WSBK Slowchat seizoen

Wie wordt er WSBK 2022 kampioen?

  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 24 26,1%
  • Johnathan Rea

    Stemmen: 13 14,1%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 43 46,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 4 4,3%
  • Scott Redding

    Stemmen: 2 2,2%
  • Andrea Locatelli

    Stemmen: 2 2,2%
  • Michael Rinaldi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Xavi Vierge

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iker Lecuona

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 4 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Status
Niet open voor verdere reacties.
Puur uit chauvinisme zou ik Van Straalen graag bij TKR zien. Maar eerlijk is eerlijk, hij ligt er vaak naast, iets wat Aegerter niet doet.
Het scheelt meer dan twee wereldtitels en tien jaar in leeftijd.
Wat is dit nu voor een vergelijking. :? 8)7
 
Een vergelijking dat TKR gebaad is bij een rijder die zadelvast is.
Er is ook nog zoiets als een debuutjaar / leerjaar. :)
Zelfs Bautista had nog een leercurve tussen 35 (veel crashes) en 38 jaar (zadelvast).
We weten niet eens of dat allemaal de rijder is.
Een groot deel bij Alvaro lijkt van wel.
En in tien jaar kan een hoop gebeuren.
Statistieken van Aegeter op 32 jarige leeftijd vergelijken met een rookie gaat er bij mij niet in. 8)7
 
Er is ook nog zoiets als een debuutjaar / leerjaar. :)
Zelfs Bautista had nog een leercurve tussen 35 (veel crashes) en 38 jaar (zadelvast).
We weten niet eens of dat allemaal de rijder is.
Een groot deel bij Alvaro lijkt van wel.
En in tien jaar kan een hoop gebeuren.
Statistieken van Aegeter op 32 jarige leeftijd vergelijken met een rookie gaat er bij mij niet in. 8)7
Ik denk dat we langs elkaar heen lullen.
Wat ik bedoel is dat een team als TKR die altijd voor het kampioenschap gaat gebaad is bij een zadelvaste coureur als Aegerter.
Ik vergelijk de coureurs niet, ik vergelijk de resultaten. Niet vallen = punten, zie Bo dit jaar.
 
Ik denk dat we langs elkaar heen lullen.
Wat ik bedoel is dat een team als TKR die altijd voor het kampioenschap gaat gebaad is bij een zadelvaste coureur als Aegerter.
Ik vergelijk de coureurs niet, ik vergelijk de resultaten. Niet vallen = punten, zie Bo dit jaar.
Daar kan ik in komen.
En een talent Van Straalen als tweede coureur ook.
Helaas gaat het dan om de centjes. :)

In het tweede jaar hopelijk ook zadelvaster.
Mits hij de kans krijgt.
 
Ik denk dat we langs elkaar heen lullen.
Wat ik bedoel is dat een team als TKR die altijd voor het kampioenschap gaat gebaad is bij een zadelvaste coureur als Aegerter.
Ik vergelijk de coureurs niet, ik vergelijk de resultaten. Niet vallen = punten, zie Bo dit jaar.
Afgelopen seizoen reed Taccini naast Domi, gast die alleen in beeld kwam als hij crasht...
Van Straalen leek zich soms wat te overrijden in de eerste rondes en klapt er dan af als de grip anders word of als er nog iets versnelt word.
 
Victor heeft toch nog een mooi publiekelijk afscheid gekregen op het TT circuit dit weekend:

 
Mooi startveld volgend jaar in de WSS.
Screenshot_20221229_183901_Chrome.jpg
 
Vandaag Jerez geweest naar WSBK testen ....was frisjes en niet echt veel te beleven...wou eigenlijk 2 dagen maar dat is me het uurtje heen en uurtje terugf fetsen niet voor tweede keer waard.
Sjonge jonge Gerrit,
Net weg uit Nederland en nu vind je Jerez al frisjes.....
Je lijkt wel een Spanjaard.

Je weet dat het hier in Nederland net boven het vriespunt is?

;);)

Wel jaloers hoor, even een dagje WSBK testdag bezoeken.
 
Vandaag Jerez geweest naar WSBK testen ....was frisjes en niet echt veel te beleven...wou eigenlijk 2 dagen maar dat is me het uurtje heen en uurtje terugf fetsen niet voor tweede keer waard.
Heb het met je te doen :P
En we hebben het er wel eens eerder over gehad, het WSBK leeft daar gewoon niet in Spanje. Ik zou de foto's nog eens terug moeten zoeken van de motorparkeerplaats toen we er in 2014 waren. Je kon de motoren makkelijk tellen, dat weet ik nog wel.
 
Heb het met je te doen :P
En we hebben het er wel eens eerder over gehad, het WSBK leeft daar gewoon niet in Spanje. Ik zou de foto's nog eens terug moeten zoeken van de motorparkeerplaats toen we er in 2014 waren. Je kon de motoren makkelijk tellen, dat weet ik nog wel.
Toch niet alleen in Spanje.
 
Paar rookies op een Yamaha erboven?
Kijk, dat Petrucci snel zou zijn had ik wel verwacht. En Aegerter heeft 2 sets qualifiers versleten. Maar binnen een seconde van van de top is wel knap. Ook Gardner ziet er lekker uit. Ik voorzie een strijd tussen Bautista, Rea en Toprak. Met af en toe hun teammaatjes en Lecuona en Petrucci erbij.

Ben bang dat Baz, Gerloff, Redding en Vd Mark geen podiums gaan pakken. Afgezien van een regenwedstrijdje ofzo.
 
Meer RRRRRRR en minder shiftcam meuk denk ik ;) al weet ik niet of ze dat bij de superbikes wel gebruiken.

BMW had toch moeite met de electronica?? De basis van dat ding zou toch aardig moeten zijn zou je denken, en de €€€ lijken ook aanwezig, dus waar gaat het dan mis?
 
Denk dat ze zich dat bij BMW ook afvragen.........Wie ist das doch möglich?

De eerste poging met de S1000 bracht ook niet het gehoopte succes, misschien kunnen ze het gewoon niet :P
 
Was zum Teufel ist hier los?
Shiftcam werkt alleen met eigen elektronica, dus daarom gebruiken ze geen Magneti Marelli.
 
zou daar dan het probleem zitten?? het NIET gebruiken van magnetti marelli? Maar dat shiftcam zit er dus wel op?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan