WSBK Slowchat seizoen 2019

Waar eindigd Michael van der Mark aan het eind van het seizoen?

  • 1e wereldkampioen

  • 2e vice wereldkampioen

  • 3e

  • 4e

  • 5e

  • Overig


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar lijkt me wel frustrerend inderdaad om er te zitten en de race letterlijk aan je voorbij ziet gaan. Of is het in dit geval juist figuurlijk?
 
Ben zelf marshall en was er ook vandaag (verkleumd) maar alle wedstrijden zijn afgelast. Morgen 2x sbk races

Welke post stond je? We hebben in de Haarbocht gezeten vanaf de SuperPole wedstrijden en vanaf toen de SBK zou starten op de hoofdtribune, ik zag op de buienradar al problemen aankomen.
Ik zat er nog over te denken te wachten op de 300 en Twincup maar goed dat we eigenlijk gelijk gegaan zijn en dus ook niets gemist hebben.

Held!!
Morgen 2 volle races ter compensatie? Dat zou mooi zijn.

Ja morgen 2x SBK, vd Mark kwam op het rechte stuk dit aankondigen en gooide daarna wat goodies het publiek in net als Cluzel.

Ja. De kaarten van vandaag zijn ook voor morgen geldig
Nette compensatie voor de mensen die morgen ook kunnen. Hier kan niemand over gaan zeuren. Weer is nou eenmaal iets wat je niet in de hand hebt. Ik bekijk het morgen met de voeten bij de open haard :t

Hier gaan genoeg mensen over zeuren. En eerlijk is eerlijk, als ik mijn kaart gekocht had was ik er 1 van geweest want morgen kan ik niet dus dan was het 31 euro wegflikkeren geweest. Ik had nu het geluk kaarten te kunnen krijgen (en VIP parking dus direct naast paddock parkeren :P ). Die ik overigens weer verder gegeven heb zodat ze niet verloren gaan :)

Royke, diehard! Mooi man :t

Nou ja, niet op de motor he? Mijn pa dacht dat gisteren nog wel maar die was toch erg blij dat we dat niet gedaan hebben :P
 
Ja, als je morgen niet kunt heb je reden tot zeuren. Ook als je een kastje voor beide dagen gekocht hebt vandaag.
 
Vind duikersloot mooier

Mwoah, gewoon uitkomend van een sectie.

Net voor Meeuwenmeer naar z’n 5, met gas er vol op insturen, uitkomend naar 6, even de begrenzer aantikken bij Hoge Heide, 2 tikken terug en Ramshoek insturen en gas er weer even vol op en aanremmen GT en nog 2 terug. Vervolgens voorwiel iets liften uitkomend GT....

:9~
 
Gewoon lekker 2 volledige races op Zondag zoals het hoort. En Mickey haalt het maximum haalbare met een P3 en komt eindelijk weer op het podium. Lekker hoor! :}*O*
 
En ik wil bij deze weer een compliment maken aan de Eurosport commentator. Wat is die kerel lekker enthousiast zeg. Hij heeft (als voorbeeld) in de 1ste manche, wel 3x gezegd: "Als u in de gelegenheid bent, boek echt een keer een circuitdag op dit mooie circuit, daar krijg je geen spijt van!" :t
 
Laatst bewerkt:
Mooie races gezien vandaag,was al om 08:30 op het circuit.
Als je de honda’s hoort voorbij komen zijn het net stofzuigers,het klonkt al niet snel en is het ook niet.
BMW’s doen weer lekker mee.
Topdagje ondanks toch wel weinig races vergeleken met vroegah toen er ook nog stock klasses reden.
 
Gewoon lekker 2 volledige races op Zondag zoals het hoort. En Mickey haalt het maximum haalbare met een P3 en komt eindelijk weer op het podium. Lekker hoor! :}*O*
Mickey bewijst in race 2 dat p3 zeker niet het maximaal haalbare is. En hoe!
 
Wat een topdag was het gisteren.

Michael van der Mark!!!

De motivatie spatte er aan alle kanten af. Wat een inhaal acties vooral in race 2. Top gozer!! :}:}:}
 
Mooie races gezien vandaag,was al om 08:30 op het circuit.
Als je de honda’s hoort voorbij komen zijn het net stofzuigers,het klonkt al niet snel en is het ook niet.
BMW’s doen weer lekker mee.
Topdagje ondanks toch wel weinig races vergeleken met vroegah toen er ook nog stock klasses reden.
Apart is dat aangezien je met een standaard Fireblade van de laatste generatie op sommige circuits niet mag rijden als amateur, omdat die te veel geluid maakt standaard (volgens mij de SP2).
 
Wat een topdag was het gisteren.

Michael van der Mark!!!

De motivatie spatte er aan alle kanten af. Wat een inhaal acties vooral in race 2. Top gozer!! :}:}:}

Pff.. ja uitkomen Duikersloot buitenom bij Johnny Rea is wel echt een cojones grande actie, en dat heeft VDM wel.
Ook zoals hij in (geloof) Mandeveen buitenom het gas erop houdt terwijl Rea aan de binnenkant zit is echt wel typisch VDM. Vorig jaar meerdere malen in de strijd met Lowes laten zien.
 
Was mooi hoe hij zich in Race 2 vanaf plaats 6 uiteindelijk weer wist op te werken naar de 2e plaats. Jammer dat de Duc van Bautista zo oppermachtig was in beide races. 2 mooie races gezien in Assen gisteren in ieder geval!
 
Als ik naar de progressie van Kyonari kijk (15e in race 1, DNF race 2) kan ik niet wachten totdat Baz met die Ten Kate R1 gaat meedoen.})
 
Interessant dat de fabrieken elkaar zo toch weer uitdagen, in een segment dat op straat zogenaamd zo dood als een pier is en nu dus écht puur als marketingdingetje gezien mag worden. Ik vraag me wel af wat de fabrieken dan gaan doen, die nu al moeite hebben om het ontwikkeltempo bij te houden, zoals Yamaha, Honda, BMW (soort van tweederangs SBK-teams, na Ducati en Kawasaki), laat staan Suzuki en Aprilia (geen acte de présence).
 
Na ducati is ook aprillia begonnen met het opboren van hun cilinders voor supersport straat motoren nu : 1100 cc
Ik weet niet waar het naartoe gaat,maar ik vind het steeds lachwekkender worden,motoren ver over de 200 pk met allerlei hulpmiddelen (anders flikkerd hun baasje van de motor af:P),
Verder allerlei meuk erop om toch maar aan euro 5 te voldoenB|
En dat terwijl ieder zinnig mens zich beseft dan je er op straat niks mee kan.
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan