WSBK Slowchat seizoen 2018

Hoe kijk jij?

  • Live, midden in de nacht

    Stemmen: 11 33,3%
  • Later, maar zeker dit weekend

    Stemmen: 16 48,5%
  • Veel later, wanneer het me uitkomt

    Stemmen: 4 12,1%
  • Niet, ik lees het hier wel

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Precies ......maar die man heeft wel veel betekend voor hem en zijn familie en hoe dan ook dat kan ik alleen maar waarderen....Kenan is een beste kerel en dat houden we maar zo .

:Y Klopt. Heb ooit begrepen dat zijn rol ongeveer vergelijkbaar is met die van Barry Veneman bij ons voor de talenten.
 
Laatst bewerkt:
Dc5zO2oX0AQoK21.jpg:large
 
Lowes had een schuiver, en meer dan een seconde verschil is best veelzeggend. Dit wordt geen weekend voor de Yamaha's. :X
 
FP2, geen drastisch ander beeld. Ik ben wel benieuwd naar de race natuurlijk, want de Ducati's met hun Italianen zullen op thuisgebied echt wel willen knallen. :Y
 
Vorig jaar een dubbel voor Davies dacht ik ?! Melandri komt er dit jaar meer aan te pas lijkt het.

Vd mark mag in de eerste race hopen op een 4e/5e/6e plek zodat hij er race 2 mooi bij staat ;)
 
Dussss lekker bezig op Imola, Rea op pole met 0,3s voorsprong, wow! Van der Mark overtuigend... Twaalfde... Praktisch twee seconden langzamer... Daar gaat iets mis. B|
 
Dussss lekker bezig op Imola, Rea op pole met 0,3s voorsprong, wow! Van der Mark overtuigend... Twaalfde... Praktisch twee seconden langzamer... Daar gaat iets mis. B|

Na diverse seizoenen is ongeacht de problemen met de fiets mij wel duidelijk dat VDM in kwalificatietrim (nog) niet bij de echte top hoort, hij komt zelf gewoon tekort en dan werkt de fiets ook nog eens niet mee. In de race daarentegen zit hij er wel dicht tegenaan maar door matige kwalificaties maakt hij goede resultaten nog wat lastiger..
 
Hartog 5de startplek morgen, doordat het ging regenen misschien een iets vertekend beeld. Maar gewoon slim meteen naar buiten gegaan. Hij rijdt toch wel echt goed de laatste tijd :}
 
Bizar de pech van het Ten Kate team!! Nu ook O Halloran uitgeschakeld met een gebroken been in race 1.
Ai dat is wel heel klote voor hem.
En inderdaad het gaat zo niet best met honda, hopelijk is Camier wel fit voor volgende race, teveel tegen slagen al in het begin van het seizoen.
 
British Eurosport 2 heeft het wel iig...




Aii... VdM naar in contact met Melandri...
 
Laatst bewerkt:
Oei oei, dr had weer een podium ingezeten. Foutje, kan gebeuren. Hij gaat wel erg goed de laatste weekenden. Krijgt eindelijk het goede gevoel in de fiets.

Deroue er ook af. Jammer. Meufels ook. Hartog weer goed.

Rea ongenaakbaar. Rijdt daar ¾ race met de rem erop. En dan is ie weg. Wat een kampioen.
 
Oei oei, dr had weer een podium ingezeten. Foutje, kan gebeuren. Hij gaat wel erg goed de laatste weekenden. Krijgt eindelijk het goede gevoel in de fiets.

Deroue er ook af. Jammer. Meufels ook. Hartog weer goed.

Rea ongenaakbaar. Rijdt daar ¾ race met de rem erop. En dan is ie weg. Wat een kampioen.
Schotman bekken gebroken na een crash vanaf P2... -O-
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan