NielsBreider
MF'er
Pfff, om hem nu zo weer op het podium te helpen hoeft ook weer niet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vond race 1 Superbikes een beetje tegenvallen op de eerste paar rondes en de laatste ronde na. Supersport was een feest om te zien. Benieuwd of Jacobsen nog bestraft word, niet helemaal netjes wat die ook deed de bocht na start/finish geloof ik. Cluzel mag wel ff z'n excuses gaan brengen bij team Coghlan.Prachtige race! Winst had voor Michael moeten zijn maar mocht niet zo zijn. Jammer. Toch weer podium! Goede voorbereiding op Assen. Super race! Jammer van Cluzel en Coghlan maar that's racing. Ik zat er op te wachten en moet onsportief toegeven dat ik toch even juichte toen beide coureurs onderuit gingen.
Vooralsnog super races gezien zeg!
British eurosport stream zoeken. Beter commentaar met mensen die er wel wat van snappen.Eurosport.... getver
Zit er daar bij Eurosport NL 1 op de commentator stoel die er meer van snapt dan heel dit forum bij elkaar. Ongefundeerd gelul dit.British eurosport stream zoeken. Beter commentaar met mensen die er wel wat van snappen.
Terwijl hij in de GP bekend stond als een late en goede remmer.Melandri en remmen,gaat niet samen
Terwijl hij in de GP bekend stond als een late en goede remmer.
Veel weten maakt je nog geen begenadigd spreker.Zit er daar bij Eurosport NL 1 op de commentator stoel die er meer van snapt dan heel dit forum bij elkaar. Ongefundeerd gelul dit.
Patrick vd Goorbergh is technisch gezien gewoon heel goed onderlegt en betrokken bij de motorsport. Je kent z'n geschiedenis? Ga er anders zelf zitten.
Dat geloof ik best, maar dan vind ik dat hij het niet echt over weet te brengen. Vandaar dat ik altijd liever de britse variant kijk.Zit er daar bij Eurosport NL 1 op de commentator stoel die er meer van snapt dan heel dit forum bij elkaar. Ongefundeerd gelul dit.
Patrick vd Goorbergh is technisch gezien gewoon heel goed onderlegt en betrokken bij de motorsport. Je kent z'n geschiedenis? Ga er anders zelf zitten.
Dat snap ik zelf ook wel, kijk gelukkig al zo'n 15 jaar motorsport. Gewoon jammer dat hij de actie niet af kon maken voor P1. Ongeacht wat de Melandri haters er hier van vinden.Dan heb je de laatste jaren wsbk gemist,ik zie/zag hem regelmatig remfouten maken.
Resultaten uit het verleden zijn garantie voor het heden.
Zonder glazen bol,ik zat er op te wachten,en hij heeft me weer niet teleur gesteld
Dat geloof ik best, maar dan vind ik dat hij het niet echt over weet te brengen. Vandaar dat ik altijd liever de britse variant kijk.
Hij heeft het over mensen die er wat van snappen, niet over het overbrengen van die informatie op de gewone mens. Ik vind Patrick z'n informatie anders prima overbrengen, het is vooral die andere (Iwan vd Valk volgens mij ), die veel fouten maakt, vooral in coureur namen.Veel weten maakt je nog geen begenadigd spreker.
Zijn dorpsvriendje Carucasulo werd gisteravond in de Stock 600 ook al gediskwalificeerd voor het niet uitvoeren van een ride-through penalty. Je kiest ze wel uit he.Dat snap ik zelf ook wel, kijk gelukkig al zo'n 15 jaar motorsport. Gewoon jammer dat hij de actie niet af kon maken voor P1. Ongeacht wat de Melandri haters er hier van vinden.
Zijn dorpsvriendje Carucasulo werd gisteravond in de Stock 600 ook al gediskwalificeerd voor het niet uitvoeren van een ride-through penalty. Je kiest ze wel uit he.
Daar is Patrick van den Goorbergh ook een ster in hoor. De la Rosa.Hij heeft het over mensen die er wat van snappen, niet over het overbrengen van die informatie op de gewone mens. Ik vind Patrick z'n informatie anders prima overbrengen, het is vooral die andere (Iwan vd Valk volgens mij ), die veel fouten maakt, vooral in coureur namen.
Dat snap ik zelf ook wel, kijk gelukkig al zo'n 15 jaar motorsport. Gewoon jammer dat hij de actie niet af kon maken voor P1. Ongeacht wat de Melandri haters er hier van vinden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Valt me op dat ze de laatste bocht op Aragon anders rijden in de SBK dan in de MotoGP. De trofeeën laten de 'standaard' versie zien zelfs. SBK maakt er een harder rempunt van en een knikje extra voordat ze finishen. Iemand een idee waarom dat zo is?