WSBK Thailand

Ik heb vanmorgen gewoon de Superpole zitten kijken op Eurosport 2 en...........zonder reclame. :Y :} :}

Beter! :}

Ik heb nog niks gezien, maar laat me morgen wel verrassen. Race 2 waarschijnlijk dmv een vage stream. Maar wil het wel zien :Y
 
Kheb de recorder maar op scherp gezet... 8-)
Ik kan t toch niet over m'n hart verkrijgen om m'n 2 kids van de bank te schoppen. :')
Meestal zitten ze er net rond 0700 uur.
Dus ik blijf lekker pitten... *O* :W
 
Veld ligt al aardig uit elkaar. V D Mark eruit? -O-
 
Laatst bewerkt:
Echt balen voor VdM, zeker omdat het een mechanisch probleem lijkt.

Zal Sykes weer wat te mekkeren hebben over die inhaalactie van Lowes :) mooi om de engelse commentatoren daarover te horen gniffelen.
 
Er mogen van mij nog wel wat extra bochten / chicanes in de baan.... gaaaap

Het is inderdaad niet het meest boeiende circuit om te kijken.
Ik denk met wat meer bochtjes dat Torres ook nog wel wat meer kans had gehad, leek er op dat hij bij de technische stukken wat inliep en juist bij het late aanremmen juist wat weg gaf.
 
Nette race van Rea, moet gek lopen wil hij de titel mislopen.
We hebben 3 races gehad.. 2 op PI, wat bepaalde motoren en vooral bepaalde coureurs wel goed past of totaal niet en 1 op Buriram, totaaaaal nieuw circuit. Beetje vroeg om al over de titel te praten vind ik.
 
We hebben 3 races gehad.. 2 op PI, wat bepaalde motoren en vooral bepaalde coureurs wel goed past of totaal niet en 1 op Buriram, totaaaaal nieuw circuit. Beetje vroeg om al over de titel te praten vind ik.
PI was geen Kawa circuit en zelfs daar won hij. Teamgenootje Sykes is aan het worstelen en loopt nu al aardig wat achterstand op. Haslam doet het boven verwachting, maar schat ik over een heel seizoen toch een stuk minder in dan Rea. Verder zie ik geen concurrentie voor hem.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan