WSS en SBK Valencia

Dat is wat je noemt een highsider van Neukirchner..... :?
Gelukkig maakt hij het goed. :9
Ducati kan nu helemaal geen potten meer breken en het lijkt me sterk als Suzuki (lees:Corser) geen wereldkampioen wordt. :]
Wat een dominantie zeg..ppffffff *D
Jammer Dat Abe viel, want die had Vermeulen kunnen pakken!

Aan alles komt een einde. alleen de mensen die altijd hebben geroepen dat de Ducati´s een oneerlijk voordelle hebben zijn angstig stil op het moment. Als het goed is komt er een update van de 999F05 in Monza en Lanzi krijgt een (F05) fabrieksmachine... en Corser is na al die matige jaren ineens een topper? Als er net zoveel Suzuki's rondrijden als er gelijkwaardige Honda's en Yamaha's zijn dan is de prestatie van de coureur pas echt te waarderen...
 
Alles zit nu ongeveer ( mits al dan niet fabrieksmachiene)naar waarde te rijden!
- geen restricties 4/3/2 cylinder meer.
- allen zelfde rubber etc...
Het ligt aan de renstal/tuner/rijder.
Alleen Petronas is een kwakkel, basis van superbike is een seriemachiene,geen proto.
(o.k. ze hebben ooit een pre-serie gebouwd, noem ik geen " winkelstandaard").
Enne, Corser , check zijn c.v. eens :? ).
 
maar ben eerlijk, het kan tog niet zo zijn dat Vermeulen, Haga, Toseland en Laconi ineens zoveel snelheid hebben verloren dat ze die suzuki niet meer kunnen bijbenen. Corser zijn cv bestaat uit een wereldtitel in 1996 en daarna een neergaande spiraal. toppunt in 1999 met identiek materiaal als Foggy. klagen over bandenproblemen terwijl je teamgenoot alles aan gort rijd. en de laatste race van pole vertrekken en vervolgens achter Edwards finishen die naar ik meen van een 12e plek kwam. Over de Petronas jaren en zijn doorbraak in de Gp's zullen we het maar niet hebben, net zoals zijn jaren op een Fabrieks aprillia waar hij grossierde in fouten die je niet moet maken als topper.
 
Corser rijdt momenteel op een SUPER motor. Heeft heel erg veel vertrouwen. Kijk maar hoe hij elke keer weer helemaal over de groene curbs ging en bijna het gras/grind raakte. Elke keer weer op het randje.
Laatste ronden de achterband effe op smoken. Hij heeft wel lef en stijl die gozer.
Buiten dat hij momenteel erg lekker in z'n vel steekt zit hij gewoon weg op de beste machine. Z'n teammaat laat er immers ook geen gras over groeien....

Nu blijft het voor mij nog een vraag, waarom Toseland niet uit de verf komt.
Ik heb hem nog niet in beeld gezien dit jaar. ;( :9
 
Corser is altijd een topper geweest, Corser liet regelmatig heel mooie dingen zien met de Petronas, waar staan ze nu??

Iemand die twijfelt aan de capaciteiten van Troy moet ernstig gaan twijfelen aan zijn eigen verstand cq inzicht vwb motorsport.
 
Corser is altijd een topper geweest, Corser liet regelmatig heel mooie dingen zien met de Petronas, waar staan ze nu??

Iemand die twijfelt aan de capaciteiten van Troy moet ernstig gaan twijfelen aan zijn eigen verstand cq inzicht vwb motorsport.

Chris Walker heeft ook met de petronas op het podium gestaan. Steve Martin op de 2e plek. dat de petronas niet meekan is alleen maar mooi voor de teambaas *D Corser blinkt vooral uit in het verneuken van goede kansen. hij heeft altijd vooran gereden en alleen in 1996 de titel kunnen pakken.
 
Corser is altijd een topper geweest, Corser liet regelmatig heel mooie dingen zien met de Petronas, waar staan ze nu??

Iemand die twijfelt aan de capaciteiten van Troy moet ernstig gaan twijfelen aan zijn eigen verstand cq inzicht vwb motorsport.
Zo is het! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan