www.styleworks.at ---> kwaliteit stickers

2hot2handle

MF'er
26 mrt 2004
67
0
Hoorn
Hallo, ik ben al een tijdje op zoek naar stickers voor mijn r6. Nou heb ik ff op MF gezocht en kwam vaak www.styleworks.at tegen. Nou is mijn vraag: wie heeft er stickers van deze website besteld en hoe zien ze er uit ( kwaliteit van de kleuren, overloop etc. ) Het liefst zie ik foto's...


Eigenlijk wil ik de originele stickers in een andere kleurstelling, maar weet niet waar ik dit kan laten maken. Dus ben jij iemand of ken je iemand die dit kan maken ( tegen een redlijke prijs ), kan je ook reageren. :]
 
full
.
 
ik wet zn nickname nie meer
maar als je effe zoekt (stickers) vind je em vast

dr is namelijk een gozer hier bart jan met een sv 650 geloof ik
en die maakt stickers op maat dus de stickers die jij wil in de kleur en formaat die jij wil

je moet wel een voorbeeldje voor m hebben
 
ik heb net mijn hornetstickers binnen gekregen van styleworks. had dat via een andere MF´er gdaan die ook bestelde. maar de stickers zijn erg mooi hoor. en ze leveren snel ook. kan je nog geen fotos laten zien want mijn velgen moeten nog gespoten worden voor ik de stickers er op ga plakken.
 
ik wet zn nickname nie meer
maar als je effe zoekt (stickers) vind je em vast

dr is namelijk een gozer hier bart jan met een sv 650 geloof ik
en die maakt stickers op maat dus de stickers die jij wil in de kleur en formaat die jij wil

je moet wel een voorbeeldje voor m hebben

Gemak dient de mensch => ZoekZoekie :P
Heb zelf (nog) niets besteld bij hem maar wel even de post weer opgezocht:

De Unieke Stickers

Sucses ermee en laat vooral het (eventuele) resultaat zien op MF *D
 
Laatst bewerkt:
Nou alvast bedankt voor jullie reactie.... ga vanavond gelijk ff mailen... Verder houd ik me nog altijd aanbevolen voor suggesties etc...
 
Hallo, ik ben al een tijdje op zoek naar stickers voor mijn r6. Nou heb ik ff op MF gezocht en kwam vaak www.styleworks.at tegen. Nou is mijn vraag: wie heeft er stickers van deze website besteld en hoe zien ze er uit ( kwaliteit van de kleuren, overloop etc. )
Ik heb jaaaaren geleden daar es tankstickers voor mijn triumph besteld...

maar omdat ik weer wat anders wilde dan de standaard stickertjes hebben ze een een eigen ontwerpje van mij gemaakt, en dat deden ze prima. Ze moesten het wel een keertje over doen maar deden dat zonder morren ;)

kwa kleuren weet ik het niet, logo was zwart/
 
Nou......

Heb vandaag een mailtje van styleworks gekregen met goed nieuws.... ze gaan de stickers voor me maken..... KOSTEN: 40 euro excl. 7 euro verz. kosten. Daar hoor je mij niet over klagen... Laat wel een foto van de stickers zien als ze binnen zijn....

Groetjes,,.. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan