WSBK Slowchat seizoen 2018

Hoe kijk jij?

  • Live, midden in de nacht

    Stemmen: 11 33,3%
  • Later, maar zeker dit weekend

    Stemmen: 16 48,5%
  • Veel later, wanneer het me uitkomt

    Stemmen: 4 12,1%
  • Niet, ik lees het hier wel

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Ik heb een nieuwe favoriet(e).. : Ana Carrasco

full
 
Ik heb een nieuwe favoriet(e).. : Ana Carrasco

[afbeelding]


Ah een succes supporter :P

Zou het toch wel heel mooi vinden als die SS300 strijd ook uitgezonden gaat worden, alleen dat is waarschijnlijk veel te veel gevraagd aangezien er nog niet eens een complete wedstrijd werd uitgezonden van de SBK ( race 2 )

Nee nee, niet weer t zoveelste commentaar op Eurosport en ja ja ik weet dat je een player kan kopen etc etc...
 
vroegâh zonden ze die nog wel eens uit, hetzij beknopt, net als de stock 1000, toch ook een mooie klasse! toch maar eens kijken voor een eurosport player, voor british eurosport met bsb!
 
Bsb word tegenwoordig ook op Eurosport 1 of 2 uitgezonden hoor ;)


Als volgend seizoen de GP en WSBK bij Eurosport blijven neem ik ook een player
 
Ik heb nog altijd een naar gevoel bij haar.
Heeft ze Roelof Waninge inmiddels betaald?

_O-
Als Roelof Waninge financieel benadeeld is door 17-18 jarig grietje (zo oud was ze volgens mij destijds) dan moet ie wat betere contracten leren afsluiten :')
 
_O-
Als Roelof Waninge financieel benadeeld is door 17-18 jarig grietje (zo oud was ze volgens mij destijds) dan moet ie wat betere contracten leren afsluiten :')

Gelde ook voor Scott Deroue.
Beiden kwamen hun financiële verplichtingen niet na.
Was in het TT journaal het jaar erna.
 
Nou als zn grote vriend dat toestaat dan heeft ie een grote kans Gerrit ;) Politiek daar is nog een slagje erger dan wat wij hier hebben
 
Ik hoor net van de commentatoren op Wsbk.com dat Yonny Hernandez dit weekend in Donington Park vervangen wordt door Luke Mossey omdat Hernandez problemen ervaart met zijn visum en het land niet binnenkomt. Dat is ook balen dan... :X
 
Nu hij wat meer tijd heeft gaat Sofuoglu de politiek in. Natuurlijk voor die hele fijne (kuch) AK Partij.

Toe te juichen vind ik het absoluut niet maar ik vraag mij wel af hoeveel keus hij nu eigenlijk heeft... Als meervoudig wereldkampioen zal hij vast ook een soort van mascotte / trofee zijn voor de AK Partij en als Erdogan wil dat hij zich politiek actief gaat engageren, kun je daar (vrees ik) geen nee tegen zeggen. Jammer vind ik het wel: het liefst zie ik hem zich volledig toeleggen op de begeleiding van de Turkse jeugd en het terughalen van de GP en/of WSBK naar Istanbul.
 
VDM slechts een 15de tijd. -O-

Ging in FP1 helemaal niet naar buiten. Vind ik heel vreemd, hij is geen regenwonder en voor het hele weekend zijn de voorspellingen maar zo-zo.

Dan wil je gewoon alle tijd in de regen benutten lijkt mij... :]

Ik zal het wel mis hebben :Y
 
Rob Hartog 12e na FP2 in de WSSP, die draait een goed seizoen. Hopelijk kan hij volgend jaar een volledig seizoen WSSP rijden. Tessels en van Sikkelerus vallen mij stiekem wat tegen, alhoewel ze allebei voor nieuwe teams, merken, etc. rijden. Ik had er toch meer van verwacht.
 
Ome Erdogan had deze keer dus geen stemvee maar verkiesbaar vee nodig. Meteen duidelijk waarom hij erop aan drong om te stoppen met racen 💤🙈
 
Toe te juichen vind ik het absoluut niet maar ik vraag mij wel af hoeveel keus hij nu eigenlijk heeft... Als meervoudig wereldkampioen zal hij vast ook een soort van mascotte / trofee zijn voor de AK Partij en als Erdogan wil dat hij zich politiek actief gaat engageren, kun je daar (vrees ik) geen nee tegen zeggen. Jammer vind ik het wel: het liefst zie ik hem zich volledig toeleggen op de begeleiding van de Turkse jeugd en het terughalen van de GP en/of WSBK naar Istanbul.

Ach Sofuoglu heeft heel veel bestuurservaring. Het besturen van een motorfiets in ieder geval :] :P
 
Van der Mark ondanks een kleine schuiver in FP3 direct door naar SP2 als 6e, top gedaan!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan