WSBK Slowchat seizoen

Wie wordt er WSBK 2022 kampioen?

  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 24 26,1%
  • Johnathan Rea

    Stemmen: 13 14,1%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 43 46,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 4 4,3%
  • Scott Redding

    Stemmen: 2 2,2%
  • Andrea Locatelli

    Stemmen: 2 2,2%
  • Michael Rinaldi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Xavi Vierge

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iker Lecuona

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 4 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Status
Niet open voor verdere reacties.
mag hij, maar dan is het nog steeds bye bye Scott.
Mark of Scott moet dan weg, wie willen ze dan houden ? de harde werker die niet klaagt of de eeuwige klager die dat doet in het openbaar ? zijn enige kans is "hopen" dat het niet goed komt met Mark en ook nog vanaf nu zijn bakkes enkel nog voor positiviteit gebruiken.
 
In het verleden heeft BMW aangegeven graag met MvdM samen te werken vanwege zijn inbreng bij testen. Ik denk dat de combinatie MvdM/Toprak beter is dan de combinatie Toprak/Scott.
 
Mocht Buchan willen.... _O-
(Zou wel leuk zijn)

Vreemde stap van Toprak, is sportief zeker geen stap vooruit. BMW loopt al met meerdere generaties van deze motor achter de feiten aan. Zie ik niet zo opeens veranderen.
Gevalletje 'Cash is Kenan King'
 
Tijdens de laatste WSBK race vertelde, ik meen James Toseland, dat er 1 BMW rijder was die weg wou. Hij noemde geen naam, maar het was vrij duidelijk dat het om Redding ging.
 
Tijdens de laatste WSBK race vertelde, ik meen James Toseland, dat er 1 BMW rijder was die weg wou. Hij noemde geen naam, maar het was vrij duidelijk dat het om Redding ging.
Was laatst ook al aangegeven door iemand hier die vip was tijdens WK Superbikes in Assen
 
Redding kan straks mooi volle dagen wielrennen en vlogs maken.
Als hij beetje geluk heeft is zn maat Iwema straks ook weer "vrij"en kunnen ze samen gaan ijs speedwayen.

Wat betreft de keuze van Toprak voor Bmw, ik gok dat ome Kenan wederom zn hand overspeeld heeft..
Als er getekend word voor 1 jaar dan kijk ik er ineens weer heel anders tegen aan en zit Toprak in 2025 op de duc
 
Ik blijf het bijzonder vinden dat het goed geïnformeerde Speedweek. blijft melden dat Michael van der Mark een contract heeft voor 2024 bij BMW SMR.
Volgens dit artikel kan het zo maar eens zijn dat er volgend jaar 3 fabrieks BMW op de grid staan.
Ik snap dat BMW de kans om Toprak te contracteren niet voorbij heeft laten gaan.
 
Yamaha bood hem een salaris dat hoger was dan div. motogp deelnemers las ik eerder.
Wat zou BMW hem dan wel niet geboden hebben?
 
wat vind je daar eigenlijk raar aan ? het is gewoon wat het is.
Als het zo is vind ik het prima.
Alleen lees ik dat nergens anders.
Dit was het nieuws nog in april;
 
Als SMR en BMW zelf al melden dat later bekend zal worden gemaakt wie er naar Toprak zit volgend jaar, hoe kan het dan dat mensen hier zeggen dat MvdM een contract heeft?
 
Als SMR en BMW zelf al melden dat later bekend zal worden gemaakt wie er naar Toprak zit volgend jaar, hoe kan het dan dat mensen hier zeggen dat MvdM een contract heeft?
hééft hij, en Redding ook als hij de optie licht.
als Scott zijn optie licht heeft BMW dus een probleem. en om dat probleem op te lossen zullen ze dus nogmaals geld op tafel mogen leggen. Als ik Scott was wist ik het wel : optie lichten en ondertussen negatief blijven en er dan zoveel mogelijk centjes uit halen (in zo'n geval gaat het echt enkel om de centjes).
 
In het verhaal van Speedweek wordt ook aangegeven dat als Scott bij BMW blijft en dat omdat MvdM nog een contract heeft tot eind 2024 dat voor beide ook geld dat ze in het fabrieksteam blijven....maar dat ze wellicht met wat extra centjes van BMW bereid zijn naar het Bonovo team 'over te stappen'
 
In het verhaal van Speedweek wordt ook aangegeven dat als Scott bij BMW blijft en dat omdat MvdM nog een contract heeft tot eind 2024 dat voor beide ook geld dat ze in het fabrieksteam blijven....maar dat ze wellicht met wat extra centjes van BMW bereid zijn naar het Bonovo team 'over te stappen'
Dit artikel;
 
349347543_634789915219348_866861475004867086_n.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan