WSBK Slowchat seizoen 2019

Waar eindigd Michael van der Mark aan het eind van het seizoen?

  • 1e wereldkampioen

  • 2e vice wereldkampioen

  • 3e

  • 4e

  • 5e

  • Overig


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zijn geen extreme omstandigheden zoals sneeuw of storm; ja, het is gewoon fris in april in Nederland.... wie had dat nou kunnen denken....

Jaren in april op de WSBK camping gestaan met 25 graden, heerlijk :Y Ik sla over nu.
 
Wat een gezeik....watjes :'), ben vanochtend ook gewoon gaan rijden:P

die Kneiterbizar van der Valk moet wel effe naar Specsavers8-)
 
Tja onder het vriespunt nu...banden die geen grip hebben...sneeuwbuien.....hagel...je zal nu wedstrijdleider zijn..😣
 
Tja onder het vriespunt nu...banden die geen grip hebben...sneeuwbuien.....hagel...je zal nu wedstrijdleider zijn..😣

Is niet dit jaar voor het eerst hoor dat het allemaal op het randje is in April..... Organisatie moet morgen mensen met een kaartje van vandaag gratis toegang verlenen. Oftewel er komt minder in het laatje dan begroot..... zullen ze ervan leren?.... Neu paar jaar geleden viel er nog een pak sneeuw op de maandag en dinsdag voor de race, vorig jaar hadden ze geluk.
April in Nederland is gewoon geen zekerheid.
 
Gunstig voor Alvaro Bautista, dit.
Deze race zou ie mogelijk wel eens niét hebben kunnen winnen.
Ongunstig voor de anderen in de top.
Ik had al eerder laten weten als trouwe Assen-ganger dit jaar waarschijnlijk over te geen slaan om diverse redenen waarvan het weer er één was.
Geen haar op mijn hoofd die daar spijt van heeft....

Wel heel jammer voor de coureurs en de mensen die wèl naar Assen gegaan zijn.
 
En ik maar twijfelen,zaterdag-zondag-zaterdag,of toch zondag.
Het werd zondag *O*
Nu nog;motor-auto-motor... to be continued :+
 
Is niet dit jaar voor het eerst hoor dat het allemaal op het randje is in April..... Organisatie moet morgen mensen met een kaartje van vandaag gratis toegang verlenen. Oftewel er komt minder in het laatje dan begroot..... zullen ze ervan leren?.... Neu paar jaar geleden viel er nog een pak sneeuw op de maandag en dinsdag voor de race, vorig jaar hadden ze geluk.
April in Nederland is gewoon geen zekerheid.

Dat weer risico is voor het circuit. Dorna zal het weinig schelen, die ontvangen de verplichte circuit bijdrage toch wel. Het is aan de circuit organisatie om Dorna te overtuigen om dit evenement te gaan verplaatsen. En dan moet de hele kalender weer aangepast worden. Dat is niet zomaar gedaan. Maar ze zullen er iets mee moeten doen, lijkt me.
 
En ik maar twijfelen,zaterdag-zondag-zaterdag,of toch zondag.
Het werd zondag *O*
Nu nog;motor-auto-motor... to be continued :+
Heb je de winterbanden nog om de wielen? dan gewoon met de motor.
Ik heb ze er net afgelopen weekend onderuit gehaald. :(
Alhoewel, voor de te verwachten 'drukte' kan de auto ook wel uit.
In de file zul je niet komen, en wel zo behaaglijk..
Ik hoop voor jou en alle anderen dat het morgen wel doorgaat.
De weersverwachting is droog en zonnig en iets minder koud, dus zal wel.
Veel plezier in Assen (ik blijf nog steeds thuis ..... )
 
Om 17:30u komt de WSBK op Eurosport2 zie ik. Zou het dan wel door gaan?









:+
 
Om 17:30u komt de WSBK op Eurosport2 zie ik. Zou het dan wel door gaan?









:+
De superpole misschien nog een keer. Van de andere kant stellen de herhalingen toch nooit veel voor. De eerste 3 rondjes, de laatste 3 en 20 minuten reclame voor eigen zender, player, of oude olympische spelen, wielrennen of biljarten tussendoor.
 
Het was fris...
B84165A6-0168-42A2-A31E-FCE8FD102934.jpeg


Dit is net na het uitstellen van de start.
EDB291F8-9068-4879-BE7A-8AAC3F5B79E6.jpeg


En dit bij het aflasten op weg terug naar de auto |(
0251053C-7845-4499-BD99-9B632632DF39.jpeg
 
De superpole misschien nog een keer. Van de andere kant stellen de herhalingen toch nooit veel voor. De eerste 3 rondjes, de laatste 3 en 20 minuten reclame voor eigen zender, player, of oude olympische spelen, wielrennen of biljarten tussendoor.
Ben zelf marshall en was er ook vandaag (verkleumd) maar alle wedstrijden zijn afgelast. Morgen 2x sbk races
 
Held!!
Morgen 2 volle races ter compensatie? Dat zou mooi zijn.
 
Nette compensatie voor de mensen die morgen ook kunnen. Hier kan niemand over gaan zeuren. Weer is nou eenmaal iets wat je niet in de hand hebt. Ik bekijk het morgen met de voeten bij de open haard :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan