WSBK Slowchat seizoen 2018

Hoe kijk jij?

• Live, midden in de nacht

Stemmen: 11 33,3%
  • Later, maar zeker dit weekend

Stemmen: 16 48,5%
  • Veel later, wanneer het me uitkomt

Stemmen: 4 12,1%
  • Niet, ik lees het hier wel

Stemmen: 2 6,1%

• Totaal aantal stemmers
    33
10 jul 2015
2.687
13
29
Hoogeveen
Ik heb een nieuwe favoriet(e).. : Ana Carrasco

[afbeelding]

Ah een succes supporter :P

Zou het toch wel heel mooi vinden als die SS300 strijd ook uitgezonden gaat worden, alleen dat is waarschijnlijk veel te veel gevraagd aangezien er nog niet eens een complete wedstrijd werd uitgezonden van de SBK ( race 2 )

Nee nee, niet weer t zoveelste commentaar op Eurosport en ja ja ik weet dat je een player kan kopen etc etc...

23 mei 2009
49
0
vroegâh zonden ze die nog wel eens uit, hetzij beknopt, net als de stock 1000, toch ook een mooie klasse! toch maar eens kijken voor een eurosport player, voor british eurosport met bsb!

[J]ori[S]

MF veteraan
30 sep 2005
15.569
11
Ik hoor net van de commentatoren op Wsbk.com dat Yonny Hernandez dit weekend in Donington Park vervangen wordt door Luke Mossey omdat Hernandez problemen ervaart met zijn visum en het land niet binnenkomt. Dat is ook balen dan... :X

gerrit1957

MF veteraan
7 jan 2010
19.688
14
Ik hoor net van de commentatoren op Wsbk.com dat Yonny Hernandez dit weekend in Donington Park vervangen wordt door Luke Mossey omdat Hernandez problemen ervaart met zijn visum en het land niet binnenkomt. Dat is ook balen dan... :X
En het regent pijpenstelen daar geloof ik.

[J]ori[S]

MF veteraan
30 sep 2005
15.569
11
Nu hij wat meer tijd heeft gaat Sofuoglu de politiek in. Natuurlijk voor die hele fijne (kuch) AK Partij.

Toe te juichen vind ik het absoluut niet maar ik vraag mij wel af hoeveel keus hij nu eigenlijk heeft... Als meervoudig wereldkampioen zal hij vast ook een soort van mascotte / trofee zijn voor de AK Partij en als Erdogan wil dat hij zich politiek actief gaat engageren, kun je daar (vrees ik) geen nee tegen zeggen. Jammer vind ik het wel: het liefst zie ik hem zich volledig toeleggen op de begeleiding van de Turkse jeugd en het terughalen van de GP en/of WSBK naar Istanbul.

TripleSteve

Die hard MF'er
7 apr 2013
872
8
VDM slechts een 15de tijd. -O-

Ging in FP1 helemaal niet naar buiten. Vind ik heel vreemd, hij is geen regenwonder en voor het hele weekend zijn de voorspellingen maar zo-zo.

Dan wil je gewoon alle tijd in de regen benutten lijkt mij... :]

Ik zal het wel mis hebben :Y

[J]ori[S]

MF veteraan
30 sep 2005
15.569
11
Rob Hartog 12e na FP2 in de WSSP, die draait een goed seizoen. Hopelijk kan hij volgend jaar een volledig seizoen WSSP rijden. Tessels en van Sikkelerus vallen mij stiekem wat tegen, alhoewel ze allebei voor nieuwe teams, merken, etc. rijden. Ik had er toch meer van verwacht.

1 aug 2008
39.691
41
Ome Erdogan had deze keer dus geen stemvee maar verkiesbaar vee nodig. Meteen duidelijk waarom hij erop aan drong om te stoppen met racen 💤🙈

Freez

Die hard MF'er
6 sep 2004
646
1
52
Deinum
Toe te juichen vind ik het absoluut niet maar ik vraag mij wel af hoeveel keus hij nu eigenlijk heeft... Als meervoudig wereldkampioen zal hij vast ook een soort van mascotte / trofee zijn voor de AK Partij en als Erdogan wil dat hij zich politiek actief gaat engageren, kun je daar (vrees ik) geen nee tegen zeggen. Jammer vind ik het wel: het liefst zie ik hem zich volledig toeleggen op de begeleiding van de Turkse jeugd en het terughalen van de GP en/of WSBK naar Istanbul.
Ach Sofuoglu heeft heel veel bestuurservaring. Het besturen van een motorfiets in ieder geval :] :P

gerrit1957

MF veteraan
7 jan 2010
19.688
14
Ome Erdogan had deze keer dus geen stemvee maar verkiesbaar vee nodig. Meteen duidelijk waarom hij erop aan drong om te stoppen met racen 💤🙈
Hoor hier van Turkse medewerkers van mn klant dat hij nog niet eens de Turkse taal machtig is en dat hij een meisjesstem heeft 😁