WTF is er met www.motoroccasion.nl gebeurd?

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
1
Assen
Ik denk ff kijken of ze nog wat leuks hebben. Krijg ik ineens een hele andere site voor m\'n neus? Is er iets wat wij moeten weten Ruud?
 
Hahhhaha :}
Mazzel motors ;) Volgens mij hebben ze bij Motoroccasion niet zo\'n mazzel. Denk dat ze gewoon het een en ander verkeerd gelinkt hebben ofzo.
 
Misschien DNS probleempje of zo. Zijn ze bij die Mazzel Motoren wel lekker mee. ff meeliften op de bekendheid en het succes van een andere site.
 
Ik vind die mazzelaars wel een erg lege site hebben ook.
Wel vreemd om te zien ineens.
 
Denk dat ze dan wel heel veel moeten hebben neergelegd. En zoveel bied die Mazzel Motors weer niet aan. Bovendien maken ze gebruik van de database van motoroccasion.

Hoeft niet, heb bij een provider stage gelopen en hoorde daar dus een verhaal dat iemand zijn domein was kwijtgeraakt omdat iets te laat was met betalen (boekhouder op vakantie of zo) en toen had iemand anders de domeinnaam net onder z\'n neus weggejat. Je huurt die dingen namelijk voor een bepaalde tijd (1 of 2 jaar) en als je geld dan niet binnen is voordat de volgende periode begint kan je em dus kwijtraken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan