Wuf & Superkris presenteren MFFM "dezovee

Wanneer??? (nu nog ruimere keuze)

  • vrijdag 19 nov. lijkt mij wel wat

    Stemmen: 6 18,2%
  • de beste keus is vrijdag 19 nov.

    Stemmen: 7 21,2%
  • vrijdag 19 nov.

    Stemmen: 14 42,4%
  • ik ga voor vrijdag 19 nov.

    Stemmen: 6 18,2%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Ik zal je op de hoogte houden, maar je kan er vanuit gaan dat het ongeveer de helft van deze lijst zal zijn.
 
hmm begin te vrezen dat mijn opmerking gister wel eens waar kon worden. ben blij dat we een groot huis hebben hier, en een redelijke tuin voor als het mooi weer word. ik heb begrepen dat mijn huisgenoten ook deel gaan uitmaken van de groep, dus weer 4-6 man erbij.

zal wel van tevoren zeggen dat ik niet verantwoordelijk ben voor parkeren enzo. motoren zal niet zon probleem worden, maar koekblikken :? 1 euro per uur ong.
 
hmm begin te vrezen dat mijn opmerking gister wel eens waar kon worden. ben blij dat we een groot huis hebben hier, en een redelijke tuin voor als het mooi weer word. ik heb begrepen dat mijn huisgenoten ook deel gaan uitmaken van de groep, dus weer 4-6 man erbij.

zal wel van tevoren zeggen dat ik niet verantwoordelijk ben voor parkeren enzo. motoren zal niet zon probleem worden, maar koekblikken :? 1 euro per uur ong.
Dat laatste is ook zeker jouw probleem niet :)
 
Nou heb ik dit wel net gepost:Maar mogen wij eigenlijk ook komen?:

:+

2Wheels
Sabian
Fulleke
Targoh
RichardG
Gweppo
Ride
powerdown
Tassie
Yamapino
Exo
Rootje
Madcowbazz
Slow
Thinkaboutit
sidewinder
Re-chart
Blade 954
Ducman
fietsertje
Lady-J
Dennemann
Tuoontje
Blauwitje
Kawasnol
Green meanmachine
green fear
race egel
Gimli
Svijf
SamiR6
Tynos
Kawaidioot
jj motorsport
VFred S
R6 tazdeviltje
Macreal
Diddle
Knaapie
Miggel
Fazero
Suzoeka SV
Ketelbinkie
GreyHorn
Terry
Jorge24
SageCloud

*slik*

Natuurlijk, maar dan moet ik wel even tegen die tijd weten wie er echt komen! Er moeten inkopen gedaan worden namenlijk, dus wel even duidelijk melden wie er ECHT komt :)
 
snap ik dit nu even goed?.......
gaat Wuf uitgebreid koken?....
graag speciaal dan wufske!

tssssss ( wuf loopt leeg ) jij zou toch al niet komen, maar misschien komen wel andere mensen uit die buurt, en kun je meerrijden ofzo. kun je toch komen :}
Pleaaaaassssse kom jij ook op ons feessie?
 
Tsja, je spreekt iig uit ervaring:

full


full


full


:+
 
*slik*

Natuurlijk, maar dan moet ik wel even tegen die tijd weten wie er echt komen! Er moeten inkopen gedaan worden namenlijk, dus wel even duidelijk melden wie er ECHT komt :)

@ Wuf & Superkris. Zoals ik al had gezegd zal ik jullie op de hoogte houden. Echter heb ik dat net verschoven naar de eerder genoemde mensen zelf. Ze hebben een mail gekregen met daarin de vraag of ze willen komen, en zo ja of ze dan even in het topic willen vermelden of ze komen (ivm boodschappen)
O-)

hmmmmm dellen })
 
*slik*

Natuurlijk, maar dan moet ik wel even tegen die tijd weten wie er echt komen! Er moeten inkopen gedaan worden namenlijk, dus wel even duidelijk melden wie er ECHT komt :)
Ik zal de ramp voor jou wat minder groot maken: ik kan niet op vrijdag, en beide zaterdagen zijn ook al bezet. Dus de lijst Gouda+omgeving is alweer één deelnemer korter. ;)
 
Als ik mn nieuw baantje/stageplaats heb en als ik iedere vrijdag moet werken kan ik niet... maar denk dat ik niet gelijk elke vrijdag avond moet werken, dus zet mij er maar blij kris samen met Jasper :)

:^ lees net dat ik dr ook ben :+

en kris haal die tiebvoud eens uit je eerste post ;) Racesmurf is de naam, geen racesfmurf :X :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan