Marlig
MF veteraan
- 11 sep 2010
- 3.300
- 811
Sterke zet van BMW en Toprak.Het is wel een hele interessante switch, kijk nu al uit naar volgend jaar.
Hij gaat echt niet alleen voor een podiumplekkie hier en daar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Sterke zet van BMW en Toprak.Het is wel een hele interessante switch, kijk nu al uit naar volgend jaar.
Die heeft een eenzijdige optie (van zijn kant) om te verlengen met maximaal 2 jaar.bye bye Scott![]()
Was laatst ook al aangegeven door iemand hier die vip was tijdens WK Superbikes in AssenTijdens de laatste WSBK race vertelde, ik meen James Toseland, dat er 1 BMW rijder was die weg wou. Hij noemde geen naam, maar het was vrij duidelijk dat het om Redding ging.
wat vind je daar eigenlijk raar aan ? het is gewoon wat het is.Ik blijf het bijzonder vinden dat het goed geïnformeerde Speedweek. blijft melden dat Michael van der Mark een contract heeft voor 2024 bij BMW SMR.
Waarom gaat iedereen er vanuit dat het een centen kwestie is ?Yamaha bood hem een salaris dat hoger was dan div. motogp deelnemers las ik eerder.
Wat zou BMW hem dan wel niet geboden hebben?
Als het zo is vind ik het prima.wat vind je daar eigenlijk raar aan ? het is gewoon wat het is.
Waarom gaat iedereen er vanuit dat het een centen kwestie is ?
hééft hij, en Redding ook als hij de optie licht.Als SMR en BMW zelf al melden dat later bekend zal worden gemaakt wie er naar Toprak zit volgend jaar, hoe kan het dan dat mensen hier zeggen dat MvdM een contract heeft?
Dit artikel;In het verhaal van Speedweek wordt ook aangegeven dat als Scott bij BMW blijft en dat omdat MvdM nog een contract heeft tot eind 2024 dat voor beide ook geld dat ze in het fabrieksteam blijven....maar dat ze wellicht met wat extra centjes van BMW bereid zijn naar het Bonovo team 'over te stappen'
Eens...Wat een beetje geld al niet kan doen...
Weinig opties idd !Eens...
Maar wie anders?