WSBK slowchat 2020

Wie word wereldkampioen superbikes 2020


  • Totaal aantal stemmers
    70
Die optie zal nu wel zijn gesloten...

1584988996331.png
 
Ik heb ze maar besteld voor de zekerheid ;)
Draag je in ieder geval bij aan de cashflow van het TT Circuit... :)

Al een aantal circuitdagorganisatoren die het publiek vraagt om alsjeblieft het geld niet terug te vragen i.v.m. liquiditeit.

Laten we vooral hopen dat we zelf allemaal gezond mogen blijven, maar dat we ook vooral veel van onze mooie sport mogen meenemen naar het andere eind van de tunnel.

De GP's blijven heus wel, maar juist op amateurniveau en in de breedtesport hebben "ze" zo meteen elke ondersteuning nodig die we geven kunnen, en is het alleen nog maar belangrijker om ook bij de kleine evenementen aanwezig te zijn.
 
Draag je in ieder geval bij aan de cashflow van het TT Circuit... :)

Al een aantal circuitdagorganisatoren die het publiek vraagt om alsjeblieft het geld niet terug te vragen i.v.m. liquiditeit.

Laten we vooral hopen dat we zelf allemaal gezond mogen blijven, maar dat we ook vooral veel van onze mooie sport mogen meenemen naar het andere eind van de tunnel.

De GP's blijven heus wel, maar juist op amateurniveau en in de breedtesport hebben "ze" zo meteen elke ondersteuning nodig die we geven kunnen, en is het alleen nog maar belangrijker om ook bij de kleine evenementen aanwezig te zijn.

Precies Joris. Welvaart en races zijn leuk. Maar wat heb je eraan als je niet gezond bent of voor je leven aan het knokken bent?
 
Precies Joris. Welvaart en races zijn leuk. Maar wat heb je eraan als je niet gezond bent of voor je leven aan het knokken bent?
Helemaal mee eens. Alhoewel je op die wijze een hoop industrieën kunt benaderen. Mijn inkomen is tegenwoordig afhankelijk van diezelfde racerij en dus ben ik er persoonlijk bij gebaat dat dit niet te lang duurt voor de industrie kapot gaat.

Feit blijft zeker dat gezondheid, en zéker in een bizarre tijd als deze, overal de boventoon voert.
 
Draag je in ieder geval bij aan de cashflow van het TT Circuit... :)

Al een aantal circuitdagorganisatoren die het publiek vraagt om alsjeblieft het geld niet terug te vragen i.v.m. liquiditeit.

Laten we vooral hopen dat we zelf allemaal gezond mogen blijven, maar dat we ook vooral veel van onze mooie sport mogen meenemen naar het andere eind van de tunnel.

De GP's blijven heus wel, maar juist op amateurniveau en in de breedtesport hebben "ze" zo meteen elke ondersteuning nodig die we geven kunnen, en is het alleen nog maar belangrijker om ook bij de kleine evenementen aanwezig te zijn.

Zullen wel met tegoed bonnen komen,intertrack doet dat iig wel
 
Laatst bewerkt:
Het zal best werken in de marge, maar wat Joris doet zal vast iets professioneler zijn. :P

We (mijn broer en ik)vergelijken de tijden regelmatig met de laptimers van speedhyve : Speedhive - Wedstrijdresultaten professionele transponders.
Verschil max 0.01 seconde 🤔 ,wel afhankelijk van de kwaliteit van je gps op je smartphone,maar ook te koppelen via bluetooth aan een externe gps tracker zoals Qstarz.1000EX
Al met al goed voor 99% van de amateurs,ook voor jou🤗
 
Racechrono is naar mijn weten het enige betaalbare ( graties :P ) systeem waarbij de tijden etc kloppen.
gebruik het nu zelf al meerdere seizoenen en zit soms een 100ste verschil in tov de tijdenlijsten..

Wat betreft het terug vragen van geld voor circuitdagen ; ik ga het wel terug vragen, we rijden met een groep van 6-8 man en het is altijd een puzzel om iedereen bij elkaar te krijgen.. doe maar gewoon geld weer en dan boeken we volgend jaar wel eens weer wat.
Voel er niets voor om in september oid de baan op te gaan
 
Racechrono is naar mijn weten het enige betaalbare ( graties :P ) systeem waarbij de tijden etc kloppen.
gebruik het nu zelf al meerdere seizoenen en zit soms een 100ste verschil in tov de tijdenlijsten..

Wat betreft het terug vragen van geld voor circuitdagen ; ik ga het wel terug vragen, we rijden met een groep van 6-8 man en het is altijd een puzzel om iedereen bij elkaar te krijgen.. doe maar gewoon geld weer en dan boeken we volgend jaar wel eens weer wat.
Voel er niets voor om in september oid de baan op te gaan

Prima maandje om nog lekker te knallluh
Ik ga meestal met mijn broer of maten,maar ben er ook niet vies van om alleen te gaan.
Ik leg makkelijk contacten en ik rij al lang genoeg dat ik altijd wel weer een kennis tegenkom 🤗
 
We (mijn broer en ik)vergelijken de tijden regelmatig met de laptimers van speedhyve : Speedhive - Wedstrijdresultaten professionele transponders.
Verschil max 0.01 seconde 🤔 ,wel afhankelijk van de kwaliteit van je gps op je smartphone,maar ook te koppelen via bluetooth aan een externe gps tracker zoals Qstarz.1000EX
Al met al goed voor 99% van de amateurs,ook voor jou🤗
Nee, voor mij is een smartphone niet goed genoeg. 🤪
Ik heb al sinds 2012 een professioneel 10 Hz systeem wat volledig autonoom werkt in alle weersomstandigheden en nog geen ronde miste of hapering vertoonde. Alles nog netjes terug te lezen en het apparaat is 100% foolproof. 🤗
Prima als het voor een ander fijn werkt.
 
Prima maandje om nog lekker te knallluh
Ik ga meestal met mijn broer of maten,maar ben er ook niet vies van om alleen te gaan.
Ik leg makkelijk contacten en ik rij al lang genoeg dat ik altijd wel weer een kennis tegenkom 🤗

September past mij heel slecht.
Ik durf en wil ook gerust ergens alleen heen maar we proberen 2x per jaar ook met de hele groep te gaan ;)
 
@ Worldbeater Tis maar waar je,je geld in wil steken 🤗 ,komende 2 maanden kun je het weer niet gebruiken🤔
Ik zou het op een kast zetten,dan kun je er naar kijken 🤓
 
Laatst bewerkt:
September past mij heel slecht.
Ik durf en wil ook gerust ergens alleen heen maar we proberen 2x per jaar ook met de hele groep te gaan ;)
In september zijn de baantemperaturen toch duidelijk lager, het vreet aan de banden.
En de kans op regen is vele malen groter dan tussen juni en augustus.
We moeten gewoon in Zuid Spanje gaan wonen, elf maanden per jaar circuitgebruik. :9
 
In september zijn de baantemperaturen toch duidelijk lager, het vreet aan de banden.
En de kans op regen is vele malen groter dan tussen juni en augustus.
We moeten gewoon in Zuid Spanje gaan wonen, elf maanden per jaar circuitgebruik. :9

Nog meer corona 🤔 😔
 
We (mijn broer en ik)vergelijken de tijden regelmatig met de laptimers van speedhyve : Speedhive - Wedstrijdresultaten professionele transponders.
Verschil max 0.01 seconde 🤔 ,wel afhankelijk van de kwaliteit van je gps op je smartphone,maar ook te koppelen via bluetooth aan een externe gps tracker zoals Qstarz.1000EX
Al met al goed voor 99% van de amateurs,ook voor jou🤗
Daar werk ik inderdaad voor :)
 
Zoals verwacht:

"Ook de Pirelli Superbike Track Day 2020 is aan het Coronavirus ten prooi gevallen.
Voorgaande jaren werd deze, bij alle deelnemers populaire Track Day, op het TT Circuit Assen gehouden op de maandag na de WK Superbike. Alle deelnemers ontvingen dan een Golden WSBK Paddock Pass welke toegang gaf tot het WK Superbike event.

Vanwege de Coronacrises is de WK Superbike op het TT Circuit Assen verplaatst naar vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 augustus 2020. Gezien de complexe situatie is het helaas niet mogelijk om de Pirelli Superbike Track Day op maandag 24 augustus te organiseren.
Alle inschrijvers voor de Pirelli Superbike Track Day op maandag 20 april 2020 krijgen in de komende periode het volledige inschrijfgeld geretourneerd.

Pirelli en CRT Holland vinden dit uitermate spijtig echter, gezien de huidige situatie waarin wij allen verkeren is dit een begrijpelijke beslissing.
Wij kijken uit naar de mogelijkheden in 2021.

Blijf allen gezond

Het CRT-team"
 
Terug
Bovenaan Onderaan