WSBK Slowchat seizoen 2021

Wie wordt WSBK kampioen 2021?

  • Johnathan Rea, magnifact 7

    Stemmen: 24 40,0%
  • Scott Redding

    Stemmen: 13 21,7%
  • Alex Lowes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 18 30,0%
  • Chaz Davies

    Stemmen: 1 1,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 2 3,3%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 1 1,7%
  • Gerrit Gerloff

    Stemmen: 0 0,0%
  • Loris Baz

    Stemmen: 1 1,7%
  • Iemand anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Vd Mark wijst ze de weg...*O*
Long lap voor Gerloff.. en Redding op slicks gaat als een raket nu vd Mark 2de....
 
Wie zag dit aankomen, een Beemer op P1?! Go Mickey, Goooo!
 
Go go wat een race..... *O*
 

Bijlagen

  • 1842D6AB-F09A-4E9A-87BF-03D85106114F.jpeg
    1842D6AB-F09A-4E9A-87BF-03D85106114F.jpeg
    208,4 KB · Weergaven: 13
P4, P5 en P8 niet slecht voor de motoren uit Bayern. Rea laat weer zien dat hij een held is en Bautista is erop blijven zitten :t
 
Was het dan toch weer een kwestie van banden managen bij vdM?
Ja, dat blijft wel een dingetje. Hij is altijd al goed geweest in zijn banden voortijdig slopen.
Ik denk dat hij achteraf ook wel spijt heeft dat hij niet weer op slicks is gestart net als in de Superpole race.
Maar wat een gaaf gevecht.
Race 2 van de Supersport was ook lekker spannend.
Goed begin van het seizoen.
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Ja, dat blijft wel een dingetje. Hij is altijd al goed geweest in zijn banden voortijdig slopen.
Ik denk dat hij achteraf ook wel spijt heeft dat hij niet weer op slicks is gestart net als in de Superpole race.
Maar wat een gaaf gevecht.
Race 2 van de Supersport was ook lekker spannend.
Goed begin van het seizoen.
Ja dat viel me in zijn Yamaha tijd ook wel eens op: Aan het begin van de race zat hij er altijd goed bij en later viel hij wel eens terug en werd door zijn teammaatje ingehaald. Ik weiger te geloven dat Mickey langzamer is dan Sykes, dus dan moeten het de banden bijna wel zijn. En Sykes is al helemaal geen held met banden, dus toch misschien een verbeterpuntje?
 
Heeft er overigens iemand in de gaten dat Ten Kate het wederom verdomd goed doet in de WSS / SSP na een afwezigheid sinds 2014?
 
Heeft er overigens iemand in de gaten dat Ten Kate het wederom verdomd goed doet in de WSS / SSP na een afwezigheid sinds 2014?
Zeker! Alleen had ik iets meer van Aegerter verwacht t.o.v. Odendaal.
We hebben ze b.v. beide bij RW gezien, en daar was Odendaal echt veel langzamer dan Bo. Aegerter kon in die paar weekenden duidelijk meer laten zien.
 
Zijn er nog steeds mensen die vinden dat WSS hetzelfde niveau heeft als de Moto 2?
Nee, dat is het echt niet. De middenmoot van Moto2 kan podiums in WSS halen. Zie Odendaal, Oetl en vorig jaar Locatelli die alles won.
 
Zeker! Alleen had ik iets meer van Aegerter verwacht t.o.v. Odendaal.
We hebben ze b.v. beide bij RW gezien, en daar was Odendaal echt veel langzamer dan Bo. Aegerter kon in die paar weekenden duidelijk meer laten zien.
Naar ik begreep heeft Ten Kate momenteel niet de snelste R6.
 
Prachtige SSP300 race! Buis helaas wat pech in de laatste ronde, andere Nederlanders kwamen er niet aan te pas. Maar toch weer puntje van de bank werk!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan