WSBK / WSS Portimão

Wat doet Van der Mark?

  • 1e, natuurlijk

    Stemmen: 22 100,0%
  • 2e, helaas

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3e, het was een kutdag

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4e of erger.... AAARRGGHH

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Kuttelefoons :+

Net trouwens een mooi interview met Van der Mark op Brits Eurosport, ze zijn daar ook lyrisch over hem :Y
:Y idd! Die jongens bij worldsbk.com ook trouwens, evenals Tessels en z'n Suzuki (vinden ze machtig mooi dat Tessels het zo goed doet op de "Hoegie" :9 Suzuki tussen al die Honda's en Kawa's)
 
Van der Mark staat er ongelovelijk lekker voor vwb het kampioenschap!! Cluzel verzuimd door eigen fouten.
 
Ik hoorde tijdens de race nog een 'mooi' verhaal over EBR, die rijden met die speciale remschijf aan de velgrand. Nu hebben ze onlangs getest met een conventionele remsetup en waren meteen 3 seconden sneller per ronde! Maar, de 1190 RX is niet gehomologeerd met zo'n remsysteem, dus mogen ze het niet gebruiken...
 
Was het geen technisch probleem? :)Meestal :+ maar nu hebben wij ruzie. ;)
Cluzel verremde zich daarvoor 2 keer (of dat aan technisch malheur lag, weet ik niet).

Nee Guintoli heeft nu ruzie met Melandri gok ik zo, ik heb ruzie met niemand, vind Guintoli alleen een eikel op het moment. :9
Wat de commentatoren van worldsbk.com al zeiden betreffende de Aprilia garage: "I would like to be just a fly on the wall there at the moment". Ben wel benieuwd wat er voor een woorden vallen nu, Marco kan best een heet hoofd zijn. :P
 
Ik hoorde tijdens de race nog een 'mooi' verhaal over EBR, die rijden met die speciale remschijf aan de velgrand. Nu hebben ze onlangs getest met een conventionele remsetup en waren meteen 3 seconden sneller per ronde! Maar, de 1190 RX is niet gehomologeerd met zo'n remsysteem, dus mogen ze het niet gebruiken...
Dat heb ik gemist, 3 seconde....... dat is toch serieus. Is misschien voor op de straat wel een "mooi" alternatief op zo'n 1190 (is apart, als het je aantrekt verkoopt het), maar een beetje jammer dat het in de racerij niet werkt :o
 
Laatst bewerkt:
Cluzel verremde zich daarvoor 2 keer (of dat aan technisch malheur lag, weet ik niet).

Nee Guintoli heeft nu ruzie met Melandri gok ik zo, ik heb ruzie met niemand, vind Guintoli alleen een eikel op het moment. :9
Wat de commentatoren van worldsbk.com al zeiden betreffende de Aprilia garage: "I would like to be just a fly on the wall there at the moment". Ben wel benieuwd wat er voor een woorden vallen nu, Marco kan best een heet hoofd zijn. :P

Anders stuurt hij wel zijn vrouwtje van 4 meter 10 ..... _O- })
 
Cluzel verremde zich daarvoor 2 keer (of dat aan technisch malheur lag, weet ik niet).
Hij kwam ook voortijdig de pits in. Misschien remproblemen?
Vind het trouwens knap dat hij direct competitief is. :)
Ik hoorde tijdens de race nog een 'mooi' verhaal over EBR, die rijden met die speciale remschijf aan de velgrand. Nu hebben ze onlangs getest met een conventionele remsetup en waren meteen 3 seconden sneller per ronde! Maar, de 1190 RX is niet gehomologeerd met zo'n remsysteem, dus mogen ze het niet gebruiken...
_O-
Dat heb ik gemist, 3 seconde....... dat is toch serieus. Is misschien voor op de straat wel een "mooi" alternatief op zo'n 1190 (is apart, als het je aantrekt verkoopt het), maar een beetje jammer dat het in de racerij niet werkt :o
Ik sprak op Zandvoort iemand met een mooie Ducati 851.
Heeft ook een Buell, maar de remmen faden te snel op een gewoon vrij rijden dagje.
Daarom maar met de Duc. _O-
 
Laatst bewerkt:
Hij kwam ook voortijdig de pits in. Misschien remproblemen?
Vind het trouwens knap dat hij direct competitief is. :)


Cluzel doet het iig FLINK beter dan de andere MV Agusta coureur en net ff een stapje beter dan de MV Agusta's vorig seizoen, zeker. Heb Cluzel op supersport materiaal sowieso wel hoog zitten na z'n seizoen bij PTR Honda en ook op de Suzuki vond ik hem bij vlagen sterk rijden vorig jaar.

_O-Ik sprak op Zandvoort iemand met een mooie Ducati 851.
Heeft ook een Buell, maar de remmen faden te snel op Zandvoort.
Daarom maar met de Duc. _O-

Buell zet in op de "remmen is angst" tactiek.

Vaak bu’j te bang! :P
 
Laatst bewerkt:
Ik hoorde tijdens de race nog een 'mooi' verhaal over EBR, die rijden met die speciale remschijf aan de velgrand. Nu hebben ze onlangs getest met een conventionele remsetup en waren meteen 3 seconden sneller per ronde! Maar, de 1190 RX is niet gehomologeerd met zo'n remsysteem, dus mogen ze het niet gebruiken...

Die rijden op het moment trager dan de supersport toppers :+ .
 
Cluzel doet het iig FLINK beter dan de andere MV Agusta coureur en net ff een stapje beter dan de MV Agusta's vorig seizoen, zeker. Heb Cluzel op supersport materiaal sowieso wel hoog zitten na z'n seizoen bij PTR Honda en ook op de Suzuki vond ik hem bij vlagen sterk rijden vorig jaar.
Klopt, die ouwe Roberto Rolfo zou toch ook vooraan moeten rijden met al zijn ervaring. O-)
 
Ook prachtige races gezien vandaag. Op Francorchamps :)
Vorderingen en uitslagen van de WSBK werden er wel omgeroepen. Heb de naam van Michael een paar keer horen vallen :Y
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan