www.verstappen.nl

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
op het forum aldaar had ik een berichtje geplaatst om ze een beetje te irriteren over hun gang van zaken aangaande het forum (ik heb dus niet Jos zitten afzeiken).

Krijg ik van een van de mods daar het volgende berichtje terug:

Motorrijers?
Posted by Bartus G. on October 10, 2001 at 13:08:15:

Takkelijers!
Bartus(die zin had in een rijmpje en vind dat tweewielers boven de 50cc verboden moeten worden op de openbare weg)

Ga gelijk nog even door met etteren en ga zorgen dat dat hele forum op zijn kop gaat staan. Ik :r op die gasten. Ze hebben onlangs een hele lijn met reacties op een posting van me weggehaald, omdat het een van de mods niet beviel. Heb ik nog een mailtje over gekregen dat ik het niet nog een keer moest gaan doen. Lekker doorgaan dus.
 
Tja, Bartus G... Vroeger (een jaar of twee/drie terug) had hij best geinige posts. Tegenwoordig gedraagt hij zich als de vader van het forum. De kwaliteit van het verstappenforum is behoorlijk gedaald sinds Verstappen zijn (her)intree heeft gedaan bij Arrows.

Soeptablet (die schoon genoeg begint te krijgen van dat tussen haakjes gedoe van Bartus G.)

[edit]Typo\'s...
 
boom boom: als hun ideeën niet stroken met de jouwe.. kan je hen dan niet simpelweg negeren?
 
gisteren wel weer eens sinds lange tijd over de 1000 hits gehad. Zou het er dan toch iets mee te maken hebben.

Tevens heb ik al een paar mailtjes gehad van jos verstappen fans die deze site erg mooi vonden en die ook motorrijden. Ik heb maar even beantwoord dat ze zich maar moesten inschrijven.
 
komt rico soms van het verstappen forum ?
Zou me niks verbazen... :+

Ik heb niks tegen Jos (sterker nog, ik zie hem graag rijden, tis een toptalent) alleen veel van zijn fans zijn volgens mij de leeftijd van 15 nog niet gepasseerd en gedragen zich ook zo...
 
Terug
Bovenaan Onderaan