WSBK Slowchat seizoen 2019

Waar eindigd Michael van der Mark aan het eind van het seizoen?

  • 1e wereldkampioen

  • 2e vice wereldkampioen

  • 3e

  • 4e

  • 5e

  • Overig


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was weer een bijzondere WSS race. Dit beloofd een spannende ontknoping te worden :Y
 
Het was weer een bijzondere WSS race. Dit beloofd een spannende ontknoping te worden :Y

Vooral de boze Krumy achteraf. Je eigen team zwart maken 1 na laatste race is niet heel handig.

Ding leek trouwens serieus minder hard te lopen. Caricasulo is natuurlijk wel de protege.
 
Vooral de boze Krumy achteraf. Je eigen team zwart maken 1 na laatste race is niet heel handig.

Ding leek trouwens serieus minder hard te lopen. Caricasulo is natuurlijk wel de protege.

Denk dat ik dat of gemist heb of dat dit bij ES niet is uitgezonden. Maar nooit goed voor je concentratie idd om in dit stadium van een kampioenschap je team zwart te maken.
 
Aha Britse Eurosport, dat verklaard het, thanks. En holy shit dat is nogal een uitspraak :o

Ja ik had nog 1 wedstrijdje gewacht met dit soort uitspraken. Zn titel staat op het spel. Maar waar rook is...

Frustratie moest er even uit
 
props voor de setting bij de Engelse Eurosport. Net als bij BTsport in de GP een studio omgeving erbij met gasten die weten waar ze het over hebben.
Ik vermoed dat ze min of meer dezelfde aanpak hebben bij het BSB. Zou wel logisch zijn, veel weekenden dezelfde soort show waar mensen naar kunnen kijken. Grotere afzetmarkt, niet alleen vanwege de aantallen, maar ook vanwege het populaire nationale kampioenschap. Ik geef toe, ik ben wel een tikkie jaloers. :+
 
angst om te vallen.
Als professional moet je altijd helder blijven denken en een keuze maken op basis van de feiten en risico's zoals jij die ziet. Ook al vindt je werkgever dat niet leuk....

In '93 wilde ons Amerikaanse HQ mij/een team naar Israël sturen voor een audit; tijdens de intifada.
Dankjedekoekoek dat gaan we dus niet doen :N

Pas toen ze er achterkwamen dat mijn US collega's niet verzekerd zouden zijn tijdens die periode werd de audit afgeblazen. _O-
Ik heb tot 2017 bij die hut gewerkt.
 
Vooral de boze Krumy achteraf. Je eigen team zwart maken 1 na laatste race is niet heel handig.

Ding leek trouwens serieus minder hard te lopen. Caricasulo is natuurlijk wel de protege.

Heb de race nauwlettend gevolgd en na zijn uitspraken nog bepaalde dingen terug gekeken, ben tot de conclusie gekomen dat Krummenacher niet zo moet zeiken en dat Caricasulo veel meer risico nam.

Hij voelt het al aankomen dat hij geen kampieon gaat worden en begint nu het team al te verwijten, volgend jaar dus weinig kans op een fatsoenlijk zitje in de wss/wsbk
 
yy.jpg

zolder opgeruimd 🤗 ,mooi was die tijd😍
 
Grid voor 2020 krijgt toch aardig vorm! Zitten volgens mij nog wel wat aannames in

Kawasaki
Lowes
Rea

Ducati
Davies
Redding

Yamaha
Toprak
VDM

Honda
Bautista
Haslam?

BMW
Sykes
Laverty

Ten Kate
Baz
?

Barni Ducati
Camier?

Pedercini
Torres
Savadori

Orleac
?

GRT Yamaha
Caricasulo
Gerloff

Goeleven
Rinaldi?

Pucceti Kawa
Hebben die startgrids2020?

Althea honda
Startgrids?
 
Grid voor 2020 krijgt toch aardig vorm! Zitten volgens mij nog wel wat aannames in

Kawasaki
Lowes
Rea

Ducati
Davies
Redding

Yamaha
Toprak
VDM

Honda
Bautista
Haslam?

BMW
Sykes
Laverty

Ten Kate
Baz
?

Barni Ducati
Camier?

Pedercini
Torres
Savadori

Orleac
?

GRT Yamaha
Caricasulo
Gerloff

Goeleven
Rinaldi?

Pucceti Kawa
Hebben die startgrids2020?

Althea honda
Startgrids?
Camier is bevestigd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan