WSBK Silverstone 2011

Wie gaat Siverstone pakken. (nieuwe versie incl. Hopkins)

  • Hopkins

    Stemmen: 5 38,5%
  • Camier

    Stemmen: 2 15,4%
  • Biaggi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Haga

    Stemmen: 0 0,0%
  • Melandri

    Stemmen: 2 15,4%
  • Haslam

    Stemmen: 0 0,0%
  • Fabrizio

    Stemmen: 0 0,0%
  • Laverty

    Stemmen: 1 7,7%
  • Badovini

    Stemmen: 0 0,0%
  • Checa

    Stemmen: 3 23,1%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Hoera voor streaming video! Spoilers:

Mooi gevecht voor p3! Haga zojuist opzij gezet door Hopkins, en gelijk ook door Camier, Haslam en Melandri. Zo sta je derde, zo sta je zevende...
 
Haha, die heeft inderdaad zijn dag niet... Vreemd, aangezien Camier wél vooraan rijdt, terwijl dat normaliter echt andersom is!
 
haha, die Hopper zet dat zooitje eens lekker te kakken!!! Maar goed dat Swan Yamaha en HM Plant Honda er niet bij waren, anders was het helemaal te triest geworden voor de 'wereldtop'.

sukkels,dat zijn het :Y


:+
 
Waar zou hij last van hebben? Niks te zien... Misschien dat Biaggi een "blaas de motor op van mijn teamgenoot"-knop heeft, voor het geval Max zelf anders worst Aprilia wordt ofzo...
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat John Hopkins dondersgoed weet wat er aan de hand is geweest in race 1, en dat ze dat kunnen bijwerken voor race 2! Zou leuk zijn als hij tenminste één podium uit z'n pole position weet te slepen.
 
Dat hoop ik ook. Hij verdient het wel na een nette pole. Lekker weer Yamaha op het podium!! Jeuujj
 
Respect voor biaggi :Y ,die heeft zeker iets gevonden na de 1e manche
 
Toch had die mooi er tussen kunnen staan op dat podium :) ik baalde er toch stiekem wel een beetje van ;)
 
Dat Camier een pechvogel is, mag nu ook wel weer de deur uit... Heeft-ie een goede tweede kans gekregen, redt-ie het alsnog niet. Zijn eerste race win is verder weg dan ooit, lijkt haast wel, en dat vind ik jammer om te zien. Jammer omdat de motor er absoluut tot in staat moet zijn!

Jammer van Hopkins, ik had hem graag ook op het podium gezien. Dat had de sensatie voltooid. Ik heb de interviews nog niet nagelezen (wil geen F1 spoilers), vraag me af of hij tevreden is. Zou wel moeten, maar ik denk dat hij hetzelfde nasmaakje meeneemt als ik. Op naar Brno!
 
Dat Camier een pechvogel is, mag nu ook wel weer de deur uit... Heeft-ie een goede tweede kans gekregen, redt-ie het alsnog niet. Zijn eerste race win is verder weg dan ooit, lijkt haast wel, en dat vind ik jammer om te zien. Jammer omdat de motor er absoluut tot in staat moet zijn!

Jammer van Hopkins, ik had hem graag ook op het podium gezien. Dat had de sensatie voltooid. Ik heb de interviews nog niet nagelezen (wil geen F1 spoilers), vraag me af of hij tevreden is. Zou wel moeten, maar ik denk dat hij hetzelfde nasmaakje meeneemt als ik. Op naar Brno!

En dat is :? ,hij heeft super gekwalifiseerd :Y ,goed gereden,maar het podium niet gered :N that's all :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan