www.motorbazaar.nl!!!!

TDM900

Die hard MF'er
28 dec 2003
384
0
Amsterdam
superzaak!!! voor heel weinig geld remleidingen besteld.. zou in eerste instantie 3 weken duren, dus ruim na mn 10000km-beurt op dinsdag.. bij goed geluk kreeg ie ze toch gisteren en doet ze dus al voor me op de bus terwijl ik niet eens heb betaald!! dat is nou vertrouwen (zoe hij weten dat ik een marokkaanben!? :9 )!!!!
respect voor motorbazaar.nl.. geld is er maandag,hopelijk de leidingen ook!!!!
greetz

nee man, was t maar waar.. negatieve dingen over dealers mogen geplaatst worden, dit dan toch ook!?ik heb daar echt respect voor.. normaliter moet je vooruit betalen en dat was ook de bedoeling, maar zo krijg ik ze toch nog op tijd om ze gelijk met de beurt te laten monteren!
wederom: respect!!

Laatst bewerkt:
Als nederlander stel ik DE vraag, wat kost het })
de leidingen?voor en achter (3delig) inclusief gekleurde banjo's, omhullingen etc voor 152 EUR; leidingen alleen voor 117 als ik me niet vergis...
normaal betaal je voor de leidingen alleen al (ook vanspiegler) 146 euro voor en achter..

pakketje binnen gekregen!! ze doen er gewoon een twix en bounty bij!! hahaha, is dat super of is dat super... :9

pakketje binnen gekregen!! ze doen er gewoon een twix en bounty bij!! hahaha, is dat super of is dat super... :9

bij motorgoedkoop krijg je bij je eerste bestelling een sleutelhanger en bij louis.de een stickervel :P

Hehe, Noud is wel OK, ik heb wat langer moeten wachten maar daar was'ie ook eerlijk over, geen problemen mee dus.

aay.sized.jpg

/edit: op deze foto is ook spul van louis te zien, dat is dus niet afkomstig van Motorbazaar, de voorvorkveren, olie, remleidingen, voorvorkolie en snoep dus wel ;)

Remleidingen zijn trouwens uber1337 :)

Als nederlander stel ik DE vraag, wat kost het })

TDM900 en __P__ bedankt, kan bijna niet meer zitten van die veren in m'n h*l :) :) :)

En als HET antwoord op DE vraag:
1 leiding € 54,-
2-delige set € 85,-
3-delige set € 107,-
4-delige set € 129,- enz.

Achterremleiding en/of koppelingsleiding is gewoon een extra leiding dus heel wat goedkoper dan wanneer je daarbij gewoon dezelfde prijs moet betalen als voor een losse achterrem/koppelingsleiding.

Alles van Spiegler of Fischer, dus absoluut Duitse Topkwaliteit.
De prijzen zijn trouwens voor standaard stahlflex staalflex stalen rvs (zoekfunctie beetje helpen O-) ) leidingen, dus zonder extra kunststoflaagje eromheen en met zilvergrijze aansluitingen. Onze Oosterburen vinden die prima, wij Nederlanders willen er vaak wel die kunststofomhulling omheen. Geen probleem, voor 4 Euro per leiding doen we dat graag. Zelfde prijs voor anders gekleurde aansluitingen. Extra lange leidingen voor b.v. Superbikestuur is zonder meerprijs.

TDM900 had trouwens voor die 152 pleurootjes alle opties te pakken: 3 leidingen met kunststof, gekleurde banjo's, losse gekleurde bouten en de porto.

Meer info: e-mail adres staat op de site :Z

Groetjes, Noud

Laatst bewerkt:
een ruiten wissertje voor om je vinger :?

Ik denk dat ik weet wat dat is, een maat van me heeft zo'n ding al standaard op de wijsvinger van z'n motorhandschoen zitten. Een stukje rubber, lijkt precies op een stukje ruitenwisser. Heeft volgens mij erg weinig zin als je het tegen regen gebruikt, maar helpt denk ik des te meer tegen suïcidale insecten. Die kan je er dan makkelijker afschrapen tijdens het rijden.

mmm zijn technoflex veren nog wat :? scheelt nl. aanzienlijk ivm. WP bijvoorbeeld :)
Lama heb gezocht :}

Dutch FZ750 is van motorbazaar :?

Laatst bewerkt:
Ik bij Louis een deurmat gekregen. Werkt goed, totdat je je voeten wil vegen, vooral als deze nat zijn. 3 keer vegen en de deurmat lag in stukken door het huis heen B|

Oh maareh ontopic: site ziet er wel goed uit ja.

Ik denk dat ik weet wat dat is, een maat van me heeft zo'n ding al standaard op de wijsvinger van z'n motorhandschoen zitten. Een stukje rubber, lijkt precies op een stukje ruitenwisser. Heeft volgens mij erg weinig zin als je het tegen regen gebruikt, maar helpt denk ik des te meer tegen suïcidale insecten. Die kan je er dan makkelijker afschrapen tijdens het rijden.

hmmm... ik heb ook zo'n wissertje op mijn handschoen en moet zeggen dat ik er erg blij mee ben in de regen :) (zit aan mijn handschoen vast, geen 'los' dingetje)

Ik moet m'n remleidingen nog binnenkrijgen van Motorbazaar, maar kreeg in ieder geval het idee dat ze de klandizie op prijs stellen. Da's al bemoedigend.... Vragen worden meteen beantwoord en dat komt ook niet zo veel meer voor..... Ja vroegah.....

Yeah, Noud (van motorbazaar) is iemand die de functionaliteit van het Internet goed weet te benutten, hier schieten veel collega's vaak mis. Vandaar dat ik meestal liever bel of ff langs ga, als het in de buurt is. Maar via email kan het zoveel efficiënter.. (lees: onder werktijd)

Tja, ik snap niet waarom de meeste bedrijven het Internet negeren, met name de E-mail optie.
Je hebt "geen gezeur aan de deur" en kunt op je gemakje je klanten te woord staan, wanneer het jou uitkomt. Kan uiteindelijk alleen maar extra klanten opleveren toch?
Bij écht grote bedrijven ligt het misschien wat anders, maar ik denk dat juist hier de winst voor de kleintjes ligt..... Dat heeft Motorbazaar als een van de weinigen in de gaten....

Terug
Bovenaan Onderaan