scooterexpress
Die hard MF'er
- 1 jan 2011
- 398
- 0
Ik heb er twee dagen mee gereden en kan zeggen dat je met gemak naar Parijs kan met je liefje achterop.
Eerste dag hoofdzakelijk in Milaan gereden en daar komt natuurlijk zijn compacte bouw (X-MAX250 frame) en sterke motor (Majesty400) helemaal tot zijn recht. Tweede dag via Monza naar het Como meer gereden en ook daar in de bergen lach je iedereen uit (ook TMAX530 rijders). Op de snelweg terug achter de voorrijder zitten plakken (ik reed op een uitvoering met laag scherm en Akra) met 175 km/h (op de teller) en die vond dat het 400'tje aardig hard liep.
Keuzes, tja die zullen er altijd blijven. Ben je gek van een TMAX koop je een TMAX maar moet je aan je centen denken dan is de X-MAX400 een prima keus.
De reden waarom er geen ABS gelijk beschkbaar is is simpel, de grote afnemers (Italie, Spanje en Frankrijk) zitten helemaal niet te wachten op ABS. Punt.
Eerste dag hoofdzakelijk in Milaan gereden en daar komt natuurlijk zijn compacte bouw (X-MAX250 frame) en sterke motor (Majesty400) helemaal tot zijn recht. Tweede dag via Monza naar het Como meer gereden en ook daar in de bergen lach je iedereen uit (ook TMAX530 rijders). Op de snelweg terug achter de voorrijder zitten plakken (ik reed op een uitvoering met laag scherm en Akra) met 175 km/h (op de teller) en die vond dat het 400'tje aardig hard liep.
Keuzes, tja die zullen er altijd blijven. Ben je gek van een TMAX koop je een TMAX maar moet je aan je centen denken dan is de X-MAX400 een prima keus.
De reden waarom er geen ABS gelijk beschkbaar is is simpel, de grote afnemers (Italie, Spanje en Frankrijk) zitten helemaal niet te wachten op ABS. Punt.