WSBK Slowchat seizoen 2021

Wie wordt WSBK kampioen 2021?

  • Johnathan Rea, magnifact 7

    Stemmen: 24 40,0%
  • Scott Redding

    Stemmen: 13 21,7%
  • Alex Lowes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 18 30,0%
  • Chaz Davies

    Stemmen: 1 1,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 2 3,3%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 1 1,7%
  • Gerrit Gerloff

    Stemmen: 0 0,0%
  • Loris Baz

    Stemmen: 1 1,7%
  • Iemand anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Poh Lorenzo Lanzi idd… Misschien waren de verwachtingen van Jürgen vd Goorbergh wel te hoog. Gek eigenlijk dat een toen ex GP rijder niet aan de bak kwam in het Superbikes en z’n heil moest zoeken in het WSS :/

Vd Goorbergh had het er kort nog over tijdens zijn interview van racesport paar maand terug, was er ook niet positief over, verder leuk interview btw!! :)
 
Debacle ?? ken je geschiedenis.
toen SSP nog maar een europees kampioenschap was werd de Duc in 95 en 96 kampioen.
het jaar erop toen het een wereldserie was nogmaals kampioen.

Even niet gerelateerd, maar ik zie ze daar met een gele vlag met zwart kruis vlaggen. Kan iemand mij vertellen wat daar de betekenis van is(/was)? Ik heb het even door googl gehaald maar kwam niet verder.
 
Toch zelf gevonden: Uit het Motor Cycle Union of Ireland (Ulster Centre) Code of Practice for Road Races
Yellow Flag with Black cross – Signal displayed at start finish line to inform a rider that s/he is commencing his/her last racing lap of the circuit.
 
Kwam er dus een beetje laat achter maar hij was er dus om een benchmark te zetten voor het komende seizoen ?!
Om te kijken hoe de verhoudingen liggen tussen de 600cc 4 pit en de straks nieuwere 675 3 pitter en 800+cc ?? 2 cil.

Ik snap het nog niet helemaal.. denk ik
Volgens mij groeien de verbanden totaal scheef nu idd.. Straks krijgen we van die taferelen zoals het eerst WSSP300 seizoen waarbij het 1 oneerlijke chaos was.
Een Duc V2 perst er in standaard trim al 155 pk / 104nm uit. Ook de MV F3 800 perst er standaard 150 pk uit.
Als er niet allerlei restricties komen dan kun je met je 600cc 4 pitter wel thuis blijven :+
 
Volgens mij groeien de verbanden totaal scheef nu idd.. Straks krijgen we van die taferelen zoals het eerst WSSP300 seizoen waarbij het 1 oneerlijke chaos was.
Een Duc V2 perst er in standaard trim al 155 pk / 104nm uit. Ook de MV F3 800 perst er standaard 150 pk uit.
Als er niet allerlei restricties komen dan kun je met je 600cc 4 pitter wel thuis blijven :+
Zoals ik begreep wil kawa de 636 gebruiken, met restricties
de 2 en 3 cil zullen sowieso restricted zijn, er word dus nu alleen gekeken hoeveel dat zou moeten zijn.. aan de hand van de data van kenan ?!
 
Heel triest inderdaad.. -O-
Ik ben erna, redelijk onder de indruk ervan, overgeschakelt naar de BSB op Oulton Park. Ben zelfs de F1 vergeten te kijken..
BSB kijk ik nu nog naar, maar het is een zwarte dag voor de motorsport vandaag.
 
Als Johnny het niet echt trekt gaat ie zo zwabberen,deinen en stuiteren ,dat je er zeeziek van wordt 🥳

Johnny the Pirate
pirate.png


Tijd voor een nieuwe tactiek bij team green : een blik met engineers open trekken en tijdens de wedsrijden voor een monitor zetten. 🤗

@Worldbeater : honda komt er aan 👌
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan