WSBK Slowchat seizoen 2018

Hoe kijk jij?

  • Live, midden in de nacht

    Stemmen: 11 33,3%
  • Later, maar zeker dit weekend

    Stemmen: 16 48,5%
  • Veel later, wanneer het me uitkomt

    Stemmen: 4 12,1%
  • Niet, ik lees het hier wel

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Meer moeite verdiende je flauwe opmerking ook niet, Peter. Zonder een openingspost is er geen discussie, dus 'iemand' moet het doen. De inhoud doet er voor sommigen helemaal niet toe, anderen stellen het toch op prijs om even bijgepraat te worden. Daar hóef je volgens mij helemaal niks lulligs over te zeggen.
 
Meer moeite verdiende je flauwe opmerking ook niet, Peter. Zonder een openingspost is er geen discussie, dus 'iemand' moet het doen. De inhoud doet er voor sommigen helemaal niet toe, anderen stellen het toch op prijs om even bijgepraat te worden. Daar hóef je volgens mij helemaal niks lulligs over te zeggen.

Bedoelde het niet eens lullig, maar puur feitelijk. Als je dat lullig vind, prima :t
 
Je kraakt er werk van mensen uit je community mee af. Schijnbaar ben je daar tevreden mee. Fijn om te lezen hoe erg je je mede-forumleden op prijs stelt.
 
Je kraakt er werk van mensen uit je community mee af. Schijnbaar ben je daar tevreden mee. Fijn om te lezen hoe erg je je mede-forumleden op prijs stelt.

Mijn community? Dat is me net iets teveel eer _O-
Fijn dat je er zoveel waarde aan hecht en het groter maakt, dan het werkelijk is. Je kan het ook overdrijven natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Je zegt iets lulligs dat je wel of niet zo bedoelt, en in plaats van "pardon", zeg je "prima". Zo klein is het.
 
Geen enkel van mijn posts ging over mij, ze gingen allemaal over jou en hoe je praat.

(Hoe lang zullen we hiermee doorgaan? Phillip Island 2019 is nog ver weg. :+ )
 
Geen enkel van mijn posts ging over mij, ze gingen allemaal over jou en hoe je praat.

(Hoe lang zullen we hiermee doorgaan? Phillip Island 2019 is nog ver weg. :+ )

Je neemt een algemene opmerking persoonlijk op. En mbt het er op door gaan: Je bent toch zo verstandig?
 
Eerlijk gezegd begrijp ik het niet. Je zegt dat je het anders ziet, maar je zegt niet gek veel anders als ik. Je concludeert alleen al dat het slecht is als ze geen stappen maken. Laten we conclusies trekken over 3 seizoenen. Only time will tell.

Jij schrijft "dat het aan Ten Kate lag", wanneer het de aankomende jaren beter zou gaan.

Ik vind niet dat het aan Ten Kate gelegen kan hebben. Een officieel fabrieksteam hoort per definitie beter te presteren dan een niet officieel fabrieksteam wat Ten Kate was \ is.

Er valt achteraf niets te wijzen richting Ten Kate. Het kan naar mijn mening wel de andere kant want op wanneer er onder de leiding van HRC niet beter gepresteerd wordt.
 
Jij schrijft "dat het aan Ten Kate lag", wanneer het de aankomende jaren beter zou gaan.

Ik vind niet dat het aan Ten Kate gelegen kan hebben. Een officieel fabrieksteam hoort per definitie beter te presteren dan een niet officieel fabrieksteam wat Ten Kate was \ is.

Er valt achteraf niets te wijzen richting Ten Kate. Het kan naar mijn mening wel de andere kant want op wanneer er onder de leiding van HRC niet beter gepresteerd wordt.

Ik schreef dat ze (HRC) tegen die tijd kunnen zeggen dat het allemaal aan ten Kate heeft gelegen. Dat betekent niet dat ik dat zelf vind. Gezien de omstandigheden heeft ten Kate hele nette resultaten behaald met uit mijn hoofd een stock 1000 titel, 10 WSS titels en een WSBK titel. Ook hadden Bo en alle anderen nooit in de Moriwaki cup kunnen rijden zonder ten Kate.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Daarom kunnen ze dat niet zeggen. Er heeft niets aan Ten Kate gelegen.

Snappie?
 
Eens met Mit46: Honda weet met welke riemen Honda Europe en Ten Kate hebben geroeid. Die hoeven Ten Kate volgens mij niks kwalijk te nemen. Zonder stevige ondersteuning, de juiste electronica en de experts die er gebruik van kunnen maken, kun je het de echte fabrieksteams niet moeilijk maken. Als de Fireblade straks weer voor podia mee doet, dan heeft dat aan de kwaliteit en inzet van HRC gelegen; niet aan het gebrek van Ten Kate. Honda doet er PR-technisch sowieso beter aan zichzelf op de borst te kloppen voor behaald resultaat (t.z.t.), dan Honda Europe af te kraken voor middelmatige resultaten met middelmatig materiaal.
 
Daarom kunnen ze dat niet zeggen. Er heeft niets aan Ten Kate gelegen.

Snappie?

Ik begrijp je en ben het met je eens. Echter neemt HRC Ten Kate wel degelijk zaken kwalijk, of dat nu terecht is of niet.
 
Die TBA had Laguna Seca dus moeten zijn begrijp ik, maar ook Brno staat er niet meer tussen. Ik had gehoopt dat ze er een extra ronde aan toe zouden voegen (Kyalami of Japan) met behoud van de VS en Brno, maar nu valt er een ronde weg lijkt het en wordt vervangen door een officiële test. Jammer.

Ben er wel positief over dat Jerez terug op de kalender staat. Assen valt wel vroeger, maar dit jaar was het begin april al erg warm. Hopelijk een net zo'n mooie lente in 2019.
 
Die TBA had Laguna Seca dus moeten zijn begrijp ik, maar ook Brno staat er niet meer tussen. Ik had gehoopt dat ze er een extra ronde aan toe zouden voegen (Kyalami of Japan) met behoud van de VS en Brno, maar nu valt er een ronde weg lijkt het en wordt vervangen door een officiële test. Jammer.

Ben er wel positief over dat Jerez terug op de kalender staat. Assen valt wel vroeger, maar dit jaar was het begin april al erg warm. Hopelijk een net zo'n mooie lente in 2019.

Snap er niks van , ze kunnen de kalender toch wel aanpassen dat Assen later valt. Natuurlijk kun je geluk met het weer hebben , maar dit is wel belachelijk vroeg in het jaar voor Nederlandse begrippen.
 
Precies. Dit jaar was het lekker weer. De jaren ervoor ben ik verrekt van de kou :X
 
Dat wordt 2x lekker bibberen op Assen: Met de WSBK en met de BSB.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan