieuwe gestopt zouden hebben. Dit is niet het geval.

Gebaseerd op is wat anders dan hetzelfde.

Geloof maar dat het (op den duur) een verbetering is. Nu hopen dat de andere teams niet nog grotere stappen maken in de wintermaanden :)
 
hij heeft wat verbeterpunten inderdaad maar ga er eens aan staan als autosport commentator af en toe invallen in een andere tak van sport. dat is knap lastig. Je moet je echt enorm inlezen om het allemaal een beetje te kunnen verslaan. Denk eens na hoe het zou gaan als PVDG en DDV een weekend autoraces moeten verslaan. Ik heb laatst voor de grap wat van die Blanchartserie (of hoe het ook heette)*edit* (Blancpain GT Series was het) gekeken. daar ken ik ook helemaal niks van. zag alleen een hoop Ferrari's Audi's en Bentley's

Waar ik me overigens van af vroeg of het echt topsport was want de kampioen uit die klasse had me toch een dikke bierpens en bolle kop... als je met zon a sportief figuur ergen kampioen mee kan worden is het weinig inspannend lijkt het...

_O- _O- :')

En toch zou je je er nog eens in kunnen vergissen hoe snel die mannen rond gaan. Maar je punt is duidelijk. En mbt het commentaar: :^

Kun je alle coureurs die langskomen in alle WSBK klassen zelf zo opdreunen zonder te spieken? Indien niet, denk je eens in hoe het is om dat wel te moeten doen in een commentaarhok van 2x2 met een kleine monitor. Shit, hebben we het nu weer over het commentaar? :z
 
hij heeft wat verbeterpunten inderdaad maar ga er eens aan staan als autosport commentator af en toe invallen in een andere tak van sport. dat is knap lastig. Je moet je echt enorm inlezen om het allemaal een beetje te kunnen verslaan. Denk eens na hoe het zou gaan als PVDG en DDV een weekend autoraces moeten verslaan. Ik heb laatst voor de grap wat van die Blanchartserie (of hoe het ook heette)*edit* (Blancpain GT Series was het) gekeken. daar ken ik ook helemaal niks van. zag alleen een hoop Ferrari's Audi's en Bentley's
:Y :t
 
De nieuwe Honda heeft fabrieksaf meer vermogen, maar de vraag is natuurlijk of dat niet gekannibaliseerd is uit de maximale potentie van het blok.

Zeg dat de huidige blade 180pk produceert, en het WSBK blok gekieteld is naar 230PK.
De nieuwe blade produceert net aan geen 200PK, maar dat hoeft niet te betekenen dat de WSBK versie ineens 250PK output heeft (fictieve getallen, yes).

Ik ben in elk geval benieuwd :)
 
_O- _O- :')

En toch zou je je er nog eens in kunnen vergissen hoe snel die mannen rond gaan. Maar je punt is duidelijk.


Dat ongetwijfeld.

Maar dan zo'n dikke Bentley, Ferrari of Audi opbouwen om hem zo licht en snel mogelijk te maken en dan iemand er in zetten met pak em beet 20 kilo teveel vet aan zijn lichaam? ;) Just kept me wondering.. :X

maar we dwalen af...
 
Laatst bewerkt:
Maar dan zo'n dikke Bentley, Ferrari of Audi opbouwen om hem zo licht en snel mogelijk te maken en dan iemand er in zetten met pak em beet 20 kilo teveel vet aan zijn lichaam? ;) Just kept me wondering.. :X

Die 20 kilo extra maakt dat gesleutel aan de auto juist noodzakelijk. ;-)
 
Testtijden van gisteren op Jerez;
De officieel vrijgegeven rondetijden van de test:
1.Jonathan Rea GBR Kawasaki Racing Team 1’40.815
2.Tom Sykes Kawasaki Racing Team 1’41.056
3.Chaz Davies Aruba.it Racing – Ducati Ducati Panigale R 1’41.563
4.Sylvain Guintoli Pata Yamaha Official WorldSBK Team Yamaha YZF R1 1’41.627
5.Nicky Hayden Honda World Superbike Team Honda CBR1000RR SP 1’41.740
6.Michael van der Mark Honda World Superbike Team Honda CBR1000RR SP 1’41.748
7.Alex Lowes Pata Yamaha Official WorldSBK Team Yamaha YZF R1 1’41.895
8.Jordi Torres Althea BMW Racing Team BMW S1000 RR 1’41.970
9.Markus Reiterberger Althea BMW Racing Team BMW S1000 RR 1’42.056
10.Davide Giugliano Aruba.it Racing – Ducati Ducati Panigale R 1’42.247
11.Leon Camier MV Agusta Reparto Corse MV Agusta 1000 F4 1’42.861
12.Illia Mykhalchyk Pedercini Racing Kawasaki ZX-10R 1’44.658
13.Saeed Al Sulaiti Pedercini Racing Kawasaki ZX-10R 1’45.130
14.Peter Sebestyen Team Tóth Yamaha YZF R1 1’45.411
15.Sebastien Suchet Pedercini Racing Kawasaki ZX-10R 1’46.391
 
Chaz wil meer dan het frame van de Ducati? :)


Die was ook mooi ja _O-

Of wat te denken van; wielen staan niet in lijn. Buitenom er voorbij. De Yamaha's van Sofuoglu en Krummenacher.

Edit: okee zo kan 'ie wel weer. Nelson zal ongetwijfeld z'n best hebben gedaan..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan