Wuppie

Wuppie

MF veteraan
10 jun 2011
1.909
1
Brielle
Al een poosje aan het meelezen, sinds kort geregistreerd. Rijd motor sinds 1990, vooral woon-werkverkeer. Woon-werkverkeer op de motor is zo veel leuker dan met de auto. De laatste 3 jaar om uiteenlopende redenen heel weinig gereden, de laatste 1,5 jaar eigenlijk helemaal niet meer. Vicieuze cirkel: je rijdt weinig, dus je vertrouwt je fiets niet meer omdat-ie zo veel stilstaat en omdat je je fiets niet meer vertrouwt laat je 'm steeds vaker staan. Vervolgens mankeert er een kleinigheidje aan waarvoor je 'm met een trailer naar de motorzaak moet brengen, wat er dan weer niet van komt, dus lijkt het einde verhaal. Heb serieus overwogen 'm maar weg te doen, maar als ik dat zou doen wist ik dat het er niet meer van zou komen om een andere te kopen. Aangezien dat me helemaal geen goed plan leek zat er maar 1 ding op: fiets inruilen voor een andere die ik wel vertrouw.
Dus mijn Kawa EX500 heeft plaatsgemaakt voor een bordeauxrode Div600 uit december '99 met 39.000 km op te teller. Geen fiets met veel vermogen, maar dat is wel zo goed, anders zou ik daar toch maar misbruik van maken. Heel andere motor dan de Kawa, net zoveel (weinig) pk's, maar de Kawa was best een giftig ding. Ik ben helemaal blij dat ik het niet heb opgegeven. Het manoeuvreren met lage snelheid was even wennen, maar voor de rest (ik rijd vooral snelweg en nogal eens file) is het als vanouds. Nu maar wachten op een ladies night bij Motoport om de basisbeginselen van het sleutelen onder de knie te krijgen. Of misschien via het MF...? En niet langer vooral functioneel rijden, maar ook voor de lol, dus ik volg het toer-topic met interesse.
 
Laatst bewerkt:
:W Karin
full
Succes
:]
Als je een icoon wilt of resizen, even hier vragen.

full
 
'Als je een icoon wilt of resizen, even hier vragen.'

Dank, maar is gelukt. Slechts 1 pk en dan nog een kleintje ook :) Verwijst naar een van mijn andere hobby's, onze paarden (en de rest van het beestenspul). Foto's van de Div volgen nog.
 
Laatst bewerkt:
Hey Karin *D ,

Welkom op het forum :W


In het najaar, zondag 9 oktober 2011, is er weer een echte goede, grote gezellige najaarsrit waarbij iedereen welkom is. Een dagje bedoeld om kennis te maken met anderen, ervaring op te doen met groepsrijden, maar vooral gezelligheid *O* . We gaan een mooie route rijden van ongeveer 150 kilometer door het rivierengebied :] . McDonalds Geldermalsen is het startpunt en De Lucht het eindpunt. Onderweg eten/drinken we nog wat bij Petit Restaurant 'Boulevard' te Gorinchem :) . We rijden met Follow Up systeem, waardoor iedereen op zijn of haar eigen tempo kan rijden :] . De rit is dan ook prima geschikt voor her-opstappers, beginnend bestuurders, kersverse rijbewijzen, nieuwe forumgebruik(ers/sters) of andere gezellige motorrijders die ervan houden om te genieten van de gezelligheid en omgeving *O* .


Voor meer gezelligheid, informatie en om je aan te melden, zie het topic:
Dé najaarsrit 2011, zoals gebruikelijk met mooi weer

Hopelijk tot zien bij de rit :W
 
Hey Karin *D ,

Welkom op het forum :W


In het najaar, zondag 9 oktober 2011, is er weer een echte goede, grote gezellige najaarsrit waarbij iedereen welkom is. Een dagje bedoeld om kennis te maken met anderen, ervaring op te doen met groepsrijden, maar vooral gezelligheid *O* . We gaan een mooie route rijden van ongeveer 150 kilometer door het rivierengebied :] . McDonalds Geldermalsen is het startpunt en De Lucht het eindpunt. Onderweg eten/drinken we nog wat bij Petit Restaurant 'Boulevard' te Gorinchem :) . We rijden met Follow Up systeem, waardoor iedereen op zijn of haar eigen tempo kan rijden :] . De rit is dan ook prima geschikt voor her-opstappers, beginnend bestuurders, kersverse rijbewijzen, nieuwe forumgebruik(ers/sters) of andere gezellige motorrijders die ervan houden om te genieten van de gezelligheid en omgeving *O* .


Voor meer gezelligheid, informatie en om je aan te melden, zie het topic:
Dé najaarsrit 2011, zoals gebruikelijk met mooi weer

Hopelijk tot zien bij de rit :W


Gisteren mijn eerste ervaring opgedaan met een door Shadowski georganiseerd ritje. Direct gemerkt (wat ik al wel wist) is dat ik na jaren vooral snelweg rijden wel weer eens wat aan mijn bochtentechniek mag schaven ;)
Vond het leuk om te doen, dus ga er maar van uit dat ik er 9 oktober ook bij ben :Y
 
Laatst bewerkt:
Gisteren mijn eerste ervaring opgedaan met een door Shadowski georganiseerd ritje. Direct gemerkt (wat ik al wel wist) is dat ik na jaren vooral snelweg rijden wel weer eens wat aan mijn bochtentechniek mag schaven ;)
Vond het leuk om te doen, dus ga er maar van uit dat ik er 9 oktober ook bij ben :Y

Ritjes zijn altijd leuk :Y . Niet alleen voor de bochtjes, maar ook voor de gezelligheid. In het topic staat hoe je je kan aanmelden. Tot dan :W

EDIT: zie net je mailtje binnen komen ;) :P
 
Laatst bewerkt:
Ritjes zijn altijd leuk :Y . Niet alleen voor de bochtjes, maar ook voor de gezelligheid. In het topic staat hoe je je kan aanmelden. Tot dan :W

EDIT: zie net je mailtje binnen komen ;) :P

Hoi,

Voor de aanmelding: zoals aangekondigd en vlotter dan gedacht is de nn aangepast, Wuppie600 is Wuppie geworden *O*

Greetz,
Karin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan