WSBK Slowchat seizoen 2021

Wie wordt WSBK kampioen 2021?

  • Johnathan Rea, magnifact 7

    Stemmen: 24 40,0%
  • Scott Redding

    Stemmen: 13 21,7%
  • Alex Lowes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 18 30,0%
  • Chaz Davies

    Stemmen: 1 1,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 2 3,3%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 1 1,7%
  • Gerrit Gerloff

    Stemmen: 0 0,0%
  • Loris Baz

    Stemmen: 1 1,7%
  • Iemand anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Die kloottestoktest uitslag is max 24 uur geldig als ik zowel Vrijdag(test bij mij in de buurt op Donderdag) als Zaterdag(bij het circuit op vrijdag?) wilt gaan? 2 keer testen???????

Ik weet het echt niet meer|(
Gelukkig had ik maar 1 prik nodig (begin van het jaar corona gehad) en kan ik de qr-code laten zien!
 
King Carl Fogarty,4 maal wereldkampioen WSBK,enzo 🥳 🤔


carl-finger (1).jpg
 

Bijlagen

  • foggy.jpg
    foggy.jpg
    11,4 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
Voor mij wss 3x testen...

Voordat ik Crt mail, heeft iemand z'n pirelli pas voor de WSBK al mits ingeschreven voor de pirellidag op maandag bij CRT?
 
Ik sprak Heidi een paar dagen geleden. Er moest nog bekeken worden hoe of wat. Of afhalen (net als vorige keren bij "Afslag xx") of electronisch.
 
Ik sprak Heidi een paar dagen geleden. Er moest nog bekeken worden hoe of wat. Of afhalen (net als vorige keren bij "Afslag xx") of electronisch.
Wordt idd ophalen..
Jammer dat ie ook niet voor vrijdags is
Neem voor eerste keer zonen dan even mee 😊
 
Laatst bewerkt:
Begin van het seizoen ook al gezeik toch ? Dat Laverty ergens stond om te testen maar dat het team er niet was.
 
Och mien jonge, word toch elke weer wild hoe ik zie hoe hij dat laatste stuk van de baan beheerst en hoe die fiets dan pompt en bokt en springt.
en dan heb ik het niet over mr . Rea.

Vorige week zelf nog even weer geprobeerd op het mooie tt circuit maar wat valt het toch tegen in vergelijking tot dit soort filmpjes
 
Word helemaal niets van uitgezonden dit weekend? Zie alleen maar Olympische spelen in de ziggo gids.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan