WSBK Slowchat seizoen 2019

Waar eindigd Michael van der Mark aan het eind van het seizoen?

  • 1e wereldkampioen

  • 2e vice wereldkampioen

  • 3e

  • 4e

  • 5e

  • Overig


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit heeft Claudio toch niet nodig. _O-
Of denkt hij Bautista nu even tot het uiterste te tergen voor de overwinning? :9
 
Laatst bewerkt:
Zo, Claudio Domenicali gooit even een steen in de vijver.


Engage handbags! Ik ben toch wel heel benieuwd wat er nu werkelijk is gebeurd. Bautista zat er zeer knusjes bij daar bij Ducati en ondanks al zijn crashes van de laatste races zou hij volgend jaar natuurlijk gewoon weer titelkandidaat zijn. Something smells really fishy.
 
Tja, het was toch echt Alavaro die de eerste steen heeft gegooid. Hij praatte poep en dat wilde Domenicali blijkbaar even recht zetten. Het enige wat je ervan kunt zeggen is dat hij dat beter via een communiqué had kunnen doen ipv via Twitter.
 
Tja, het was toch echt Alavaro die de eerste steen heeft gegooid. Hij praatte poep en dat wilde Domenicali blijkbaar even recht zetten. Het enige wat je ervan kunt zeggen is dat hij dat beter via een communiqué had kunnen doen ipv via Twitter.
Had Alvaro niet al een zitje bij Honda voordat Scott Redding in beeld kwam? :)
 
Mickey reed weer alsof die het ding gesloten gestolen had! :}
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Joep
Stond boodschappen te doen in de Jumbo toen ik mij bedacht dat er geracet werd, en ik op mijn telefoon toch even de race aanzette, precies op het moment dat Van der Mark onderuit ging. Mensen om mij heen schrokken van een luide "f*CK!!!" _O-

Toch de race maar even afgekeken en gaaf voor Razgatlioglu zeg!! Eindelijk weer eens een gevecht om de winst in de laatste ronde!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan