WSBK Slowchat seizoen

Wie wordt er WSBK 2022 kampioen?

  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 24 26,1%
  • Johnathan Rea

    Stemmen: 13 14,1%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 43 46,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 4 4,3%
  • Scott Redding

    Stemmen: 2 2,2%
  • Andrea Locatelli

    Stemmen: 2 2,2%
  • Michael Rinaldi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Xavi Vierge

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iker Lecuona

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 4 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Status
Niet open voor verdere reacties.
Scheelde destijds zeer weinig
Klopt maar wie had verwacht dat nieuwkomer Spies op notabene “zijn” Yamaha WK zou worden.
Nori zou de beste coureur op de beste fiets zijn,dan is het toch wel zuur.
Ik vond het iig jammer
(hou er sowieso niet van dat een nieuwkomer ff kampioen komt worden)
 
Dat waren nog eens tijden,hij had wel pech met zijn keuzes.
Stapt ie eindelijk over van de yammie naar de “onoverwinnelijke” Ducati van de vertrokken Bayliss,stapt meneer Spies op de vernieuwde cross plane yamaha en wordt direct WK.
Ik dacht dus echt Nitro+Ducati=WK

Klopt maar wie had verwacht dat nieuwkomer Spies op notabene “zijn” Yamaha WK zou worden.
Nori zou de beste coureur op de beste fiets zijn,dan is het toch wel zuur.
Ik vond het iig jammer
(hou er sowieso niet van dat een nieuwkomer ff kampioen komt worden)
Zomaar??? Team maat Sykes werd 9e dat seizoen. Haga heeft het ook zelf laten liggen dat jaar. Al had hij rustig blijven zitten en ipv dnf rond top5 gescoord, wastie wk. Maar goed, dat was natuurlijk ook wel de charme van Haga. Kon bij mij sowieso al niet meer stuk nadat hij Russel volledig afdroogde op een gedateerde yzf 750
 
Ik ben zondag geweest en heb mij prima vermaakt. Zat lekker op de tribune bij de haarbocht uit de wind in de zon. Ik miste daar wel een scherm, hoe moeilijk kan dat zijn (het mag niks kosten waarschijnlijk :+). Waar ik mij wel mega aan kan irriteren is dat je 50 cent moet betalen om te mogen plassen. Manmanman, ik betaal 47 euro voor een kaartje wtf. Ook creëer je hiermee (deels) dat er weer allemaal volk tegen de hekken staat te zeiken. Ik ben slecht ter been maar vlak voor de tunnel mocht ik in een shuttle busje en werd bij het tankstation afgezet :t Paddock ben ik dit jaar niet geweest gezien het lopen naar de haarbocht al een aardig eind was dus daar maar de hele dag gebleven. Ook keiharde k muziek uit de speakers tijdens de interviews na de wedstrijd. Desalniettemin een prima dag gehad en mooie dingen op de baan gezien.
Ik betaal altijd graag bij de wc's: de dames en heren die daar zitten krijgen vrij weinig betaald van het circuit zelf, hun inkomsten zijn die 50 centjes. Daar moeten ze dan ook alles zelf van betalen: handdoeken, zeep, schoonmaakmiddelen. En de toiletten zijn altijd netjes.
Ik maak altijd een praatje met onze 'vaste toiletjuffen' achter de hoofdtribune bij de TT. :)
 
Ik vindt het schandalig dat die mensen uitgeknepen worden. Maar ik wil gewoon naar de wc kunnen zonder daar extra voor te betalen. Dan heb ik liever dat ze een kaartje 2,50 duurder maken….
 
Ik vindt het schandalig dat die mensen uitgeknepen worden. Maar ik wil gewoon naar de wc kunnen zonder daar extra voor te betalen. Dan heb ik liever dat ze een kaartje 2,50 duurder maken….
Ze moeten eens gaan kijken tijdens de Spaanse GP's....twee gebouwen aan elkaar en worden regelmatig schoon gespoten en sluiten ze om de beurt af ....en gratis.
 
Ze moeten eens gaan kijken tijdens de Spaanse GP's....twee gebouwen aan elkaar en worden regelmatig schoon gespoten en sluiten ze om de beurt af ....en gratis.
Als dit op Assen zou gebeuren zou dat voor mij een reden zijn om juist weer de TT of WSBK te bezoeken. En van mij mag het toilet personeel hier best een ruime vaste vergoeding aan overhouden die extra in de toegangsprijs berekend is.
Dat 50cent voor iedere x pissen, waar die mensen alles zelf van moeten doen, is toch compleet niet meer van deze tijd voor een bedrijf als TT circuit Assen. :')
 
Dat zou goed kunnen, maar ik vind het nu nog wat voorbarig zonder een update van het ziekenhuis. Een fractuur hoeft niet perse te betekenen dat het bot doormidden is.
 
Dat zou goed kunnen, maar ik vind het nu nog wat voorbarig zonder een update van het ziekenhuis. Een fractuur hoeft niet perse te betekenen dat het bot doormidden is.
Een quote uit het bericht van racesport;
* Een femurhalsfractuur is een type heupfractuur van het dijbeen (femur), net onder de kogel van het kogelgewricht van de heup. Bij dit type breuk wordt de kogel losgekoppeld van de rest van het dijbeen.
 
Van Straalen is ook geen one day fly..., hij blijft mij verbazen. In eerste instantie dacht ik dat het misschien wel een uitschieter zou zijn op Aragon en daarna thuiswedstrijd op Assen..., maar hij blijft maar sterk rijden. Grote klasse!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan