WSBK slowchat 2020

Wie word wereldkampioen superbikes 2020


  • Totaal aantal stemmers
    70
2020 World Superbike initial rev limit:

Aprilia: 14700

BMW: 14950

BMW 2019: 14900

Ducati V2: 12400

Ducati V4: 16100

Honda (SC77): 15050

Honda (SC82): 15600

Kawasaki: 14600

MV Agusta: 14950

Suzuki: 14900

Yamaha: 14950
 
Klein vraagske.
Weet iemand of Ten Kate nog met 2 motoren naar de grid komt?

Had toch de hoop aan het einde van vorig seizoen
 
Klein vraagske.
Weet iemand of Ten Kate nog met 2 motoren naar de grid komt?

Had toch de hoop aan het einde van vorig seizoen
Ze zijn een poos met Cortese bezig geweest, dit is door de financien (mee te brengen door Cortese en volgens mij Yamaha) niet doorgegaan.
 
2020 World Superbike initial rev limit:

Aprilia: 14700

BMW: 14950

BMW 2019: 14900

Ducati V2: 12400

Ducati V4: 16100

Honda (SC77): 15050

Honda (SC82): 15600

Kawasaki: 14600

MV Agusta: 14950

Suzuki: 14900

Yamaha: 14950
Mag die Duc nog steeds zoveel toeren maken??? 8)7

Rare regels ook.
De nieuwe, op papier veel sterkere Fireblade, mag meer toeren maken dan dat ding welke het hele seizoen achteraan heeft gereden. 8)7

En Suzuki????
Heb ik gemist dat de GSX-R weer van de partij is?? *O* *O* *O*


Schijnbaar! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Wie wordt wereldkampioen? Rea is misschien the safest bet, maar toch Redding gekozen, aan de duc zal het niet liggen mijns inziens...
 
Heb ik gemist dat de GSX-R weer van de partij is?? *O* *O* *O*

Schijnbaar! *O* *O* *O* *O* *O* *O*

denk eerder dat ze er gewoon bij staan omdat ze een motorfiets hebben die in theorie gewoon ingeschreven kan worden, dus de machine is al meegenomen in de regelementen
 
Ik las dat Team Gillini ofzo van Kawasaki naar Suzuki ging, maar nu ik dat bericht weer probeer te vinden lees ik dat zij dit voor seizoen 2018 gingen doen (oud bericht dus) en volgens mij is dat ergens gestagneerd want ik kan mij de nieuwe Suzuki niet herinneren in de WSBK.

Ik zie ook geen rijders in de lijst staan met een Suzuki.

Helaas dus inderdaad.
 
Ik las dat Team Gillini ofzo van Kawasaki naar Suzuki ging, maar nu ik dat bericht weer probeer te vinden lees ik dat zij dit voor seizoen 2018 gingen doen (oud bericht dus) en volgens mij is dat ergens gestagneerd want ik kan mij de nieuwe Suzuki niet herinneren in de WSBK.

Ik zie ook geen rijders in de lijst staan met een Suzuki.

Helaas dus inderdaad.
wel jammer ik had ze er ook graag weer eens bij gezien. goed voor de variatie van het veld.
 
Ik vind het wel echt weer tijd worden dat de GSX-R en de RSV-4 (X? :Y ) ook door teams gebruikt gaan worden. Zou toch mooi zijn als ieder merk weer een eigen fabrieksteam heeft. Vooral Suzuki is voor mij de grote afwezige.

Afin, aan die RSV-4X hoef je niets aan te doen, ook qua livery niet. Gewoon zo inschrijven!

rsv4x-01.jpg
 
Ik vind het wel echt weer tijd worden dat de GSX-R en de RSV-4 (X? :Y ) ook door teams gebruikt gaan worden. Zou toch mooi zijn als ieder merk weer een eigen fabrieksteam heeft. Vooral Suzuki is voor mij de grote afwezige.

Afin, aan die RSV-4X hoef je niets aan te doen, ook qua livery niet. Gewoon zo inschrijven!

rsv4x-01.jpg
RSV-X gaat hem niet worden.
1100cc en maar 10 stuks, wat minimaal 500 zou moeten zijn.
 
Wat een ding zeg, maar als er maar 10 stuks zijn gemaakt zal die wel een RCV213 VS prijs hebben. :o
 
Wat een ding zeg, maar als er maar 10 stuks zijn gemaakt zal die wel een RCV213 VS prijs hebben. :o

65 graden V4 met 225 pk en een drooggewicht van 165 kilogram

Italiaanse prijs: net onder de 40k

En denk je, ik heb nog wel ergens 40 rooitjes liggen, ik wil zon ding? kan niet! Waren binnen paar uurtjes alle 10 verkocht!
 
Hu?
Dat zijn wel RCV213 VS specs! 8)7

Wat weinig geld. Wat jammer dat er niet meer zijn en dat het ding niet meedoet!!!!!!! -O--O--O-

Logisch dat niemand die Honda koopt als die Italianen hetzelfde voor 4x zo weinig verkopen.
 
Hu?
Dat zijn wel RCV213 VS specs! 8)7

Wat weinig geld. Wat jammer dat er niet meer zijn en dat het ding niet meedoet!!!!!!! -O--O--O-

Logisch dat niemand die Honda koopt als die Italianen hetzelfde voor 4x zo weinig verkopen.

Naja, dit zijn meer Panigale V4 superleggera specs. Die heeft 234 pk (met Akrá kit), weegt 159 kilo en kost: tadaaa... een ton!
30 van de 500 kopers krijgen een MotoGP experience, dan mag je op Mugello even op Dovi zn fiets knallen.
 
65 graden V4 met 225 pk en een drooggewicht van 165 kilogram

Italiaanse prijs: net onder de 40k

En denk je, ik heb nog wel ergens 40 rooitjes liggen, ik wil zon ding? kan niet! Waren binnen paar uurtjes alle 10 verkocht!

Ik denk zelfs dat je al een bepaald "iets"met het merk moet hebben om in aanmerking te komen om er 1 te kopen voor 40 k ;)
Klinkt namelijk alsof er geld achteraan gaat
 
Yes, let's get this party started! Ik ben benieuwd naar hoe het seizoen zich zal ontpoppen, met zoveel nieuwe combinaties. Fijn dat Redding er goed bij zit - behalve voor Davies, die in deze sessie in elk geval achter de feiten aan lijkt te lopen.
 
Yes, let's get this party started! Ik ben benieuwd naar hoe het seizoen zich zal ontpoppen, met zoveel nieuwe combinaties. Fijn dat Redding er goed bij zit - behalve voor Davies, die in deze sessie in elk geval achter de feiten aan lijkt te lopen.

Mijn verwachting :

Metene een intens weekend, Rea 1 race , Redding 1 race en Baz de superpole race.
VDM constant op/rond het podium

Rest van het seizoen hoop ik op veel strijd en daar heeft het wel de schijn van tot nu toe.

Wat betreft de jongens zoals Davies en Lowes bijv. die gaan dit jaar wel vaak voor lul gezet worden door hun team genoot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan