WSBK Slowchat seizoen 2018

Hoe kijk jij?

  • Live, midden in de nacht

    Stemmen: 11 33,3%
  • Later, maar zeker dit weekend

    Stemmen: 16 48,5%
  • Veel later, wanneer het me uitkomt

    Stemmen: 4 12,1%
  • Niet, ik lees het hier wel

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Patrick heeft zijn racehart op de juiste plaats zitten, is naast rijder ook veel op nationaal niveau begeleider bij kleine teams geweest en doet het niet alleen voor de inkomsten.
Veel commentatoren verdenk ik daar meer van.
Peter Bom valt in dezelfde categorie. Uiteraard moet er wel brood op de plank komen.
Maar deze mensen hebben een talent en interesse van de buitencategorie.

Ik kon Patrick dit raceverslag ook niet op een briljante inval betrappen.
Blijft een soort vriend die aan het woord is. ( Ken hem dus verder amper _O- )

Maar inderdaad moet iedereen het verder voor zichzelf weten wat hij van iemand denkt. :Y

Ik ben het helemaal met je eens ! Vind alleen dat hij zelf ook door moet hebben dat hij qua commentaar het er niet leuker op maakt voor veel mensen, terwijl hij zoveel dingen doet waarmee hij wel mensen heel blij maakt.


Maargoed er zijn inderdaad altijd mensen die het een leuker vinden dan het ander, kijk eens naar het negatieve commentaar wat sommigen hebben over Emmet tov Samantha. Terwijl ik die man juist heel veel dingen goed vind doen wat samantha niet go0ed deed
 
Partrick kan voor mijn part alles zeggen maar ik kan die Brabandse tongval van hem echt niet verdragen. De rrr, en ch :X
Zelfde heb ik met MotoGP commentaar van Frank Weeink. Kon hem vroeger wel waarderen, maar het lijkt tegenwoordig telkens als er iets gebeurd een dikke keutel eruit is aan het drukken.
 
Partrick kan voor mijn part alles zeggen maar ik kan die Brabandse tongval van hem echt niet verdragen. De rrr, en ch :X
Zelfde heb ik met MotoGP commentaar van Frank Weeink. Kon hem vroeger wel waarderen, maar het lijkt tegenwoordig telkens als er iets gebeurd een dikke keutel eruit is aan het drukken.

Ja echt he .....misschien zit hij wel op de poepdoos ;)
 
Partrick kan voor mijn part alles zeggen maar ik kan die Brabandse tongval van hem echt niet verdragen. De rrr, en ch :X
Zelfde heb ik met MotoGP commentaar van Frank Weeink. Kon hem vroeger wel waarderen, maar het lijkt tegenwoordig telkens als er iets gebeurd een dikke keutel eruit is aan het drukken.

Door het schaapachtige geluid wat Patrick maakt vind ik het geluid van weeink wel meevallen, al valt het mij vaak op da hij blijft hangen of gewoon zn zin niet af maakt
 
Partrick kan voor mijn part alles zeggen maar ik kan die Brabandse tongval van hem echt niet verdragen. De rrr, en ch :X
Zelfde heb ik met MotoGP commentaar van Frank Weeink. Kon hem vroeger wel waarderen, maar het lijkt tegenwoordig telkens als er iets gebeurd een dikke keutel eruit is aan het drukken.

_O- Je kan je maar ergens druk om maken. De tv kan ook uit ;)
 
Vandaag de Portimao races gekeken, had toch een vrije dag. :P Leuke races gezien. Top gedaan van Deroue en ook Schotman zat er bij tijd en wijle goed bij! Deroue heeft het gat naar Carrasco terug weten te brengen tot 9 punten en nu ben ik toch wel aardig verdeeld: ofwel een Nederlander zou het kampioenschap kunnen winnen ofwel Carrasco wint als eerste vrouw in het wereldkampioenschap... Dat gaat spannend worden!

Ook erg goed gereden door van der Mark in beide races, vooral race twee was behoorlijk spannend en dat zien ik graag!
 
Dn7TmwPWsAA6N1z.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Laatste ronde van het Stock 1000 kampioenschap dit weekend, laatste ooit, want deze klasse wordt in 2019 niet voortgezet helaas.
 
Van der Mark goed begonnen. Erg snel in de eerste sector. Ging in FP1 mooi buitenom Rinaldi in de snelle lange rechter voor het rechte stuk. Ander niveau in die bocht.
 
Fraaie Superpole sessie tussen Rea en Sykes! :} Goed van Savadori ook om 'm op P3 te zetten. Nu maar hopen dat hij het ein-de-lijk ook in de race eens volhoudt. Van der Mark valt mij met een P10 toch wat tegen. Hopelijk komt hij in de race verder naar voren, hij zal wel moeten wil hij verder punten inlopen op Davies.
 
Deroue pakt de pole en heeft hele goede kansen op het kampioenschap nu! Hij moet 10 punten goedmaken op Carrasco en die is bezweken onder de druk denk ik, door als 25e (!) te kwalificeren. Deroue mag nog als vijfde finishen om het kampioenschap met een punt verschil te pakken. Dat wordt wat morgen!
 
Four of a kind! Leuke viering van het kampioenschap, met die pokertafel, super gedaan van Rea! Historisch! :}

Matige race voor van der Mark, mogelijk het beste wat er in zat vandaag?
 
Four of a kind! Leuke viering van het kampioenschap, met die pokertafel, super gedaan van Rea! Historisch! :}

Matige race voor van der Mark, mogelijk het beste wat er in zat vandaag?

Ja echt prachtig voor Rea :}*O*
Wat mij betreft een van de meest ondergewaardeerde coureurs. Of anders gezegd: Hij zou best wat meer waardering mogen krijgen.
 
Fraaie Superpole sessie tussen Rea en Sykes! :} Goed van Savadori ook om 'm op P3 te zetten. Nu maar hopen dat hij het ein-de-lijk ook in de race eens volhoudt. Van der Mark valt mij met een P10 toch wat tegen. Hopelijk komt hij in de race verder naar voren, hij zal wel moeten wil hij verder punten inlopen op Davies.
Rea was lekker aan het spelen, 1 snelle ronde en meteen wheelie op rechte stuk.

Later nog weer 1 snelle ronde en weer een wheelie.. gewoon ff laten zien dat je er vertrouwen in hebt.
 
Zuur voor Scott om precies nu mechanische pech te hebben. Hij had het kampioenschap in zijn zak.
Michael erg knap gereden en mooi het gevecht nog willen aangaan. De beste van dit jaar stonden op het
podium vandaag.
Hartog kampioen geworden. 17de niet zijn beste positie.
 
Het is natuurlijk verdiend voor Rea:}....maar wel armoe troef als iemand zo met kop en schouders boven de rest uitsteekt, alleen als ie offdag heeft maakt iemand anders een kans. Echte strijd is er nauwelijks. Er zal echt iets moeten veranderen om het WSBK weer interessant te maken. Het verdwijnen van de STK1000 klasse is een teken aan de wand. Wellicht gaat het toekomstig WSBK kwa motoren richting STK1000 om het voor andere fabrikanten weer aantrekkelijk te maken. Nu is het een Kawa/Duc feestje en dat zal ook in 2019 zo zijn.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan