WSBK Slowchat seizoen 2018

Hoe kijk jij?

  • Live, midden in de nacht

    Stemmen: 11 33,3%
  • Later, maar zeker dit weekend

    Stemmen: 16 48,5%
  • Veel later, wanneer het me uitkomt

    Stemmen: 4 12,1%
  • Niet, ik lees het hier wel

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Ome Erdogan had deze keer dus geen stemvee maar verkiesbaar vee nodig. Meteen duidelijk waarom hij erop aan drong om te stoppen met racen 💤🙈

Gezien de lichamelijke toestand van Sofuoglu is stoppen sowieso de juiste keus, met of zonder aandringen van de president. En als Erdogan een baantje voor Kenan heeft nu hij gestopt is, waarom niet meteen overstappen? Ik zie er de logica wel van in.

Dat wil zeggen, de logica in een land waar baantjes op die manier toegeschoven worden.

Niet dat dat in Nederland nou nooit gebeurt, maar misschien wel ietsjes minder opzichtig?
 
Weet iemand welke buitenlandse zenders de trainingen en dergelijke uitzenden? Hen de redbox app maar heeft is lastig zoeken tussen de honderd zenders :)
 
Weet iemand welke buitenlandse zenders de trainingen en dergelijke uitzenden? Hen de redbox app maar heeft is lastig zoeken tussen de honderd zenders :)
Hier kun je zien met welke zenders het WSBK in principe een overeenkomst mee heeft om het uit te zenden: WorldSBK.

Maar of dan (zoals in het geval van Eurosport vaak) de Giro, tennissen of klootschieten belangrijker is op dat moment, is dan altijd nog maar weer de vraag. :)
 
Hoor hier van Turkse medewerkers van mn klant dat hij nog niet eens de Turkse taal machtig is en dat hij een meisjesstem heeft 😁


Volgens mij is kenan zo'n "niemandsland" persoontje, geliefd in Turkije om zn exposure maar blijkbaar ook niet helemaal gewaardeerd als volwaardige Turk ofzo ?!
Fb dingen heb ik me meermaals aan geirriteerd dat een WK coureur het allemaal in eigen taal doet en het Engels dus ook niet machtig is ?
 
Van der Mark kwalificeert zich als zesde voor de eerste manche, net een plaatsje achter zijn teamgenoot. Niet verkeerd, nu maar hopen dat hij enigszins bij kan blijven aan de Kawasaki's. Ook goed van Baz op P3, en gaaf om ook Razgatlioglu, Haslam, en Ray in de top 12 te zien staan!
 
Van der Mark kwalificeert zich als zesde voor de eerste manche, net een plaatsje achter zijn teamgenoot. Niet verkeerd, nu maar hopen dat hij enigszins bij kan blijven aan de Kawasaki's. Ook goed van Baz op P3, en gaaf om ook Razgatlioglu, Haslam, en Ray in de top 12 te zien staan!

Yep scheelt 5 honderdste met Lowes ....hoop dat het droog is , morgen ieder geval niet.
 
Gezien de lichamelijke toestand van Sofuoglu is stoppen sowieso de juiste keus, met of zonder aandringen van de president. En als Erdogan een baantje voor Kenan heeft nu hij gestopt is, waarom niet meteen overstappen? Ik zie er de logica wel van in.

Dat wil zeggen, de logica in een land waar baantjes op die manier toegeschoven worden.

Niet dat dat in Nederland nou nooit gebeurt, maar misschien wel ietsjes minder opzichtig?

Kan allemaal waar zijn. Maar meneer Erdogan doet niets zonder eigen belang.
 
Koen Meuffels kwalificeert zich als tweede in de WSSP 300 klasse, met Walid Khan als zevende en Deroue door een technisch probleem met zijn Kawasaki slechts tiende. Carrasco wederom op pole, top om te zien en goed voor de sport!
 
Wow wow wow!!! Ik was teletekst supporter met de livetiming en audio aan. Hartslag 220. Nu nog de beelden. Waanzinnig.
 
Kippenvel tot en met hoor!!!

Wat gaaf, helemaal op eigen kracht, gewoon echt heel sterk vandaag!

Laatste ronde zn op 1 na snelste rondje, echt even gas gegeven nog!
 
En nu 4e in het kampioenschap, 33 punten voorsprong op teamgenoot Lowes. Dat is fantastisch met het oog op toekomstige contractonderhandelingen.
 
Heerlijk! Eerste winst voor Michael, eerste voor Yamaha sinds 2011 (en eerste voor dit team), eerste voor Nederland... Fantastisch dat het eindelijk gelukt is, en nog overtuigend ook. Rea zat er dicht bij in de laatste laps om het spannend te maken, supertof!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan