WSBK Slowchat seizoen

Wie wordt er WSBK 2022 kampioen?

  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 24 26,1%
  • Johnathan Rea

    Stemmen: 13 14,1%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 43 46,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 4 4,3%
  • Scott Redding

    Stemmen: 2 2,2%
  • Andrea Locatelli

    Stemmen: 2 2,2%
  • Michael Rinaldi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Xavi Vierge

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iker Lecuona

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 4 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor alsnog zolang dat Michael van der Mark geblesseerd is mag Tom Sykes zijn zitje warme houden.
En hoeveel events dat zijn? Minimaal 1 en ik gok maximaal 2.
Sbk rijd maar 1 weekend in 6 weken ofzo toch ?! :P
Denk ook idd dat het nog 2 raceweekenden gaat duren eer VDM terug is
 
En als Sykes pole haalt en een superpole wedstrijd wint? :)

Plekje in het andere team?

Hij mag in ieder geval een volledige test afwerken.
Enige tijd om te wennen dus. :]
 
Nu Haslam voor Rokit-BMW in de BSB rijdt had hij mij juist de eerste keus geleken ? Maar misschien heeft die er geen trek meer in en concentreerd zich op BSB ??
Is zijn eigen team.
Daar gaat wat tijd in zitten om alles te regelen op en naast de baan.
En dan moet hij zelf nog rijden ook.
 
Mooi nummer 🤭
51523_JDR_ACTION_TEST.jpg
 
Was de test al zo snel? _O-
Dinsdagochtend zonder baan, nu testen op de baan. 8)7

Even nieuwsberichten checken.
 
Dan heb je al even geen SBK nieuws gevolgd neem ik aan? Er is al tijdens berichtgeving over Toprak naar BMW. Die aankondiging zal dan wel een kwestie van tijd zijn. Toprak weer naast Michael, is voor de BMW wel goed, voor Mickey minder ;-)

Benieuwd of Yamaha het aandurft met Redding. Denk dat ze eerder Gardner of Aegerter doorschuiven eerlijk gezegd.
 
Dan heb je al even geen SBK nieuws gevolgd neem ik aan? Er is al tijdens berichtgeving over Toprak naar BMW. Die aankondiging zal dan wel een kwestie van tijd zijn. Toprak weer naast Michael, is voor de BMW wel goed, voor Mickey minder ;-)

Benieuwd of Yamaha het aandurft met Redding. Denk dat ze eerder Gardner of Aegerter doorschuiven eerlijk gezegd.
Dat waren toch maar geruchten. ik dacht dat die voor een motogp zitje ging.
Ben wel benieuwd wat hij kan laten zien op de bmw.
 
Dan heb je al even geen SBK nieuws gevolgd neem ik aan? Er is al tijdens berichtgeving over Toprak naar BMW. Die aankondiging zal dan wel een kwestie van tijd zijn. Toprak weer naast Michael, is voor de BMW wel goed, voor Mickey minder ;-)

Benieuwd of Yamaha het aandurft met Redding. Denk dat ze eerder Gardner of Aegerter doorschuiven eerlijk gezegd.
Nou ik wist dat het een beetje rommelde rond Toprak. Maar ik begrijp @ivan210674 zijn reactie. Toprak gooit nl de deur naar Yamaha dicht. Oftewel geen weg terug meer. Bij Kawasaki precies hetzelfde. Dan worden de opties dun, en Toprak zijn onderhandelings positie ook. Het is wel duidelijk zo, maar of hij daar zelf nu beter van wordt?....
 
Dan heb je al even geen SBK nieuws gevolgd neem ik aan? Er is al tijdens berichtgeving over Toprak naar BMW. Die aankondiging zal dan wel een kwestie van tijd zijn. Toprak weer naast Michael, is voor de BMW wel goed, voor Mickey minder ;-)

Benieuwd of Yamaha het aandurft met Redding. Denk dat ze eerder Gardner of Aegerter doorschuiven eerlijk gezegd.
Of gaat hij naar Ducati:?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan