WSBK Slowchat seizoen 2019

Waar eindigd Michael van der Mark aan het eind van het seizoen?

  • 1e wereldkampioen

  • 2e vice wereldkampioen

  • 3e

  • 4e

  • 5e

  • Overig


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bautista en Davies werken vandaag een privétest af op het circuit van Imola, waardoor er na vandaag nog maar twee circuits zijn op de WSBK kalender waar Bautista nog niet eerder op gereden heeft: Magny-Cours en San Juan in Argentinië.

Ik had gehoopt dat het ontbreken van baan kennis misschien een voordeel voor de concurrentie zou kunnen zijn, maar dat wordt vandaag vakkundig opgelost. Winst no. 12, 13, en 14 in 3, 2, 1...? :P
 
Reken er maar wel op...

San Juan kan nog wel eens voor kawa worden, volgens mij heet een van de sponsors ook zo ?! :P
 
Tja en vergeeet niet dat wij mensen hebben er wel een handje van alles van vroeger te verheerlijken en onze interesseboog is ook niet bepaald toegenomen door alle instant actie die we tegenwoordig op ons mobiel e.d hebben.

Veel races zijn nog steeds leuk, beide in sbk en motogp. Veel races waren vroeger ook saai! De SBk klasse is meer dan eens de ducati cup genoemt kan ik me heugen. Wint Rea 3 a 4 jaar is het ook niet goed.

Ik betrap me er zelf ook wel op dat ik soms een race mischien wel onterecht niet zo boeiend vindt, soms moet je de schoonheid weer even vinden in de rondetijden verschillen of momentjes die de commentator over het hoofd ziet.

Ik denk dat we gewoon moeten genieten en ons af moeten vragen of Ducati nu aan het valsspelen is of dat ze gewoon het de ontwikkeling van de straatfiets een vorse trap in de toekomst hebben gegeven (ze waren immers altijd al duur)

Zo zou je het kunnen noemen ,ik noem het overkill.
Met ontwikkelen van vaardigheden en spectaculair rijden van coureurs heeft het weinig tot niks te maken:N
Noch met de toegankelijkheid en populariteit (die toch al op een nulpunt zit)van de motor klasse


Verder : Deels eensch,maar dan zijn er ook nog de debiele regels 2 dagen races,"koplampjes" etc en uitkleden van het programma van de klasses door de Dorna.
Veel plezier voor diegene die het nog leuk vinden ik ben er ver klaar mee.
Geniet nog wel van de motogp,toch meer strijd en weinig veranderd qua programma (was al weinig,bleef weinig :+ )
 
Laatst bewerkt:
Zo zou je het kunnen noemen ,ik noem het overkill.
Met ontwikkelen van vaardigheden en spectaculair rijden van coureurs heeft het weinig tot niks te maken:N
Noch met de toegankelijkheid en populariteit (die toch al op een nulpunt zit)van de motor klasse


Verder : Deels eensch,maar dan zijn er ook nog de debiele regels 2 dagen races,"koplampjes" etc en uitkleden van het programma van de klasses door de Dorna.
Veel plezier voor diegene die het nog leuk vinden ik ben er ver klaar mee.
Geniet nog wel van de motogp,toch meer strijd en weinig veranderd qua programma (was al weinig,bleef weinig :+ )

Nou men denkt met je mee , tenminste als het geen fake bericht is . Als het doorgaat lijkt het me wel leuk om er op zaterdag er heen te gaan.
Maar als daar meer races van komen zou dat wel de doodsteek v.d. wsbk kunnen zijn.
Nieuwe ‘Nations Cup’ race tijdens 2019 editie Dutch TT
Lijkt wel een beetje op de geweldige F1 races op donderdag avond in het verleden.
 
Lorenzo Zanetti doet met een wildcard mee aan de WSBK's in Imola, op een Ducati.
 
Is dat de Zanetti die ooit bij Jurgen vd Goorbergh in het team zat op de Ducati 749 in de WSS?
 
Dat weet iedereen,het ging erom wie Lanzi is.
Die heeft ook nog een keer een WSS race gewonnen als invaller(volgens mij zelfs op Assen)
 
Nu we toch ouwe koeien uit de sloot aan het halen zijn; wie was die kerel nou die een keer voor Ten Kate mocht invallen op de Blade met al die tierelantijntjes op z’n pak??
Reed relatief gezien geen deuk in een pak boter maar was pure goodwill van TK naar hem toe wegens dat hij hun ook een keer uit de brand hielp, dacht ik?
 
Nu we toch ouwe koeien uit de sloot aan het halen zijn; wie was die kerel nou die een keer voor Ten Kate mocht invallen op de Blade met al die tierelantijntjes op z’n pak??
Reed relatief gezien geen deuk in een pak boter maar was pure goodwill van TK naar hem toe wegens dat hij hun ook een keer uit de brand hielp, dacht ik?

1392048
 
Slowchat :+

Vandaag was het nog even wennen voor bautista.. denk wel dat hij morgen gewoon weer als eerste over de streep komt, hopelijk niet weer 10 seconden voor maar een tiende van een seconde ofzo.
Hopen op een beetje strijd..
 
Slowchat :+

Vandaag was het nog even wennen voor bautista.. denk wel dat hij morgen gewoon weer als eerste over de streep komt, hopelijk niet weer 10 seconden voor maar een tiende van een seconde ofzo.
Hopen op een beetje strijd..
Op Assen leek hij op vrijdag ook problemen te kennen, maar ging er toen ook gewoon met de pole positie vandoor op zaterdag (wat geholpen door een ongelukkig getimede rode vlag wellicht). Die rijdt gewoon weer om de winst morgen en zondag. :)
 
Assen was inderdaad wel een vreemde superpole, denk dat sykes het daar anders gered had om op pole te staan.

Ben erg benieuwd hoe het straks gaat en hoe mvdm het gaat doen.. is niet zo n fan van Imola dacht ik ?!
 
Tommy Bridewell gaat Laverty vervangen voor de rest van dit weekend. Wel een mooie kans voor em, al heeft hij nu wel erg weinig tracktime om aan Imola en de fiets te wennen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan