WSBK Slowchat seizoen 2019

Waar eindigd Michael van der Mark aan het eind van het seizoen?

  • 1e wereldkampioen

  • 2e vice wereldkampioen

  • 3e

  • 4e

  • 5e

  • Overig


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondanks fout van Rea, respect voor die gast zeg! Kan menigeen wat van leren :}
 
welk motogp machine dan? ik zie alleen een motogp rijder die iedereen ''ff'' laat zien wat het verschil is tussen gp en sbk.

prachtig gereden voor VDM!!
Ben het helemaal met je eens. De rijder maakt hier het verschil. Moto GP is van een heel ander (hoger) niveau.
 
Ben het helemaal met je eens. De rijder maakt hier het verschil. Moto GP is van een heel ander (hoger) niveau.
Als je kijkt naar de topsnelheden dan staat hij altijd aan top, de andere ducati rijders niet. Dus zal het wel voor een groot deel aan het mannetje liggen die het volledige potentieel van deze fiets benut.
Maar ik vraag me toch af wat Rea met een extra 1000 toeren dan zou kunnen.
 
Dan heb je de kuipen er nog niet af gehad :P

moet er niet op in gaan maar goed.
achter de kuipen zit gewoon een prachtig stuk techniek wat over enkele jaren gewoon de standaard zullen zijn aangezien techniek gewoon doorgaat met ontwikkeling en niet blijven hangen bij de 916 v-twins.
 
moet er niet op in gaan maar goed.
achter de kuipen zit gewoon een prachtig stuk techniek wat over enkele jaren gewoon de standaard zullen zijn aangezien techniek gewoon doorgaat met ontwikkeling en niet blijven hangen bij de 916 v-twins.

Doe dat dan ook niet _O- :P
 
Als je kijkt naar de topsnelheden dan staat hij altijd aan top, de andere ducati rijders niet. Dus zal het wel voor een groot deel aan het mannetje liggen die het volledige potentieel van deze fiets benut.
Maar ik vraag me toch af wat Rea met een extra 1000 toeren dan zou kunnen.

precies , als je kijkt hoe snel Bautista de motor rechtop zet en vol op het gas gaat is echt waanzin.
 
Hoe dan ook.
Ander poppetje ,andere motor,spanning over de eerste plaats :nul:+ ,zoals het al meerdere jaren gangbaar is (in schril contrast met de laatste GP race:P)
50% van de tijd zitten kijken om een gevecht om de derde plaats🤔
Micheal heeft wel zijn tanden laten zien,dat dan weer wel🙃
Zei Rea nu echt " i don't wanna be a cry baby" ??😅😅
 
Prachtige WSS 300 race! Deroue tweede, keurig gedaan in zo'n grote kopgroep! Pole man Victor Steeman en Koen Meuffels vielen helaas ver terug. Jeffrey Buis wint 9 posities en pakt punten, knap gedaan! Schotman valt mij toch wat tegen, ondanks zijn zware blessure vorig jaar. Jammer ook voor Dion Otten die er door Kawakami afgekegeld werd. En wat is die Indonesiër Hendra Pratama een gevaar op het circuit!
 
Prachtige WSS 300 race! Deroue tweede, keurig gedaan in zo'n grote kopgroep! Pole man Victor Steeman en Koen Meuffels vielen helaas ver terug. Jeffrey Buis wint 9 posities en pakt punten, knap gedaan! Schotman valt mij toch wat tegen, ondanks zijn zware blessure vorig jaar. Jammer ook voor Dion Otten die er door Kawakami afgekegeld werd. En wat is die Indonesiër Hendra Pratama een gevaar op het circuit!
Het leek Mugello wel....3 man dik door de bocht 👍💪
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190608-181932_Instagram.jpg
    Screenshot_20190608-181932_Instagram.jpg
    110,4 KB · Weergaven: 14
Zeker terecht. Ik vind het zelfs bijzonder dat RD niet vóór de podiumceremonie al tot de conclusie kwam dat Rea een plekkie terug had gemogen. Het scheelde uiteindelijk niet heel veel of het had goed gegaan, maar Rea wist toch dat hij fout zat en Lowes eindigt op de grond. Bij de beruchte incidenten (Rossi v Gibernau '05, Lorenzo v Marquez '13) was er minder invloedrijk contact. De beuken waren ferm, maar de tik dusdanig "geplaatst" dat de ander wel overeind bleef.
 
Ik weet het niet hoor. Om in Supercross termen te spreken: when you both go down, the move went too far. Maar goed, WSBK is geen Supercross natuurlijk. :+ En het is niet alsof hij Lowes (mijns inziens) moedwillig torpedeerde, juist a la Rossi of Marquez, of a la Capirossi op Harada in '98. Laatste ronde, laatste bocht, en wellicht wat wanhopig. Maar wat mij betreft vooral een lullig ongeluk met onfortuinlijke afloop, en om dan direct het strafboekje open te trekken... Heb het idee dat dit steeds vaker gebeurt, dat uitdelen van straffen en dat vind ik wel eens wat te overtrokken. Nu kost het hem gelijk drie punten.

Was het echter van der Mark geweest in plaats van Lowes, dan leek mij een schorsing voor de rest van het seizoen meer dan op z'n plaats. ;) :+
 
Nou Joris... Rea zijn poging in de laatste bocht had toch echt meer weg van een gevalletje “meer ambitie dan talent”.
Het kost hem slechts een paar puntjes nu, maar Lowes heeft door die onbesuisde actie een DNF achter zijn naam + een gehavende hand :X
Dus nee, terechte actie van de stewards. Alleen wel een uurtje of 8 te laat..
 
Ik weet het niet hoor. Om in Supercross termen te spreken: when you both go down, the move went too far. Maar goed, WSBK is geen Supercross natuurlijk. :+ En het is niet alsof hij Lowes (mijns inziens) moedwillig torpedeerde, juist a la Rossi of Marquez, of a la Capirossi op Harada in '98. Laatste ronde, laatste bocht, en wellicht wat wanhopig. Maar wat mij betreft vooral een lullig ongeluk met onfortuinlijke afloop, en om dan direct het strafboekje open te trekken... Heb het idee dat dit steeds vaker gebeurt, dat uitdelen van straffen en dat vind ik wel eens wat te overtrokken. Nu kost het hem gelijk drie punten.

Was het echter van der Mark geweest in plaats van Lowes, dan leek mij een schorsing voor de rest van het seizoen meer dan op z'n plaats. ;) :+
Lowes loopt 16 punten mis zonder dat hij ook maar iets verkeerd deed.
 
Met een goeie start zie ik nog wel een podiumplaats aankomen .

Niks teveel gezegd. Man, man, man, wat rijdt hij lekker op dit circuit. Gewoon 2x P2 nu en hij doet hele goede zaken voor de stand in het kampioenschap *O* :}
 
Stel nou even dat Bautista niet was overgekomen. Dan was het nu: Ducati verkeerd gegokt met de MotoGP replica.
 
Vanmiddag starten vanaf P2 .....met wereldstart kan hij wat langer z'n banden goed houden hoop ik......meer dan P2 in de race zit er toch niet in , Kawa volgend jaar met een nieuwe fiets en dat zal Yamaha volgend jaar niet doen denk ik , ......dus Davies exit en Michael naast Alvaro *O*
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag starten vanaf P2 .....met wereldstart kan hij wat langer z'n banden goed houden hoop ik......meer dan P2 in de race zit er toch niet in , Kawa volgend jaar met een nieuwe fiets en dat zal Yamaha volgend jaar niet doen denk ik , ......dus Davies exit en Michael naast Alvaro *O*

toch wel *O**O*
prachtig !!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan