WSBK Slowchat seizoen

Wie wordt er WSBK 2022 kampioen?

  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 24 26,1%
  • Johnathan Rea

    Stemmen: 13 14,1%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 43 46,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 4 4,3%
  • Scott Redding

    Stemmen: 2 2,2%
  • Andrea Locatelli

    Stemmen: 2 2,2%
  • Michael Rinaldi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Xavi Vierge

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iker Lecuona

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 4 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk nu op het Britse Eurosport naar een prima interview met Johnny Rea. Beter dan naar leeg asfalt staren :P
 
Kijk nu op het Britse Eurosport naar een prima interview met Johnny Rea. Beter dan naar leeg asfalt staren :P
Of telkens dezelfde reclame kijken. De verhouding is een beetje zoek. De pauzes duren langer dan het racen.
Gooi er dan een paar interviews of voor mijn part een stuntrijder tussendoor.
 
Loris Baz terug in de WSBK, blijkbaar heb ik iets gemist. Klote voor Rea. En Michael heeft gevochten als een leeuw voor P8 :t
 
Als een Turk en Ier vechten om een been,rijdt een Spanjaard er mee heen 🤗😜
IMG_20220424_155249.jpg
IMG_20220424_155911.jpg


Wel klote voor Toprak.😇
 
Ja gelukkig wel, maar heb de hele dag er aan gedacht. Zat me niet lekker. Bij de auto eerst een rondje er omheen gelopen en gelukkig nog steeds krasvrij. :-)
Begrijpelijk, dat vertrouwen moet weer groeien.
 
Als het programma zo blijft, is het mijn laatste bezoek aan het WSBK.
Ben het met je eens, maar alles op tv kijken vind ik ook niks. Welk evenement in NL is boeiender? De TT laat ik er ff buiten want dat vind ik weer niks, heel druk en moto3 en moto2 daar ga ik geen 260km voor rijden. Nu had ik nog een weekend met 2 dagen wedstrijden. Ja, karig…maar goed
 
Ik hoorde dat het de 30e editie is?
Zelf ga ik sinds 2002,ben nagenoeg elk jaar geweest,maar vind het evenement wel steeds minder worden idd.
Maar ik blijf wel gaan *D
 
Ik hoorde dat het de 30e editie is?
Zelf ga ik sinds 2002,ben nagenoeg elk jaar geweest,maar vind het evenement wel steeds minder worden idd.
Maar ik blijf wel gaan *D
Klopt, 30e editie. Ik ben vergeten hoe t programma vroeger was, mss Dutch Superbikes erbij? Ik weet wel dat donderdag en vrijdag veel Engelsen vanaf Hoek vannHolland langsreden als ik aan t werk was. Maar die hadden dan ook wel aardige rijders eind jaren 90, maar dat was vroeger. Nu moet er toch ook iets van te maken zijn? Zon Toprak ed zijn steengoed en spektaculair
 
Er zijn vandaag 4 races geweest. Lijkt mij een mooi programma. Idd een stuntrijder of een demo van een klassieke sbk fiets tijdens de pauze zou wel mooi zijn.
 
Er waren behalve de superbikes en de kleine broertjes daarvan ook nog anderen, met name de zijspannen die hun wk-race reden. Blijkbaar is daar weinig belangstelling voor, want het wordt al jaren niet meer uitgezonden door Eurosport. Weet iemand of dat het ergens terug is te zien?
 
Enkele dingen die mij opvielen; naast enkele prima races gezien te hebben.

- Het podium voor de hoofdtribune bleef telkens leeg, een raar idee blijf ik dat vinden
- Het race programma voelde vrij summier , tenminste op zondag.
- De herstartprocedure na een rode vlag in de 1e ronde zorgt 2x voor veel oponthoud in het schema
Af en toe viel je bijna in slaap door die lange wachttijden. Dat kan beter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan