WSBK Slowchat seizoen 2019

Waar eindigd Michael van der Mark aan het eind van het seizoen?

  • 1e wereldkampioen

  • 2e vice wereldkampioen

  • 3e

  • 4e

  • 5e

  • Overig


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeven jullie niet te werken? :)

Ik ben een individu.. tenminste dat probeer ik mensen te laten geloven, dus waar dat jullie op slaat ?! :P

Maar voor het geval dat je toevallig mn werkgever bent ; ik had pauze ! Nu alweer en misschien straks nog wel weer :P
 
Ik ben een individu.. tenminste dat probeer ik mensen te laten geloven, dus waar dat jullie op slaat ?! :P

Maar voor het geval dat je toevallig mn werkgever bent ; ik had pauze ! Nu alweer en misschien straks nog wel weer :P

Misschien was ik in de veronderstelling dat je aan schizofrenie lijdt. Of misschien bedoelde ik niet alleen jou? Wie zal het zeggen.
 
Davies moet niet zo janken, nu ligt het eens een keer aan een ander dat hij niet presteert maar over hem zelf zal je hem niet snel horen !
Hij zat erg wijd en Melandri zat er erg kort in, volgens mij willen ze beide liever niet crashen en gebeurd het toch.. ik vind het zelf wat zwaar bestraft opzich.

Hoop dat hij ondanks de gridstraf in de sp race alsnog 3 x voor davies eindigd ( die zich mag gaan schamen op die duc zo langzamerhand )
Ik heb net race 2 terug zitten kijken, maar Davies was onderweg naar het podium. Maar ja, botte pech. That's racing. :]

Nu nog wat constanter worden :9 (Maar ik zie uiteraard liever Michael constant vooraan).
 
Laatst bewerkt:
Het leek inderdaad aardig goed te gaan, blijft natuurlijk altijd jammer als iemand er af gereden word laat ik dat voorop stellen.

Maar de actie van rea vond ik toch behoorlijk anders dan die van melandri..
 
Het leek inderdaad aardig goed te gaan, blijft natuurlijk altijd jammer als iemand er af gereden word laat ik dat voorop stellen.

Maar de actie van rea vond ik toch behoorlijk anders dan die van melandri..
Die van Rea was iets duidelijker.. iets duidelijker. :Y _O-
 

Bijlagen

  • IMG_20190621_114246.png
    IMG_20190621_114246.png
    130,2 KB · Weergaven: 11
Heul toffe laatste ronde in de World Supersport, en twee belangrijke races voor het SBK-kampioenschap met een crash voor Rea waar-ie nauwelijks last van had, en Bautista die met zijn crash wél veel punten verspeelt. Als Alvaro niet oppast, kan het zelfs in de standings weer echt spannend worden.
 
Livio Loi is terug dit weekend in de WSS300 klasse en Reiterberger is niet fit en wordt vervangen door Hickman op Donington dit weekend.
 
Bautista toch wel wat moeite in vt1. Komen nu op een aantal banen waar hij minder ervaring op heeft. Ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.
 
Magistrale pole van Sykes. 0,9 los van Rea. Bautista slechts op p6. Toch weer kansen voor Rea om het gat verder te dichten.
 
Volgens mij rijdt BMW vanaf deze race pas met een echt getuned blok, hiervoor was het blok haast standaard. De race is vannacht om 2 uur op Euro1 te zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan