WSBK Slowchat seizoen 2021

Wie wordt WSBK kampioen 2021?

  • Johnathan Rea, magnifact 7

    Stemmen: 24 40,0%
  • Scott Redding

    Stemmen: 13 21,7%
  • Alex Lowes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 18 30,0%
  • Chaz Davies

    Stemmen: 1 1,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 2 3,3%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 1 1,7%
  • Gerrit Gerloff

    Stemmen: 0 0,0%
  • Loris Baz

    Stemmen: 1 1,7%
  • Iemand anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Het gaat niet goed. Michael de hele FP3 binnen gestaan.
Gaat hij eindelijk naar buiten met nog een 7 min op de klok en loopt het ding nog voor geen meter.
Hij is boos geloof ik. Slaat uit nijd zijn kuipruit aan diggelen.
 
Het gaat niet goed. Michael de hele FP3 binnen gestaan.
Gaat hij eindelijk naar buiten met nog een 7 min op de klok en loopt het ding nog voor geen meter.
Hij is boos geloof ik. Slaat uit nijd zijn kuipruit aan diggelen.
Hmm toch maar ff met Wilco Z praten of ze ook een BMW contract willen afkopen...
 
Het gaat niet goed. Michael de hele FP3 binnen gestaan.
Gaat hij eindelijk naar buiten met nog een 7 min op de klok en loopt het ding nog voor geen meter.
Hij is boos geloof ik. Slaat uit nijd zijn kuipruit aan diggelen.
Wat mij opvalt is dat er blijkbaar niemand bij hem komt om te vragen wat e rnu precies is, ze weten dus blijkbaar wat er fout zit.
 
Dat dacht ik dus ook.

Superpole van de Supersport 600 was leuk om te zien zojuist, en mooi de P1 voor de Ten Kate Yamaha!
Ze vielen er wel af bij bosjes weer zeg.
 
Staan er dit keer Video Walls aan de baan, en zo ja, waar?
 
Staan er dit keer Video Walls aan de baan, en zo ja, waar?
Op alle dagen is de horeca geopend, en er zijn ook weer merchandise stands aanwezig. Voor de Geert Timmer tribune en voor de Hoofdtribune worden vidiwalls geplaatst. De taluds blijven gesloten. De paddock is deze editie van het WK Superbike niet toegankelijk, aangezien daar een bubbel voor coureurs en medewerkers wordt gecreëerd.
 
Het gaat niet goed. Michael de hele FP3 binnen gestaan.
Gaat hij eindelijk naar buiten met nog een 7 min op de klok en loopt het ding nog voor geen meter.
Hij is boos geloof ik. Slaat uit nijd zijn kuipruit aan diggelen.
:X Net ff terug zitten kijken, zo die is boos. En iedereen doet ff een stapje opzij als hij de pitbox uitbeent _O-
Ik heb VDMark nog nooit zo gezien, altijd zo rustig :t en agressief op de baan.

Maar zo begrijpelijk als het tijdens je thuis race tegenzit waarvan je weet dat je iets beter kan presteren dan normaal. -O-
 
Ik heb op de player bij alle races gewoon commentaar gehad.
Rechtsonderin staat een tekstbalon als je die aanklikt kan je kiezen uit 'ambiant' en een taal.
Bij het WSBK is dat alleen Engels. Dat ambiant staat vaak standaard aangevinkt als je de stream start.
 
Ik heb op de player bij alle races gewoon commentaar gehad.
Rechtsonderin staat een tekstbalon als je die aanklikt kan je kiezen uit 'ambiant' en een taal.
Bij het WSBK is dat alleen Engels. Dat ambiant staat vaak standaard aangevinkt als je de stream start.
Wat jij zegt klopt, maar als de uitzending niet op es2 is staat dat tekstballon er niet bij mij. Dus heb ik alleen ambiant😐
 
Wat jij zegt klopt, maar als de uitzending niet op es2 is staat dat tekstballon er niet bij mij. Dus heb ik alleen ambiant😐
Bij mij staat die tekstballon er gewoon bij alle races bij en er is vandaag niets op tv uitgezonden volgens mij.
Alleen bij de superpole van de SSP300 heb ik die tekstballon niet en daar had ik dus ook geen commentaar.
 
Wat raar joh. Ik heb al jaren een abbo bij de Player, maar ik had dus die tekstballon dus niet. Heb wel even gezocht ernaar, maar ik kreeg alleen ambient. Niet dat dat erg is hoor, ik weet toch wel wat er gebeurd op de baan. Wel kreeg ik alle commentaar mee van wat er daar op Assen, via de commentator op assen zelf, via de luidsprekers aldaar, gewoon mee.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan