WSBK Slowchat seizoen

Wie wordt er WSBK 2022 kampioen?

  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 24 26,1%
  • Johnathan Rea

    Stemmen: 13 14,1%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 43 46,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 4 4,3%
  • Scott Redding

    Stemmen: 2 2,2%
  • Andrea Locatelli

    Stemmen: 2 2,2%
  • Michael Rinaldi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Xavi Vierge

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iker Lecuona

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 4 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat dat je na aanschaf kunt kiezen welke dag of dagen je wilt. Als je twee dagen wilt kan dat dus (?)
 
Ik weet dat het eigen risico is op het circuit.. Maar als me dit zou gebeuren? Dat wordt toch echt wel vergoeden vanuit de organisatie, of anders gaat heel dat complex de knetter in...

Mijn god wat kwam tie goed weg....
 
Kijk ook (als je geen geduld hebt zoals ik) op de aanbieding die ze doen onder de biedkolom. Sommige mensen bieden meer dan de aanbieding die eronder staat....|(8)7Let op! Deze aanbieding varieert ook in prijs. Soms €55 en soms €47. Ik had ze voor €48. Daar kwam nog €15 bovenop voor twee dagen.
 
De eerste twee kaarten binnen voor 34 ex kosten. Nog even bedenken of we twee dagen gaan voor we moeten betalen en ik moet er eigenlijk nog voor 1 persoon bij. Als ik nog een setje kan bemachtigen voor dezelfde prijs prima, want in dat geval goedkoper dan aan de poort en 1 kaartje gratis voor een liefhebber. Maar tot nu toe hebben we het eerste setje voor twee personen, dus we gaan.
 
Bedankt voor de fan/pannenkoek die een opblaaskrokodil op de baan heeft gegooid
Ding kan gewoon letterlijk van buiten het circuit komen.. staat vandaag een raar windje.

Al verwacht ik meer dat iemand hem mee heeft genomen als "stoeltje" voor op het talud oid
Of om zo'n jankend kind mee te vermaken :P
Etc etc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan