WSBK Thailand

Wat een mega saai circuit. De 4 snellere motoren kwamen de prijzen verdelen, de rest speelde voor opvulling.
 
Ik heb er toch weer van genoten hoor, mooie races gezien. Jammer voor van der Mark. Twee van de vier races dit jaar sterk gefinisht, twee DNF's. Tekent wel een beetje zijn seizoen: hij zal alles van zichzelf en zijn machine moeten vergen om de grote meneren bij te houden.

Super voor Wilairot! :}

Zometeen nog de tweede race van de Asian Talent Cup kijken en dan is het weer genoeg motorsport voor vandaag. :)
 
Laatst bewerkt:
Nette race van Rea, moet gek lopen wil hij de titel mislopen.
Hij hoeft maar een keer te vallen en z'n been breken..
We hebben 3 races gehad.. 2 op PI, wat bepaalde motoren en vooral bepaalde coureurs wel goed past of totaal niet en 1 op Buriram, totaaaaal nieuw circuit. Beetje vroeg om al over de titel te praten vind ik.
Hij ligt op koers.. ;)

Ik ook niet zo , wat me wel heb verbaast dat er veel publiek zit , dat had ik eigenlijk niet verwacht.
Nog niet in Thailand geweest Gerrit? Thai zijn motorgek en er rijden ontzettend veel motoren rond..hele belangrijke markt. Die Thai zaten echt op zo'n evenement te wachten.
De wsbk kijk ik vanavond maar net ff wss gekeken. Ik geloof noet echt in matchfixing in de motorsport, maar een Thai die wint tijdens de eerste race daar?? Cluzel die vlak voor het einde ineens een technisch mankement heeft???? Hmmmm hahah something smells fishy en dan bedoel ik niet de Thaise noodle soep hahhaha
Haha! Daar had ik niet eens aan gedacht..het zal toch niet :?

})
Mooie actie toch? *D
 
Laatst bewerkt:
De wsbk kijk ik vanavond maar net ff wss gekeken. Ik geloof noet echt in matchfixing in de motorsport, maar een Thai die wint tijdens de eerste race daar?? Cluzel die vlak voor het einde ineens een technisch mankement heeft???? Hmmmm hahah something smells fishy en dan bedoel ik niet de Thaise noodle soep hahhaha

Laatste wedstrijd van MvdM in de de supersport. Was daar toen ook niet een Thai waar M maar niet voorbij kwam? Pas de laatste paar ronden wegliep?

Dezelfde Thai?
 
Laatste wedstrijd van MvdM in de de supersport. Was daar toen ook niet een Thai waar M maar niet voorbij kwam? Pas de laatste paar ronden wegliep?

Dezelfde Thai?

Yes. Wilairot gaat al jaren mee, heeft heel lang in de 250cc / Moto2 gereden zonder al te veel succes. Hij komt eigenlijk nu pas tot zijn recht, met een significant leger veld (qua talent) om zich heen.
 
Yes. Rathapark Wilairot gaat al jaren mee, heeft heel lang in de 250cc / Moto2 gereden zonder al te veel succes. Hij komt eigenlijk nu pas tot zijn recht, met een significant leger veld (qua talent) om zich heen.
En een goeie machine, prepared in Holland ;)
Was leuk om te zien dat de PATA Ten Kate Honda mannen het Wilairot team feliciteerden *D

Z'n broertje (Rathapong) werd 5de, racen zit dus wel in hun bloed..
 
Laatst bewerkt:
benieuwd wat Mickey kan op aragon, Rea deed het wel aardig met de Blade daar.
 
Wat een mega saai circuit. De 4 snellere motoren kwamen de prijzen verdelen, de rest speelde voor opvulling.
Pol Espargaro zag dat anders.. ;)

Pol Espargaro, one of the few European riders to have ridden on the Chang International Circuit already, has explained the Thai track’s characteristics to Spanish magazine Solo Moto.

Along with Valentino Rossi and Jorge Lorenzo, Espargaro took part in a presentation for Yamaha of the brand new R3 bike on the very same track: “To be honest I was really impressed by the circuit and its facilities. I also liked the layout of the track a lot.”

The last corner leading to the start/finish straight will be crucial and I’m sure we will see some close racing up to the finish line,” the Monster Yamaha Tech 3 rider added. “It has to be done in second gear and the acceleration outside the corner will be incredible. I’m sure that it will be great fun aboard a MotoGP or a Superbike machine.”





edit: dus wie die YZF-R3 ook gaat winnen..op Buriram kun je er goed mee uit de voeten })
 
Laatst bewerkt:
Geen kut aan dat spel haha ik vermaak me nog met motogp14 :)

Same here, vind het ook niet zo sterk en heb net toch echt op Le Mans in de regen gewonnen met een Avintia GP14. :+ Had gedacht dat die ZX10 jou misschien nog wel eens kon overtuigen, guess not. :+
 
Ik ook , en als (stel) hij daar top 5 of podium pakt kunnen ze er in Assen de week erop wel tribunes bij gaan zetten . _O- *O* *O*

btw.....gingen ze van de week nou niet testen op Assen ???

haha idd! maar ik denk eigenlijk dat hij er veel beter bij gaat zitten in Aragon! :)
en in Assen hopelijk legt hij daar niet teveel druk opzichzelf kan hem funest worden!
 
Pol Espargaro zag dat anders.. ;)

Pol Espargaro, one of the few European riders to have ridden on the Chang International Circuit already, has explained the Thai track’s characteristics to Spanish magazine Solo Moto.

Along with Valentino Rossi and Jorge Lorenzo, Espargaro took part in a presentation for Yamaha of the brand new R3 bike on the very same track: “To be honest I was really impressed by the circuit and its facilities. I also liked the layout of the track a lot.”

The last corner leading to the start/finish straight will be crucial and I’m sure we will see some close racing up to the finish line,” the Monster Yamaha Tech 3 rider added. “It has to be done in second gear and the acceleration outside the corner will be incredible. I’m sure that it will be great fun aboard a MotoGP or a Superbike machine.”





edit: dus wie die YZF-R3 ook gaat winnen..op Buriram kun je er goed mee uit de voeten })

Politiek correct gelul,hij kan moeilijk reppen over deze kutbaan in dit godvergeten bamibakjesland met dat rotklimaat.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan