www.motos-inghelbrecht.be vernieuwd!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
spam :?


edit: 2500 euro borg cash :? Als je zoveel geld hebt dan hoef je niet meer te huren maar kan je net zo goed kopen


:^ mijn motor heeft me minder gekost :X


Op zaterdag 31 mei 2003 12:21 schreef Sluys het volgende:
ja, idd, ik ben maar een webmaster, niet de baas tenslotte, als je niks kapotmakt krijg je het geld mooi terug!!


Klopt wel, maar als je zoveel geld cash liggen hebt kan je toch net zo goed kopen?
 
spam.jpg


Maar ach ja je hebt 'm zelf gemaakt. Ziet er strak uit! Die 2500 euro borg is idd beetje te veel van 't goede :)
 
Die borg is absurd. Je loopt risico als je een verhuurbedrijf hebt en dat kan je niet gaan indekken door enorme borg te gaan vragen. (het eigen risico wat de verzekering je oplegt?)
Is er ook maar iemand die daar überhaupt een motor huurt? Ik vraag het me af.. ik zou in elk geval geen €1250 of €2500 euro achterlaten bij een bedrijf als ik een dagje een motortje huur

edit: even iets waar je wel wat aan hebt. Donker rode letters op zwarte achtergrond is erg lastig te lezen. Maak je links bijvoorbeeld heel licht geel of wit, dan is de site een stuk leesbaarder
 
Laatst bewerkt:
Misschien effe je leeftijd vermelden, worden jouw talenten iets duidelijker ;)
Ziet er iig goed uit hoor, wel beetje jammer dat de site maar de helft van het beeld beslaat, kan ook aan mijn 21" monitor liggen :P
Voor/op welke resolutie heb je hem gebouwd?
 
Wat Eriky vermeldt is zeker juist: als je die rode links hebt aangeklikt worden ze zeer donker en moeilijk te onderscheiden op die zwarte achtergrond. Wat je kunt doen is van een witte kleur veranderen naar de rode bijvoorbeeld, ik zeg maar zoiets hoor ;)
Trouwens, was er al geen thread over zelfgemaakte websites hier ergens op het forum?
 
Dreamweaver site :\

In Opera kan ik de site niet goed bekijken, tabel wordt verkleind.
Als je de tabellen vaste waarden meegeeft heb je dat probleem niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan