WSBK Slowchat seizoen 2021

Wie wordt WSBK kampioen 2021?

  • Johnathan Rea, magnifact 7

    Stemmen: 24 40,0%
  • Scott Redding

    Stemmen: 13 21,7%
  • Alex Lowes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 18 30,0%
  • Chaz Davies

    Stemmen: 1 1,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 2 3,3%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 1 1,7%
  • Gerrit Gerloff

    Stemmen: 0 0,0%
  • Loris Baz

    Stemmen: 1 1,7%
  • Iemand anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Zou Rea het zelf aangekaart hebben of zijn team zonder het zelf te weten????
Mocht hij dit jaar toch nog kampioen worden met een paar puntjes verschil dan stinkt dit kampioenschap.
En of in dit geval Kawa het is of een ander merk is verre van belangrijk...........Denning ;)
Nee het team heeft het aangekaart en niet Rea;
 
Vond Rabat ook niet bepaald overtuigen, als ex GP coureur had ik meer van hem verwacht.
Hier nog 1.
Volgens mij reed zoveel rondjes op het circuit op een standaard fiets, ten minste ten tijde van Moto2 / MotoGP.
Ik had eigenlijk verwacht dat hij dat nu niet anders zou doen op een Panigale V4S.
En daarom verder naar voren zou zitten.
Barni is nou ook niet pruts team.
 
Als je goed leest,dan zul je lezen dat het mij helemaal niet over de regels gaat maar over een eigenschap van een persoon.
Heeft iemand al het verhaaltje verteld van Ana Carrasco, die op Assen buiten de lijnen gedwongen werd en daardoor een track limit penalty kreeg? Zij is een protégé van Rea, en ze hebben het niet leuk gevonden dat die beslissing zou uitpakte. (Ik heb de WSS300 zelf niet gekeken.) Ik kan me voorstellen dat Rea toen gedacht heeft: "Ok, zo spelen we dus, fuckers". Niet dat je Rea nou tof hoeft blijven vinden, dat is aan jou natuurlijk, maar ik vermoed dat je dat gevoel wel kunt herkennen.
 
"Roda used KRT’s official Instagram page to release a statement explaining his and KRT’s side of the story. He said: “In case there is any doubt I would like to explain KRT’s facts after Superpole race at Magny-Cours. After the last lap of the race, Raul, the KRT hardware technician, who was sitting in the pit box watching the race as he normally does, mentioned to me he thought Toprak had run out the track on the last lap so I told him to check and confirm."

 
"Roda used KRT’s official Instagram page to release a statement explaining his and KRT’s side of the story. He said: “In case there is any doubt I would like to explain KRT’s facts after Superpole race at Magny-Cours. After the last lap of the race, Raul, the KRT hardware technician, who was sitting in the pit box watching the race as he normally does, mentioned to me he thought Toprak had run out the track on the last lap so I told him to check and confirm."


Ik stuur je even een PB anders gaat het hier te veel leuren.
 
Weer een heerlijke 1e race dit weekend. Ducati met een 1-2-3 in de regen. Helaas voor Toprak begaf de motor het....
 
Gave race, Redding duidelijk de grootste ballen, van 11 naar 1 :}
Jammer dat MvdM niet voorbij Rea kwam....wel weer momentje met Rinaldi:X
ook jammer voor SToprak, maar wel leuk voor de spanning in het kampioenschap.
 
Gave race, Redding duidelijk de grootste ballen, van 11 naar 1 :}
Jammer dat MvdM niet voorbij Rea kwam....wel weer momentje met Rinaldi:X
ook jammer voor SToprak, maar wel leuk voor de spanning in het kampioenschap.
Het leek er meer op dat iedereen die in het begin die zn banden spaarden op het eind naar voren kwamen.
Wel mooie race, leek erop dat vdM op het eind weinig grip achter meer had.
 
Laatst bewerkt:
Het leek er meer op dat iedereen die zn banden spaarden in het begin op het eind naar voren kwamen.
Dat gevoel had ik niet wat betreft Rea en Toprak, bij Rea zag je inderdaad dat hij moest inleveren, Toprak's yamahatje had er al eerder geen zin meer in. Maar ik denk niet dat Redding zich bewust tot de 11e plek liet terugvallen
 
Ligt het nou aan de helm van redding of heeft hij zo'n raar hoofd? Hij is de enige bij wie de helm zo hoog zit dat zijn kin eronder uit komt🙈
 
Dit willen we niet zien. Hopen dat het goed gaat met Sykes.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan