WSBK Slowchat seizoen 2019

Waar eindigd Michael van der Mark aan het eind van het seizoen?

  • 1e wereldkampioen

  • 2e vice wereldkampioen

  • 3e

  • 4e

  • 5e

  • Overig


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet om lullig te doen maar ik ben net 30, ga uiterlijk op mn 50ste stoppen met werken en heb de 9 nog steeds en die gaat ook niet weg ;)
Word op dit moment bereden door mn pa, zodat hij niet achteruit gaat en die man ook nog wat leuks heeft ( laatste motor was 25 jr geleden een z900, zon replica )
Zoals al gezegd : mij zul je aan de bar e.d. niet zien, dus houd ik die centjes over voor mn hobby 's ( auto s en motoren )

P.s. binnenkort de baan nog op met de ZXR ?

Een droom of realistisch 🤔
Dat van mij is namelijk heel concreet en te verwezelijken🤗 over 4 jaar(hopen dat ik gezond blijf:))

Op het monument wordt deze weer uitgelaten ,de ZXR op 8 september weer:]

21-07-19 harrie  Inter-Track at Mettet Triump day Group 2 Blue #99.jpg
 
Een droom of realistisch 🤔
Dat van mij is namelijk heel concreet en te verwezelijken🤗 over 4 jaar(hopen dat ik gezond blijf:))

Op het monument wordt deze weer uitgelaten ,de ZXR op 8 september weer:]

Realistische droom ;) Kan er een heel lang verhaal van maken maar dan gaat de rest weer zeuren dat het niet over de sbk gaat ( waar ze allemaal zo veel over posten :P )

Coole kleurstelling op de triumph ! Rijd zo n ding nou echt nog een stuk beter dan de zxr ?
 
Realistische droom ;) Kan er een heel lang verhaal van maken maar dan gaat de rest weer zeuren dat het niet over de sbk gaat ( waar ze allemaal zo veel over posten :P )

Coole kleurstelling op de triumph ! Rijd zo n ding nou echt nog een stuk beter dan de zxr ?

2 maal het vermogen,radiaal pomp,monoblock klauwen (betere remmen),toch iets strakkere koers(betere vering),betere zitpositie
Maar de ZXR is nog iets lichter en voor een fiets die 15 jaar ouder qua design en is een beste fiets 🤗 .
Ik ken de daytona ook een stukje beter dan de ZXR ,scheelt ook weer.....
 
Realistische droom ;) Kan er een heel lang verhaal van maken maar dan gaat de rest weer zeuren dat het niet over de sbk gaat ( waar ze allemaal zo veel over posten :P )
De rest mag pas weer in september zeuren, deel gerust je droomverhaal! :Y Ik ben stiekem ook wel nieuwsgierig naar hoe je vanaf 50 werkvrij wil zijn. Nóg meer tijd om over SBK te lullen. :+
 
Geeft zo'n Dorna prutser nu serieus Rea de schuld van die saaie shit die we elke keer te zien krijgen?

Ik vraag mij toch telkens weer af hoe het mogelijk is dat er zulke onkundige mensen werken bij die organisaties.
 
Geeft zo'n Dorna prutser nu serieus Rea de schuld van die saaie shit die we elke keer te zien krijgen?

Ik vraag mij toch telkens weer af hoe het mogelijk is dat er zulke onkundige mensen werken bij die organisaties.

Nou, ja, érgens heeft hij wel een puntje..
Achter Rea is het vaak wel interessant en spannend.
Rea is het niveau in de WSBK ontgroeid, vind ik.
Jammer dat hij geen competitief zitje in de MotoGP heeft (of hij slaat ze af..)
 
Nou, ja, érgens heeft hij wel een puntje..
Achter Rea is het vaak wel interessant en spannend.
Rea is het niveau in de WSBK ontgroeid, vind ik.
Jammer dat hij geen competitief zitje in de MotoGP heeft (of hij slaat ze af..)
Natuurlijk heeft hij geen punt.

Er zijn zat competities die wel spannend zijn. Zij kunnen daar een voorbeeld aan nemen, maar doen dat niet. Zij maken toch de regels???

Vooralsnog passen zij steeds dingen aan die averechts werken en dan durven gaan wijzen naar de best presterende coureur??

Hand in eigen boezem steken!

Moto3, Moto2, WSS, BSB (zie ik niet vaak, maar als ik kijk is het spannend!), Endurance championship..... Die laatste rijden 8 uur lang en toch is het steeds spannend de laatste minuten wanneer ik kijk......

Maar andere de schuld geven is natuurlijk makkelijker.
 
De rest mag pas weer in september zeuren, deel gerust je droomverhaal! :Y Ik ben stiekem ook wel nieuwsgierig naar hoe je vanaf 50 werkvrij wil zijn. Nóg meer tijd om over SBK te lullen. :+

Nou, ik verkoop al jaren coke.. inkoop 25 euro en verkoop 50 ;) Gaat dus lekker !
Nee, dat was een grapje :P
Mijn vriendin en ik hebben beide een goede baan en geen onnozel uitgave patroon en we willen geen kids !
Ook doe ik niet aan pensieonopbouw maar doe/ga ik dat zelf doen dmv verhuren of verkopen van vastgoed ( beginnen met chalet, vakantiehuisje , etc )
Mijn vriendin heeft een hele goede baan en hele goede pensioensopbouw.. daar kunnen we in principe nu al van "leven"
Daarbij hebben we op mijn 52ste het huis compleet afgelost ;)

Dit is natuurlijk een korte opsomming en er zitten natuurlijk haken en ogen aan maar ik denk dat wij financieel al een enorm verschil maken in de komende jaren zonder kids.. er kan van alles mis gaan maar dan gaat deze jongen lekker genieten van het geld wat je zo kan krijgen van de overheid :P

Nou, ja, érgens heeft hij wel een puntje..
Achter Rea is het vaak wel interessant en spannend.
Rea is het niveau in de WSBK ontgroeid, vind ik.
Jammer dat hij geen competitief zitje in de MotoGP heeft (of hij slaat ze af..)

Kom op man ! Bautista won de eerste wedstrijden allemaal en met zoveel overmacht dat hij dan wel wk in de Gp was geweest toch ?
Als Rea gp zou rijden dan mag hij zich mengen tussen de aprilia 's en ktm's etc.
Hij heeft gewoon 1 van de beste sbk fietsen onder zn kont, afgestemd op zijn wensen etc.
als Dorna het spannend willen maken moeten ze Ant west op die andere kawa zetten ipv de zoon van rocket ron
 
Mijn vriendin en ik hebben beide een goede baan en geen onnozel uitgave patroon en we willen geen kids !
Ook doe ik niet aan pensieonopbouw maar doe/ga ik dat zelf doen dmv verhuren of verkopen van vastgoed ( beginnen met chalet, vakantiehuisje , etc )
Mijn vriendin heeft een hele goede baan en hele goede pensioensopbouw.. daar kunnen we in principe nu al van "leven"
Daarbij hebben we op mijn 52ste het huis compleet afgelost ;)
Helder! Eén iemand met een dikke baan en dan geen kinderen, dan komen de dromen al gauw in beeld. :Y
 
Nou, ik verkoop al jaren coke.. inkoop 25 euro en verkoop 50 ;) Gaat dus lekker !
Nee, dat was een grapje :P
Mijn vriendin en ik hebben beide een goede baan en geen onnozel uitgave patroon en we willen geen kids !
Ook doe ik niet aan pensieonopbouw maar doe/ga ik dat zelf doen dmv verhuren of verkopen van vastgoed ( beginnen met chalet, vakantiehuisje , etc )
Mijn vriendin heeft een hele goede baan en hele goede pensioensopbouw.. daar kunnen we in principe nu al van "leven"
Daarbij hebben we op mijn 52ste het huis compleet afgelost ;)

Dit is natuurlijk een korte opsomming en er zitten natuurlijk haken en ogen aan maar ik denk dat wij financieel al een enorm verschil maken in de komende jaren zonder kids.. er kan van alles mis gaan maar dan gaat deze jongen lekker genieten van het geld wat je zo kan krijgen van de overheid :P



Kom op man ! Bautista won de eerste wedstrijden allemaal en met zoveel overmacht dat hij dan wel wk in de Gp was geweest toch ?
Als Rea gp zou rijden dan mag hij zich mengen tussen de aprilia 's en ktm's etc.
Hij heeft gewoon 1 van de beste sbk fietsen onder zn kont, afgestemd op zijn wensen etc.
als Dorna het spannend willen maken moeten ze Ant west op die andere kawa zetten ipv de zoon van rocket ron

Nu begrijp ik waarom je op MF "woont" Je hebt gewoon de schaapjes al lang op t droge en doet overdag een beetje fierljeppen 😜
 
Natuurlijk heeft hij geen punt.

Er zijn zat competities die wel spannend zijn. Zij kunnen daar een voorbeeld aan nemen, maar doen dat niet. Zij maken toch de regels???

Vooralsnog passen zij steeds dingen aan die averechts werken en dan durven gaan wijzen naar de best presterende coureur??

Hand in eigen boezem steken!

Moto3, Moto2, WSS, BSB (zie ik niet vaak, maar als ik kijk is het spannend!), Endurance championship..... Die laatste rijden 8 uur lang en toch is het steeds spannend de laatste minuten wanneer ik kijk......

Maar andere de schuld geven is natuurlijk makkelijker.


Kom op man ! Bautista won de eerste wedstrijden allemaal en met zoveel overmacht dat hij dan wel wk in de Gp was geweest toch ?
Als Rea gp zou rijden dan mag hij zich mengen tussen de aprilia 's en ktm's etc.
Hij heeft gewoon 1 van de beste sbk fietsen onder zn kont, afgestemd op zijn wensen etc.
als Dorna het spannend willen maken moeten ze Ant west op die andere kawa zetten ipv de zoon van rocket ron

Zo zo gevoelig puntje heren? :p

Rea mocht destijds een keer invallen op de Repsol Honda en deed dat zeker niet onverdienstelijk.
Durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat hij op niveau Crutchlow zit.

Bautista is/was een prima subtopper in MotoGP, daar rijdt Rea nu rondjes omheen nu hij het wat lastiger heeft op de Ducati. Waar ligt dat dan aan?

Rea is mijn inziens van een andere categorie dan de rest van het veld, “hoort niet thuis” daar.
Let wel: tussen aanhalingstekens want ik geniet wel van zijn BMW RT rijstijl waarmee hij iedereen het snot voor de ogen rijd.
Dat maakt het “saai” en dat is (in positieve zin) zijn schuld.
 
Nou, ik verkoop al jaren coke.. inkoop 25 euro en verkoop 50 ;) Gaat dus lekker !
Nee, dat was een grapje :P
Mijn vriendin en ik hebben beide een goede baan en geen onnozel uitgave patroon en we willen geen kids !
Ook doe ik niet aan pensieonopbouw maar doe/ga ik dat zelf doen dmv verhuren of verkopen van vastgoed ( beginnen met chalet, vakantiehuisje , etc )
Mijn vriendin heeft een hele goede baan en hele goede pensioensopbouw.. daar kunnen we in principe nu al van "leven"
Daarbij hebben we op mijn 52ste het huis compleet afgelost ;)

Dit is natuurlijk een korte opsomming en er zitten natuurlijk haken en ogen aan maar ik denk dat wij financieel al een enorm verschil maken in de komende jaren zonder kids.. er kan van alles mis gaan maar dan gaat deze jongen lekker genieten van het geld wat je zo kan krijgen van de overheid :P



Kom op man ! Bautista won de eerste wedstrijden allemaal en met zoveel overmacht dat hij dan wel wk in de Gp was geweest toch ?
Als Rea gp zou rijden dan mag hij zich mengen tussen de aprilia 's en ktm's etc.
Hij heeft gewoon 1 van de beste sbk fietsen onder zn kont, afgestemd op zijn wensen etc.
als Dorna het spannend willen maken moeten ze Ant west op die andere kawa zetten ipv de zoon van rocket ron
Dat bovenste bericht.....we kunnen elkaar een handje geven.....straks bedrijf verkopen en op naar huis in Spanje 👍
 
Als Rea gp zou rijden dan mag hij zich mengen tussen de aprilia 's en ktm's etc.
Hij heeft gewoon 1 van de beste sbk fietsen onder zn kont, afgestemd op zijn wensen etc.
als Dorna het spannend willen maken moeten ze Ant west op die andere kawa zetten ipv de zoon van rocket ron
Twee keer ingevallen voor Stoner en zonder enige ervaring.. achtste en zevende is niet slecht en geen achterhoede. :)
Durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat hij op niveau Crutchlow zit.
Is dit toeval? :+ -->

 
Nu begrijp ik waarom je op MF "woont" Je hebt gewoon de schaapjes al lang op t droge en doet overdag een beetje fierljeppen 😜

Mijn vrouwtje heeft de schaapjes op het droge bedoel je ?! :P
Fierljeppen doen ze in Fryslan, als ik dat hier in Drenthe ga doen moet ik naar de GGZ :P

Zo zo gevoelig puntje heren? :p

Rea mocht destijds een keer invallen op de Repsol Honda en deed dat zeker niet onverdienstelijk.
Durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat hij op niveau Crutchlow zit.

Bautista is/was een prima subtopper in MotoGP, daar rijdt Rea nu rondjes omheen nu hij het wat lastiger heeft op de Ducati. Waar ligt dat dan aan?

Rea is mijn inziens van een andere categorie dan de rest van het veld, “hoort niet thuis” daar.
Let wel: tussen aanhalingstekens want ik geniet wel van zijn BMW RT rijstijl waarmee hij iedereen het snot voor de ogen rijd.
Dat maakt het “saai” en dat is (in positieve zin) zijn schuld.

Niet bijzonder gevoelig maar soms vind ik het uiterst vreemd dat ze dat blijven roepen ;) Bautista won de eerste races alles en toen werd er over gesproken dat die dominantie aangepakt moest worden etc.
Nu gaat het nmiet zo lekker meer met Bautista en wint rea weer aardig wat races en word er meteen weer gesproken dat hij te goed is voor de SBK..
Uhmm Bautista komt uit de Gp's en kon het daar niet maken, in goeie doen rijd hij 10-15 seconden bij Rea weg en ik geloof niet dat dat puur en alleen de motor is ( anders mag davies zich de ogen uit zn kop schamen )

Juist leuk dat je begint over Rea zn stijl, ik denk dat dat hem zou tegenwerken op een GP fiets al heeft hij in het verleden idd knap gepresteerd bij een invalbeurt.

Ik vind het een fantastische vent maar ik zie hem gewoon niet als toppetr in de gp en denk dat ik daar genoeg goede argumenten voor heb.
 
Bautista heeft vorig jaar nog twee(?) races op een fabrieks Ducati gereden.
Of wat het er maar één? Hij reed iig gelijk top vijf en bemoeide zich met de kop. 8)7
 
Dat was idd een merkwaardige prestatie op Philip island maar wat staat je nu verder nog bij van de jaren dat hij er reed ?
 
Dat was idd een merkwaardige prestatie op Philip island maar wat staat je nu verder nog bij van de jaren dat hij er reed ?
De vele battles met Rossi toen die op Ducati reed en Bautista op de Suzuki. :Y :)
Ik heb best wel aandacht voor bepaalde rijders trouwens.
Zelfs Abraham en voorheen was ik in de MotoGP ook fan van Hector Barbera.
 
De vele battles met Rossi toen die op Ducati reed en Bautista op de Suzuki. :Y :)
Ik heb best wel aandacht voor bepaalde rijders trouwens.
Zelfs Abraham en voorheen was ik in de MotoGP ook fan van Hector Barbera.


Hahah we halen dus hetzelfde naar boven ;)
Vorig jaar verbaasde hij natuurlijk wel even op de fabrieks fiets en op zn eigen reed hij ook vrij constant in de punten of in de grindbak :P

Het ging mij er voornamelijk om dat mocht Rea in de gp komen hij echt niet ineens vooraan mee kan doen oid.. zelfs niet op een fiets naar keuze ( al maakt hij met zn sbk zx10r nog enige kans op bijv. Jerez )
 
Bautista zo goed als zeker weg bij Ducati..


Naar Honda.

En Redding als vervanger, zou wel een leuke move zijn, eerst nog even BSB kampioen worden 8-)
Bizar, Davide Tardozzi heeft al andere jaren aan Bautista lopen trekken voor een rentree bij de Superbikes. En dan heeft hij hem...

Redding zou trouwens wel leuk zijn. Droomaanvulling voor de fans. :9
 
Laatst bewerkt:
Over een uur begint het WSBK weer na een veel te lange zomerstop. Alhoewel ik het dit jaar minder intensief volg dan voorgaande jaren, kijk ik er wel weer naar uit dat het dit weekend weer los gaat!

Vorig jaar won van der Mark hier een race, hopelijk kan hij dat huzarenstukje herhalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan