WSBK Slowchat seizoen 2021

Wie wordt WSBK kampioen 2021?

  • Johnathan Rea, magnifact 7

    Stemmen: 24 40,0%
  • Scott Redding

    Stemmen: 13 21,7%
  • Alex Lowes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 18 30,0%
  • Chaz Davies

    Stemmen: 1 1,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 2 3,3%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 1 1,7%
  • Gerrit Gerloff

    Stemmen: 0 0,0%
  • Loris Baz

    Stemmen: 1 1,7%
  • Iemand anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Dat heeft er niets mee te maken. Gerrit staat er volgens mij net zo in als ik, en meerdere hier. Ook ik heb wel een voorkeur voor onze rijders, maar het gaat an sich wel om de sport, dat is het belangrijkste.
Als MvdM over de schreef gaat hoor je ons heus wel hoor.
100% , ik verdedig mijn vrouw ook aan alle kanten en andersom , maar geen Haarlemmerdijkjes want dan krijg je het gewoon te horen !!
 
Klopt dat 1 jaar nog niet alles zegt, maar resultaten uit het verleden, kwa BMW:X

Het zal toch heus wel knagen dat Toprak zo goed bezig is op die ouwe R1. Inderdaad ik denk ook niet dat MvdM met de R1 zich met het wereldkampioenschap had kunnen bemoeien.....maar de vraag is of hij er zelf ook zo over denkt;)
Hij ziet dat wel gebeuren en ik ken Michael een klein beetje , die zal daar niet zo mee zitten want hij is met BMW een project ingegaan en dat werp langzaam maar zeker z'n vruchten af .
 
Mooie overwinning voor VdM in de sprintrace! Rea maakt nu wel heel veel fouten.
De voorgaande seizoenen eindigde Rea één à twee keer in de grindbak. Nu staat de teller op vier (incl. Donington), waarvan twee keer in één weekend. Hoewel Rea dit seizoen ongetwijfeld harder moet werken vanwege de toerenbegrenzing, komen crashes door over grenzen heen te gaan, en dat doet-ie toch echt zelf. Een kat kawa in het nauw maakt gekke sprongen. Het einde van zijn tijdperk lijkt voorbij; het moet knotsgek lopen wil Toprak dit nog uit handen geven!
 
De voorgaande seizoenen eindigde Rea één à twee keer in de grindbak. Nu staat de teller op vier (incl. Donington), waarvan twee keer in één weekend. Hoewel Rea dit seizoen ongetwijfeld harder moet werken vanwege de toerenbegrenzing, komen crashes door over grenzen heen te gaan, en dat doet-ie toch echt zelf. Een kat kawa in het nauw maakt gekke sprongen. Het einde van zijn tijdperk lijkt voorbij; het moet knotsgek lopen wil Toprak dit nog uit handen geven!
Lijkt een beetje op zijn TenKate tijd. Moest toen ook op 110% rijden om te compenseren. Hoop voor het kampioenschap dat hij een goede race 2 heeft.
 
Odendaal wint de WSS race, als er nu nog steeds mensen ervan overtuigd zijn dat het niveau van de Moto 2 en WSS gelijkwaardig is......
 
Al de 2e keer dat KRT de fiets van Toprak heeft gesaboteerd...dit vraagt om beveiliging van de Yamaha pits 8-) ....of misschien ze moeten een beetje leren sleutelen bij team Denning.:?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan