WSBK & WSS Aragón 2014

Wie wint Aragón?

  • 1-Tom Sykes

    Stemmen: 6 30,0%
  • 7-Chaz Davies

    Stemmen: 0 0,0%
  • 22-Alex Lowes

    Stemmen: 0 0,0%
  • 33-Marco Melandri

    Stemmen: 7 35,0%
  • 34-Davide Giugliano

    Stemmen: 3 15,0%
  • 50-Sylvain Guintoli

    Stemmen: 0 0,0%
  • 58-Eugene Laverty

    Stemmen: 2 10,0%
  • 65-Jonathan Rea

    Stemmen: 2 10,0%
  • 76-Loriz Baz

    Stemmen: 0 0,0%
  • 91-Leon Haslam

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Prachtige race! Winst had voor Michael moeten zijn maar mocht niet zo zijn. Jammer. Toch weer podium! Goede voorbereiding op Assen. Super race! Jammer van Cluzel en Coghlan maar that's racing. Ik zat er op te wachten en moet onsportief toegeven dat ik toch even juichte toen beide coureurs onderuit gingen.

Vooralsnog super races gezien zeg!
 
Prachtige race! Winst had voor Michael moeten zijn maar mocht niet zo zijn. Jammer. Toch weer podium! Goede voorbereiding op Assen. Super race! Jammer van Cluzel en Coghlan maar that's racing. Ik zat er op te wachten en moet onsportief toegeven dat ik toch even juichte toen beide coureurs onderuit gingen.

Vooralsnog super races gezien zeg!
Vond race 1 Superbikes een beetje tegenvallen op de eerste paar rondes en de laatste ronde na. Supersport was een feest om te zien. Benieuwd of Jacobsen nog bestraft word, niet helemaal netjes wat die ook deed de bocht na start/finish geloof ik. Cluzel mag wel ff z'n excuses gaan brengen bij team Coghlan.
 
British eurosport stream zoeken. Beter commentaar met mensen die er wel wat van snappen.
Zit er daar bij Eurosport NL 1 op de commentator stoel die er meer van snapt dan heel dit forum bij elkaar. Ongefundeerd gelul dit.

Patrick vd Goorbergh is technisch gezien gewoon heel goed onderlegt en betrokken bij de motorsport. Je kent z'n geschiedenis? Ga er anders zelf zitten.
 
Oh ja, racen. :P Mooie laatste ronde, persoonlijk vond ik het jammer dat Melandri z'n Marquezje niet af kon maken tov Sykes. Maar Sykes terecht de dubbel!
 
Laatst bewerkt:
Terwijl hij in de GP bekend stond als een late en goede remmer.

Dan heb je de laatste jaren wsbk gemist,ik zie/zag hem regelmatig remfouten maken.
Resultaten uit het verleden zijn garantie voor het heden.
Zonder glazen bol,ik zat er op te wachten,en hij heeft me weer niet teleur gesteld O-)
 
Zit er daar bij Eurosport NL 1 op de commentator stoel die er meer van snapt dan heel dit forum bij elkaar. Ongefundeerd gelul dit.

Patrick vd Goorbergh is technisch gezien gewoon heel goed onderlegt en betrokken bij de motorsport. Je kent z'n geschiedenis? Ga er anders zelf zitten.
Veel weten maakt je nog geen begenadigd spreker.
 
Zit er daar bij Eurosport NL 1 op de commentator stoel die er meer van snapt dan heel dit forum bij elkaar. Ongefundeerd gelul dit.

Patrick vd Goorbergh is technisch gezien gewoon heel goed onderlegt en betrokken bij de motorsport. Je kent z'n geschiedenis? Ga er anders zelf zitten.
Dat geloof ik best, maar dan vind ik dat hij het niet echt over weet te brengen. Vandaar dat ik altijd liever de britse variant kijk.
 
Dan heb je de laatste jaren wsbk gemist,ik zie/zag hem regelmatig remfouten maken.
Resultaten uit het verleden zijn garantie voor het heden.
Zonder glazen bol,ik zat er op te wachten,en hij heeft me weer niet teleur gesteld O-)
Dat snap ik zelf ook wel, kijk gelukkig al zo'n 15 jaar motorsport. :P Gewoon jammer dat hij de actie niet af kon maken voor P1. Ongeacht wat de Melandri haters er hier van vinden. })
 
Dat geloof ik best, maar dan vind ik dat hij het niet echt over weet te brengen. Vandaar dat ik altijd liever de britse variant kijk.
:^

Enthousiast commentaar, fijne stemmen, bevriend met veel Britse coureurs. Altijd weer een feestje om naar dat commentaar te luisteren. Weten saaie races nog op te fleuren.
 
Veel weten maakt je nog geen begenadigd spreker.
Hij heeft het over mensen die er wat van snappen, niet over het overbrengen van die informatie op de gewone mens. Ik vind Patrick z'n informatie anders prima overbrengen, het is vooral die andere (Iwan vd Valk volgens mij :? ), die veel fouten maakt, vooral in coureur namen.

EDIT: Patrick is technisch gewoon heel goed. Dat is een feit, daar kun je niet omheen, gezien z'n verleden en betrokkenheid in de motorsport.
 
Laatst bewerkt:
Dat snap ik zelf ook wel, kijk gelukkig al zo'n 15 jaar motorsport. :P Gewoon jammer dat hij de actie niet af kon maken voor P1. Ongeacht wat de Melandri haters er hier van vinden. })
Zijn dorpsvriendje Carucasulo werd gisteravond in de Stock 600 ook al gediskwalificeerd voor het niet uitvoeren van een ride-through penalty. Je kiest ze wel uit he. :+
 
105.jpg


track_circuit__ARAGO.jpg


Valt me op dat ze de laatste bocht op Aragon anders rijden in de SBK dan in de MotoGP. De trofeeën laten de 'standaard' versie zien zelfs. :+ SBK maakt er een harder rempunt van en een knikje extra voordat ze finishen. Iemand een idee waarom dat zo is?
 
Zijn dorpsvriendje Carucasulo werd gisteravond in de Stock 600 ook al gediskwalificeerd voor het niet uitvoeren van een ride-through penalty. Je kiest ze wel uit he. :+

Haha ja daar stond ik gister ook van te kijken. :P Volgens mij zijn dat gewoon de coureurs die ik graag zie ofzo. :+
 
Hij heeft het over mensen die er wat van snappen, niet over het overbrengen van die informatie op de gewone mens. Ik vind Patrick z'n informatie anders prima overbrengen, het is vooral die andere (Iwan vd Valk volgens mij :? ), die veel fouten maakt, vooral in coureur namen.
Daar is Patrick van den Goorbergh ook een ster in hoor. _O- De la Rosa. _O-

Ik heb de seizoenen 2006/2007 in het Nederlands op DVD, de rest gelukkig in het Engels want ik word echt tureluurs van de fouten die v.d. Goorbergh maakt. Niet alleen qua namen maar ook zijn Nederlands is ver beneden peil om een fatsoenlijk verhaal te kunnen vertellen.

Echt, zijn kennis zal enorm zijn aangaande technische details omtrent motorfietsen, vering, banden e.d. maar laat hij die dan bij circuitdagen overbrengen of als onderdeel van een team een rijder helpen; commentariëren kan hij niet. En dat is niet erg, want iedereen heeft zijn eigen talenten, maar dan mag het toch zeker gezegd worden als iemand iets niet kan.

En "ga er dan zelf zitten"? Dat is een uitdaging die ik graag een keer aan zou durven gaan. Heb het zelfs al een keer gevraagd overigens, maar zonder reactie.
 
Dat snap ik zelf ook wel, kijk gelukkig al zo'n 15 jaar motorsport. :P Gewoon jammer dat hij de actie niet af kon maken voor P1. Ongeacht wat de Melandri haters er hier van vinden. })

Ik haat helemaal niks,ik vind melandri gewoonweg niks bijzonders.
Hij is geen constante rijder,en mis uitstraling bij die gast,that's it :)
 
[afbeelding]

[afbeelding]

Valt me op dat ze de laatste bocht op Aragon anders rijden in de SBK dan in de MotoGP. De trofeeën laten de 'standaard' versie zien zelfs. :+ SBK maakt er een harder rempunt van en een knikje extra voordat ze finishen. Iemand een idee waarom dat zo is?

Heb wel eens geruchten gehoord dat Dorna bang was dat de WBSK dan te dicht bij de MotoGP zou komen. Op het gebied van rondetijden zegmaar. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan