WSBK Slowchat seizoen 2018

Hoe kijk jij?

  • Live, midden in de nacht

    Stemmen: 11 33,3%
  • Later, maar zeker dit weekend

    Stemmen: 16 48,5%
  • Veel later, wanneer het me uitkomt

    Stemmen: 4 12,1%
  • Niet, ik lees het hier wel

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
te bizar toch? jarenlang waren zij het die de Honda naam hoog hielden...

Jup, onbegrijpelijk! Wat iemand anders al schreef: Het is goed voor de WSBK dat HRC zich er eindelijk mee gaat bemoeien. Maar waarom dat mes in de rug van ten Kate? ten Kate had die steun erg goed kunnen gebruiken al die jaren. En ondanks dat ze die steun moesten ontberen hebben ze het verrekte netjes gedaan! Maar dan ga je je er als fabriek eindelijk mee bemoeien en dan flikker je degene die alle titels voor je hebben gehaald er zo uit? Begin een beetje antipathie tegen honda te krijgen. Zomaar spontaan, bah!
 
Lekkere timing ook zo aan het eind van het seizoen....net zo geweldig als het aanleveren van de standaard CBR1000RR's terwijl de rest al aan het testen is met racemotoren.
 
Jup, onbegrijpelijk! Wat iemand anders al schreef: Het is goed voor de WSBK dat HRC zich er eindelijk mee gaat bemoeien. Maar waarom dat mes in de rug van ten Kate? ten Kate had die steun erg goed kunnen gebruiken al die jaren. En ondanks dat ze die steun moesten ontberen hebben ze het verrekte netjes gedaan! Maar dan ga je je er als fabriek eindelijk mee bemoeien en dan flikker je degene die alle titels voor je hebben gehaald er zo uit? Begin een beetje antipathie tegen honda te krijgen. Zomaar spontaan, bah!

Heb al een tijdje een bloedhekel aan de Honda mannen ,het was namelijk zo als Ten Kate podium pakte was het volop feest want het was wel Honda die daar staat , maar als ze buiten het podium kwamen was het wel Ten Kate die had gefaald ,en daar wordt ik een beetje misselijk van.
 
Heb al een tijdje een bloedhekel aan de Honda mannen ,het was namelijk zo als Ten Kate podium pakte was het volop feest want het was wel Honda die daar staat , maar als ze buiten het podium kwamen was het wel Ten Kate die had gefaald ,en daar wordt ik een beetje misselijk van.
Ik maak precies hetzelfde mee in het bedrijfsleven momenteel. _O- (En zeven oud collega's vertellen hetzelfde)

Over Honda.. gelukkig net in oktober een nieuwe èn een tweedehands BMW gekocht.
Racen op za/zo en daardoor niet verkopen op maandag werkt dus wel. :+
 
Als het ten Kate echt pijn doet zullen ze wel stoppen met het dealerschap.
En ik geloof niet dat dat gaat gebeuren.. dus ; misschien is er wel iets heel anders aan de hand ;)
Wil ten Kate niet in de nieuwe opzet mee ?
 
Zou niet eens dom zijn imo.
Als ten Kate er uit "getrapt" is zou ik de fietsen van dat merk ook niet meer willen verkopen..
Yamaha en kawa zitten al in de omgeving ( gebben en ter braake) dus blijft et iets van bmw en ktm over ?! Italiaans spul zie ik ze niet in eens verkopen dus duc en appie sla ik over.

Mochten ze wel Honda dealer blijven, zijn het de raarste figuren die er rond lopen
 
Zou niet eens dom zijn imo.
Als ten Kate er uit "getrapt" is zou ik de fietsen van dat merk ook niet meer willen verkopen..
Yamaha en kawa zitten al in de omgeving ( gebben en ter braake) dus blijft et iets van bmw en ktm over ?! Italiaans spul zie ik ze niet in eens verkopen dus duc en appie sla ik over.

Mochten ze wel Honda dealer blijven, zijn het de raarste figuren die er rond lopen

Waarom? Je hebt toch geen idee wat er afgesproken is? Volgens mij staat Ten Kate Racing volledig los van de motorzaak.
En volgens mij breken ze bij Ten Kate in de WSB en WSS nou ook niet echt potten meer, de laatste jaren...
 
Schijnt dat de brexit ook deels meespeelt. Honda wil weg uit Groot Brittannië en gaat waarschijnlijk naar Italië.
 
Ronald en Kervin waren afgelopen weekend in Sepang, weet iemand waarom...?

Misschien een afspraak met Romano Albesiano van Aprillia?
Of anders met Suzuki?
BMW is voor zien met SMR
Ducati met Feel Racing & Barni.
Kawasaki met Provec
Yamaha met Cresent Racing
Honda met Althea/Moriwaki
Geen idee wat MV Agusta gaat doen en of je dat zou moeten willen?
 
Waarom? Je hebt toch geen idee wat er afgesproken is? Volgens mij staat Ten Kate Racing volledig los van de motorzaak.
En volgens mij breken ze bij Ten Kate in de WSB en WSS nou ook niet echt potten meer, de laatste jaren...
Ik heb ook geen idee wat er besproken is vandaar dat ik er bepaalde voorwaarden aan stel ;)
 
Misschien een afspraak met Romano Albesiano van Aprillia?
Of anders met Suzuki?
BMW is voor zien met SMR
Ducati met Feel Racing & Barni.
Kawasaki met Provec
Yamaha met Cresent Racing
Honda met Althea/Moriwaki
Geen idee wat MV Agusta gaat doen en of je dat zou moeten willen?
Geruchten gaan idd over aprilia
 
Aprillia is blijkbaar te duur is voor wat ze bieden.

Nadeel is, dat wanneer ze met Suzuki in zee zouden gaan, en Suzuki biedt geen (semi-)fabrieksondersteuning, dat ze weer hooguit middenmoot zullen rijden.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan