WSBK / WSS Portimão

Wat doet Van der Mark?

  • 1e, natuurlijk

    Stemmen: 22 100,0%
  • 2e, helaas

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3e, het was een kutdag

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4e of erger.... AAARRGGHH

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Geen gezonde ontwikkeling. Niet voor de sport, niet voor sponsoren en niet voor ons als fans. Want dat betekent dat de interesse voor het WSS ook afneemt en daarmee kan de waarde van van der Mark's eventuele wereldkampioenschap ook in twijfel getrokken worden door teammanagers uit bijvoorbeeld de moto2...

Ik volg alle klassen nog steeds met heel veel interesse! *O*

Ik volgde het vroeger vanaf de eerste race in '88 tot in '2000 ongeveer.Nu volg ik het al jaren niet meer.Vind het totaal oninteressante klasse geworden.Oorzaak,geen aansprekende namen,fietsen waar ze vroeger mee deelnamen hadden veel meer charme.En ook nog eens die onzinnige EVO klasse.
Vroeger,Chili,Fogarty,Haga,Doug polen,Edwards,Mertens,Slight,Pirovano,Gobert,Merkel,
Kocinsky,Bayliss,Russell,Falappa!! en niet te vergeten Rob Philis.Lijst kan nog langer met onvergetelijke rijders met elke race een gigantische strijd en 750cc tegen de Ducs.Het was echt de dood of de gladiolen elke wedstrijd.Grote namen waren dat in WSBK.En 40.000 tot 50.000 man op Assen.En nu?Af en toe een ouwe zak uit MotoGp die ik nog ken.
 
Hoop dat Wayne Tessels volgend seizoen WSS gaat rijden. Anders moet ik toch maar een video pass kopen. Zou mooi zijn als je losse wedstrijden kan kopen via de site van het WSBK voor een euro of 3. Live timing dan maar nu.
 
En dusdanig hondenweer dat wij bijvoorbeeld halverwege zijn weggegaan... :X Alhoewel dat voor het circuit niet uitmaakt want we staan dus wel als betalende bezoekers in de statistieken. _O-

En ik altijd maar denken dat jij het licht uit deed en het hek dicht. Weer een illusie minder dus :)
 
Race begint pas over een uur. Om 18:50.
vd Mark netjes op 2 samen met Sofu en Cluzel. Dat wordt gezellig morgen! :]
 
En ik altijd maar denken dat jij het licht uit deed en het hek dicht. Weer een illusie minder dus :)
Als ik alleen ben wel, nu moest ik ook aan mijn oude arme vader denken die de volgende dag weer om 05:00 uur in de auto richting het werk moest, en we nog 3 uur door de regen terug moesten.

Was ik alleen dan had ik de laatste team truck nog uitgezwaaid. _O-
 
Kom op Wayne, pak die winst. Ff Hoegee warm maken om weer met een Gixxer 600 te gaan rijden in de Supersport.
 
Als ik alleen ben wel, nu moest ik ook aan mijn oude arme vader denken die de volgende dag weer om 05:00 uur in de auto richting het werk moest, en we nog 3 uur door de regen terug moesten.

Was ik alleen dan had ik de laatste team truck nog uitgezwaaid. _O-

_O-

Regelmatig gedaan toen ik nog op de camping stond. Tot de vrachtwagen met de rescue wagens aan toe :Y
 
Ik volgde het vroeger vanaf de eerste race in '88 tot in '2000 ongeveer.Nu volg ik het al jaren niet meer.Vind het totaal oninteressante klasse geworden.Oorzaak,geen aansprekende namen,fietsen waar ze vroeger mee deelnamen hadden veel meer charme.En ook nog eens die onzinnige EVO klasse.
Vroeger,Chili,Fogarty,Haga,Doug polen,Edwards,Mertens,Slight,Pirovano,Gobert,Merkel,
Kocinsky,Bayliss,Russell,Falappa!! en niet te vergeten Rob Philis.Lijst kan nog langer met onvergetelijke rijders met elke race een gigantische strijd en 750cc tegen de Ducs.Het was echt de dood of de gladiolen elke wedstrijd.Grote namen waren dat in WSBK.En 40.000 tot 50.000 man op Assen.En nu?Af en toe een ouwe zak uit MotoGp die ik nog ken.
Joh vroeguh was alles beter, we hadden toen die gulden i.p.v die oplichtende euro.

Voor mij is het WKSBK ook minder dan voorheen,alleen Van de Mark maakt het SS voor ons geweldig :} ...anders :N
Maar als je van motorracen houd kijk je toch zo veel mogelijk ;)

Die naam Gobert *O* wat een gozer :+ ,maar als top :? sporter verkeerd bezig.
 
Joh vroeguh was alles beter, we hadden toen die gulden i.p.v die oplichtende euro.

Voor mij is het WKSBK ook minder dan voorheen,alleen Van de Mark maakt het SS voor ons geweldig :} ...anders :N
Maar als je van motorracen houd kijk je toch zo veel mogelijk ;)

Die naam Gobert *O* wat een gozer :+ ,maar als top :? sporter verkeerd bezig.

Wat kon dat ventje rijden :o Ook nog in 500 gereden met Lucky Strike Suzuki.
 
Laatst bewerkt:
Wow mooie laatste ronde! En wat die commentator ook zei, direct na die laatste inhaalactie mooi wijd laten lopen om Caricasulo niet de kans te geven langszij te komen.
 
Laatst bewerkt:
*D Mooi gereden van Tessels! Nu tweede in het kampioenschap, hopelijk plaveit dit zijn weg wat richting de WSS. Faccani lijkt het kampioenschap toch wel binnen te hengelen. Die heeft behalve Assen - waar hij tiende werd - alles gewonnen.

Zeelen werd slachtoffer van een valpartij voor zijn neus en heeft moeten opgeven. Jammer, hij komt er weer niet aan te pas. Dit seizoen gaat nog niet zo makkelijk voor hem.
 
Wow mooie laatste ronde! En wat die commentator ook zei, direct na die laatste inhaalactie mooi wijd laten lopen om Caricasulo niet de kans te geven langszij te komen.
Zelfs op live timing was het spannend. Wayne zat er steeds dichtbij, maar als je geen beelden hebt denk je toch, maak nou eens een move man! Super mooie 2de plek. Die Faccani is toch wel de beste, vaak bij de eerste vrije training een seconde sneller als de rest. Op naar die eerste overwinning *O*
 
Zelfs op live timing was het spannend. Wayne zat er steeds dichtbij, maar als je geen beelden hebt denk je toch, maak nou eens een move man! Super mooie 2de plek. Die Faccani is toch wel de beste, vaak bij de eerste vrije training een seconde sneller als de rest. Op naar die eerste overwinning *O*
Duurde lang voordat hij er kort genoeg op zat om echt een move te maken, daarna maakte hij ook direct een fout na z'n eerste geslaagde inhaalactie.

Ze waren trouwens vrij lovend over Wayne, de commentatoren van worldsbk.com. Vooraf aan de wedstrijd al, maar helemaal de manier van rijden die laatste ronde tov. Caricasulo.

Faccani word kampioen als er niks geks gebeurt :Y
 
Laatst bewerkt:
Als fan van Talmacsi ben ik blij dat zijn rijder Bodis het ook erg goed gedaan heeft! Ook wel een talentje om in de gaten te houden hoor.
 
Benieuwd wat Chaz kan morgen? Hij heeft soms zo'n weekend dat ie ineens ijzersterk rijdt. Zie Chaz wel voor een overwinning gaan morgen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan