WSBK / WSS Portimão

Wat doet Van der Mark?

  • 1e, natuurlijk

    Stemmen: 22 100,0%
  • 2e, helaas

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3e, het was een kutdag

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4e of erger.... AAARRGGHH

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    22

Bitaktus_Snellus

MF veteraan
16 jan 2004
14.900
100
Roden
Komend weekend de WSBK en WSS op Portimao.

Aangezien niemand een topic maakt.. :+

Kunnen we er nu in elk geval over lullen. :P


Eurosport 1
zondag 6 juli 2014
22:30-23:15 - WK Superbike: Portimão - race 1
23:15-23:45 - WK Supersport: Portimão
23:45-00:30 - WK Superbike: Portimão - race 2


Eurosport 2
zaterdag 5 juli 2014
16:00-16:45 - WK Superbike: Portimão - Superpole

zondag 6 juli 2014
13:00-14:00 - WK Superbike: Portimão - race 1
14:00-14:30 - Isle of Man TT
14:30-15:15 - WK Supersport: Portimão
15:30-16:00 - WK Superbike: Portimão - race 1
16:00-16:45 - WK Superbike: Portimão - race 2
23:00-23:30 - Superstock 1000: Portimão

maandag 7 juli 2014
09:00-09:45 - WK Superbike: Portimão - race 2
21:30-22:15 - WK Superbike: Portimão - race 1
22:15-23:00 - WK Superbike: Portimão - race 2

dinsdag 8 juli 2014
08:45-09:15 - WK Superbike: Portimão - race 2
13:15-14:00 - WK Superbike: Portimão - race 1
14:00-14:45 - WK Superbike: Portimão - race 2

woensdag 9 juli 2014
15:15-16:00 - WK Superbike: Portimão - race 2
 
...en voor de streamers onder ons, enkel de live rijtijden en op welke poppetjes we moeten letten:

Zaterdag (Nederlandse tijden)
STK - FREE PRACTICE 3 10:00 10:30
SBK - FREE PRACTICE 3 10:45 11:30
SSP - FREE PRACTICE 3 11:45 12:30
ST6 - QUALIFYING 12:45 13:15
SBK - FREE PRACTICE 4 13:30 14:00
EJC - QUALIFYING 2 14:15 14:45
SBK - SUPERPOLE 1 16:00 16:15
SBK - SUPERPOLE 2 16:25 16:40
SSP - QUALIFYING 16:55 17:40

STK - QUALIFYING 17:55 18:25
ST6 - RACE 18:50 (Wayne Tessels, Koen Zeelen)

Zondag (Nederlandse tijden)
SBK - WARM-UP 10:00
SSP - WARM-UP 10:25
STK - WARM-UP 10:50
EJC - RACE 11:30 (Max van Schoonhoven, Jamie van Sikkelerus)
SBK - RACE 1 13:00
SSP - RACE 14:30
(Tony Covena, Michael van der Mark)
SBK - RACE 2 16:00
STK - RACE 17:15
(Kevin Valk)

De gratis maar minder betrouwbare streams hier, de betrouwbare maar dure stream hier.

World Supersport FP1 en Kenan ging het snelst rond, Michael zette de tweede tijd neer. Hij zit er dus gelijk weer bij. *O*
 
Prima, lekker eurosport 2 aanknallen. Bedankt voor de tijden! Volgens mij wordt het zondag een regenachtige dag in NL, dus dat wordt rustig onderuit zakken en kijken.
 
Is er potverdikke geen WSBK race meer op de Nurburgring.........Heeft dat met het faillissement te maken? Ik dacht dat het GP circuit wel gewoon open zou blijven :(
 
Is er potverdikke geen WSBK race meer op de Nurburgring.........Heeft dat met het faillissement te maken? Ik dacht dat het GP circuit wel gewoon open zou blijven :(

Dat heeft inderdaad alles met geld te maken. Ik ben blij dat ik vorig jaar nog gegaan ben, was een leuk weekendje! Dat het GP-circuit er nog steeds ligt wil niet zeggen dat er iemand is die zo'n heel evenement betalen en organiseren kan (wil), dus gebeurt het niet...
 
Die poll opties: 3e, het was een kutdag _O-

Ik zeg opnieuw: Go Mickey, Gooooo!
En hoop dat men bij Ten Kate toch wat kan doen om de WSBK machines weer meer voorin te krijgen. Go Johnny, Gooooo!
 
Is er potverdikke geen WSBK race meer op de Nurburgring.........Heeft dat met het faillissement te maken? Ik dacht dat het GP circuit wel gewoon open zou blijven :(

Ook een goeiemorgen, al wakker? :+
Het circuit is inmiddels overgenomen en er worden al weer diverse contracten getekend voor de verschillende races voor volgend jaar. Dus wie weet volgend jaar weer lekker naar de Nurburgring. Dit jaar wordt het lekker BSB op Assen in september.
 
en Wayne Tessels?
Die staat op Pole! Klasse :Y
race vanmiddag start 17:50 uur
maar waarschijnlijk nergens een livestreaming te vinden :N
 
Lekker bezig die Wayne Tessels, kan hij trots op zijn! Koen Zeelen start als 16e, hopelijk kan hij zich ook goed in de punten rijden.
 
en Wayne Tessels?
Die staat op Pole! Klasse :Y
race vanmiddag start 17:50 uur
maar waarschijnlijk nergens een livestreaming te vinden :N

Volgens mij wordt de race op www.worldsbk.com live uitgezonden met videobeelden. Bend over for Dorna. :+
 
Rea rises to the top after exciting FP3 *O*
08_portimao_rea_gb34247_big.jpg


http://www.worldsbk.com/en/news/2014/Rea+rises+to+the+top+after+exciting+FP3
 
Laatst bewerkt:
zet hem aan en rode vlag , wat is er gebeurd
Corti onderuit en lag onderaan de heuvel op de ideale lijn. Volledig onzichtbaar dus voor aanstormende coureurs. Rode vlag was dus eerder uit veiligheid dan uit de noodzaak om eerste hulp te verlenen. :)
 
Dat ben ik met je eens Gerrit. Nu vind ik Portimao ook wel heel weinig sfeer hebben. De baan is prachtig, de races zijn super maar er zit echt amper publiek. Ik snap nog steeds niet hoe dat circuit het al zoveel jaar volhoudt.
 
:^ :zIk zei het een tijd terug al, de interesse voor het WSBK is tanende..
Geen gezonde ontwikkeling. Niet voor de sport, niet voor sponsoren en niet voor ons als fans. Want dat betekent dat de interesse voor het WSS ook afneemt en daarmee kan de waarde van van der Mark's eventuele wereldkampioenschap ook in twijfel getrokken worden door teammanagers uit bijvoorbeeld de moto2...

Ik volg alle klassen nog steeds met heel veel interesse! *O*
 
Laatst bewerkt:
Geen gezonde ontwikkeling. Niet voor de sport, niet voor sponsoren en niet voor ons als fans. Want dat betekent dat de interesse voor het WSS ook afneemt en daarmee kan de waarde van van der Mark's eventuele wereldkampioenschap ook in twijfel getrokken worden door teammanagers uit bijvoorbeeld de moto2...

Ik volg alle klassen nog steeds met heel veel interesse! *O*
Ik ook. En ik denk dat het best meevalt, hier op MF misschien niet (of zijn de Superbike kijkers MF users die gewoon races kijken en niet reageren, daar ken ik er ook zat van ;) ), maar dit forum is dan ook geen maatstaf.

Hoe zit het met de bezoekersaantallen, op verschillende circuits? 90000 man afgelopen TT begreep ik bijvoorbeeld, hoeveel man zat er bij de WSBK? En hoe verhoud zich dat met voorgaande jaren?
 
Ik ook. En ik denk dat het best meevalt, hier op MF misschien niet (of zijn de Superbike kijkers MF users die gewoon races kijken en niet reageren, daar ken ik er ook zat van ;) ), maar dit forum is dan ook geen maatstaf.

Hoe zit het met de bezoekersaantallen, op verschillende circuits? 90000 man afgelopen TT begreep ik bijvoorbeeld, hoeveel man zat er bij de WSBK? En hoe verhoud zich dat met voorgaande jaren?
Met de WSBK dit jaar niet zo heel veel, maar het was dan ook de dag na Koningsdag, dat scheelt ook wel behoorlijk :P
 
Met de WSBK dit jaar niet zo heel veel, maar het was dan ook de dag na Koningsdag, dat scheelt ook wel behoorlijk :P
En dusdanig hondenweer dat wij bijvoorbeeld halverwege zijn weggegaan... :X Alhoewel dat voor het circuit niet uitmaakt want we staan dus wel als betalende bezoekers in de statistieken. _O-
 
Met de WSBK dit jaar niet zo heel veel, maar het was dan ook de dag na Koningsdag, dat scheelt ook wel behoorlijk :P

MotoGP dit jaar ook niet echt, ik vind 90000 man tegenvallen voor een TT. Ik meen me te herinneren dat er in 2012 nog 100000+ man aanwezig was met de TT (lag ook wel een beetje aan de weersverwachting denk ik dit jaar, zelfde geld voor WSBK, was ook ruk weer).

En de andere circuits waar motoGP en WSBK beide racen? En hoe is dat verhoudingsgewijs met voorgaande jaren?
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan