X-Max 250 voorstellen

Buelltje

MF'er
24 mrt 2008
30
0
Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen: ik heb in 2007 mijn motor verkocht voor de overstap naar een motorscooter, ik rijd vanaf okt 2007 op een grijze X-Max. Ik ben tot nu toe zeer tevreden op een paar kleine "schoonheidsfoutjes na".
-In het begin had zat de aansluiting van het dashboard bij de Knipperlichten niet goed. Het zijn natuurlijk allemaal plastic panelen en die sloten gewoon niet goed aan (schoten steeds los). Is redelijk goed verholpen. Dit heb ik al bij meerder X-max'en gezien. Is denk ik een zwak punt.
-Ik had veel last van gebulder rond m'n hoofd. Dit laatste is opgelost door het monteren van het lage sportscreen. Ik moet zeggen ik ben hier zeer tevreden over. Het staat goed en het gebulder is weg.
-Ik heb nu last dat mijn achterveren beginnen te roesten, vind ik vrij snel na een half jaar. Dus daar ga ik een keer mee terug naar de dealer.

Dit zijn overigens allemaal vrij kleine "gebreken". Ik ben over het algemeen zeer tevreden over de X-max. Hij rijdt lekker en de bagageruimte vind ik echt een pluspunt.

Ik ben zeer benieuwd of er bij jullie al ervaring is met vervangingsonderdelen voor de X-max. Ik denk dan aan een set betere achterveren en een andere uitlaat. Ik kan hier alleen maar mondjesmaat informatie over vinden.

full
 
Laatst bewerkt:
Je zou bijna gaan denken dat 'ie in China in elkaar is gezet :+ ...

Ook kunsstof panelen behoren mooi aan te sluiten en veren horen niet binnen een half jaar te gaan roesten; ik hoor wel vaker verhalen dat de japanse kwaliteit cq eindcontrole aan het teruglopen is [ook bij auto's].
 
In het begin had zat de aansluiting van het dashboard bij de Knipperlichten niet goed. Het zijn natuurlijk allemaal plastic panelen en die sloten gewoon niet goed aan (schoten steeds los). Is redelijk goed verholpen. Dit heb ik al bij meerder X-max'en gezien. Is denk ik een zwak punt.

Dit is bij mijn nieuwe X-Max ook het geval en het zal bij de eerst 1000km beurt verholpen worden. Ook het positieve nieuws over een sportscreen vind ik fijn want ik zit er zelf ook aan te denken.
Zal zeker de achterveren in de gaten houden.
 
Laatst bewerkt:
Zou je misschien ook een foto kunnen plaatssen met dat sportscherm.....Zit ook aan te denken om deze aan te schaffen omdat inderdaad zo rond de 100km/h het begint te bulderen rond je hoofd.
Vraagje heb je nu niet veel last van de tegenwind met zo'n laag schermpje ???

:W :W
 
Hier is dan de foto van m'n sporstscreen vanaf de bestuurderspositie genomen. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.
full
 
Bedankt voor de foto's , staat erg mooi op een x-max dus zal er maar ook eens eentje gaan bestellen. Kan iemand me aangeven hoelang dit ongeveer gaat duren!!! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan