wuiftopicje (lekker origineel)

hoe wuif jij?

  • 1 vingertje hoog

    Stemmen: 2 1,4%
  • 2 vingertjes hoog

    Stemmen: 7 4,9%
  • volle hand/vuist hoog

    Stemmen: 37 26,1%
  • 1 vingertje laag

    Stemmen: 5 3,5%
  • 2 vingertjes laag

    Stemmen: 45 31,7%
  • volle hand/vuist laag

    Stemmen: 18 12,7%
  • jezus alweer een wuifpoll!!

    Stemmen: 28 19,7%

  • Totaal aantal stemmers
    142

duibhcek

Die hard MF'er
21 jul 2004
253
0
Leuven (BE)
na een uitgebreide studie *kuch* in het sociale gedrag van de motorrijder viel het me op dat verschillende rijders verschillende wuiftechnieken hanteren.

sommigen steken hun hand omhoog anderen steken hun hand naar beneden uit, sommigen tonen 1/2 vingertjes, anderen de volle hand/vuist.
Volgens mij heeft het hoog/laag onderscheid vooral te maken met het soort motor en de positie op de motor. Voor het aantal vingertjes... geen idee waar het verschil zou liggen...

Er zijn natuurlijk ook de rijders die niet wuiven of enkel een vingertje (of twee uisteken) zonder het stuur los te laten, maar da's gewoon omdat ze te bang zijn om hun stuur lost te laten natuurlijk })

dus vandaar even dit polletje. Hoe wuif jij? en zet er ook even bij wat voor (soort) motor je rijdt...
 
ik mis de optie met 2 armen/handen :? :X
doe ik alleen als ik achterop zit en ik het wuifen zat ben :P

ik steek mijn hand laag (opzij eigenlijk) uit en mijn wijsvinger gaat omhoog gevolgt op een afstandje door de middelvinger de ringvinger en m'n pink ....

ik had een drag starr jaren later een gixxer, zit nu achterop bij de TL1000R en heb nu een CB600F
 
Laatst bewerkt:
Ik wuifen?? :}

Buigen zekers :+
full
 
Hangt van een aantal zaken af:

- Het weer
- Mijn humeur
- Het tijdstip
- De stand van de zon, maan en sterren
- Of ik die dag al naar het toilet geweest ben
 
Gewoon met twee vingertjes en beetje laag. Komt door de zitpositie op een supersport. En in sommige gevallen is t ff onmogelijk om het stuur los te laten, tijdens schakelen of remmen, dan gewoon ff een knikje met het hoofd. Valt me wel op dat als ik andere R6-en tegenkom dat die personen wat uitbundiger hun hand op steken. :]
 
Kmis nog de optie, ff voet van het steppie af en opzij/omlaag. Doe'k meestal bij passeren van een andere motor.
 
Ik wuif nooit. Gewoon 2 handen aan het stuur houden vergt al inspanning genoeg. Je kunt vallen als je zwaait, dus kun je het maar beter laten.
 
Ik wuif nooit. Gewoon 2 handen aan het stuur houden vergt al inspanning genoeg. Je kunt vallen als je zwaait, dus kun je het maar beter laten.
Steek je toch je been uit? :o

niet al te ver naar buiten trouwens.. Als er nog iemand zijn been uitsteekt dan kan het nare gevolgen hebben....
 
Waar blijft de optie 2 vingers half hoog :P Dit zou zeker mijn stem krijgen. Nu voel ik me toch ligt buiten gesloten :+

ik gebruik 2 vingers anders waait mijn handschoen uit :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan