X Sokken????

Met teenprotectie dummy ;)

Alles beschermen en die tenen vergeten...dat ken niet heh.
Op zich zitten mijn tenen aardig beschermd in mijn Sidi Vertebrae laarzen. Kan me niet voorstellen dat sokken daar nog iets aan toe te voegen hebben. :? Of zijn ze misschien gevlochten van staaldraad? :P
 
Ik heb die X Socks van de kerst gekregen me ouders dachten dat het die sokken waren die ik op mijn lijstje had gezet, toen hebben ze dezen gekocht waren veel duurder die X Socks kan je bij motoport kopen voor €34,- dacht ik een beetje erg duur maar ja me ouders hebben ze al gekocht ik had ze voor €15,- gezien(ander merk)
Ik heb ze nog niet aan gehad maar het zijn van die lange sokken die bijna je hellen onderbenen bedekken zitten allemaal speciale dingen op om je voeten extra warm te houden, want zodra je voeten koud worden wordt alles koud O-) .
Op www.x-socks.com zal je best meer informatie kunnen vinden.
ga ze waarschijnlijk van het weekend uit proberen of misschien morgen al, zal hier neer zetten of ze echt werken.

heb de sokken vandaag even kot geprobeerd even naar de stad en terug ongeveer 25 km, nou ik had geen zweet sokken dat is een ding maar me voeten waren dan ook niet lekker warm, niet extreem koud maar ook niet warm ga zaterdag waarschijnlijk naar de chocomelle meeting in utrecht kijken wat ze dan doen.
Heb wel kisten aan geen motor weet niet of het veel uit maakt kisten zijn een beetje versleten en niet meer helemaal waterdicht.
 
Waarom heb je speciale sokken nodig op de motor? :?
:^

[me]Cadcatz draagt over het algemeen helemaal geen sokken :X
[/me]


Soms, als het heeeeeeeeel koud is, wil ik nog wel eens een paar goeiekope sokken uit het mandje halen...maar dat komt maar heel weinig voor :P
 
jullie zijn allemaal stads volk geloof ik he, de echte plattelander (zoals ik) loopt gewoon op "geitewol" en heeft nooit ergens last van ;)


Op de één of andere manier zijn de geiten hier in de randstad allemaal verdwenen... :?






Heb gisteren van m'n ma wel een paar sokken gehad, lijken wel disco-sokken ofzo, met allemaal glitters erin. Heel dun, en schijnt heel warm te zijn. Heb ze alleen nog niet gebruikt, maar als het wat is zal ik wel even vragen waar ze ze vandaan heeft.
 
Ik lees het alweer. De wannabees staan op één rij. Wat onschuldig begint als een topic over een hightec kledingstuk, wordt door de winterstoppers afgebrand. Whawhawhawha. Die plastic brommers zijn ook gebaseerd op hightec, op het platteland zou je nu in een kruiwagen rond rijden, klompen kunnen ook nog steeds op de motor (maar dan krijg je hier weer klappen omdat zonder protectie toch wel aso is), zonder onderbroek rijden is wel heel erg jarig zestig, goede laarzen zijn ook onzin, want schoeisel is schoeisel dus waarom investeren in membramen etc en niet in veiligheidsschoenen van € 20 etc etc etc.

Tassie, om weer ff terug naar de topic te gaan. Met een waarschuwing voor de zachtere types hier die er niet tegen kunnen, de sokken die ik heb zijn ook X-socks! De "nieuwe" sokken volgens de Veronica-gids zijn dus al minimaal twee jaar oud.
 
Laatst bewerkt:
Ik lees het alweer. De wannabees staan op één rij. Wat onschuldig begint als een topic over een hightec kledingstuk, wordt door de winterstoppers afgebrand. Whawhawhawha. Die plastic brommers zijn ook gebaseerd op hightec, op het platteland zou je nu in een kruiwagen rond rijden, klompen kunnen ook nog steeds op de motor (maar dan krijg je hier weer klappen omdat zonder protectie toch wel aso is), zonder onderbroek rijden is wel heel erg jarig zestig, goede laarzen zijn ook onzin, want schoeisel is schoeisel dus waarom investeren in membramen etc en niet in veiligheidsschoenen van € 20 etc etc etc.

Tassie, om weer ff terug naar de topic te gaan. Met een waarschuwing voor de zachtere types hier die er niet tegen kunnen, de sokken die ik heb zijn ook X-socks! De "nieuwe" sokken volgens de Veronica-gids zijn dus al minimaal twee jaar oud.
:?

Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
 
:?

Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?

Dít Orpheus:

Tassie, om weer ff terug naar de topic te gaan. ........... de sokken die ik heb zijn ook X-socks! De "nieuwe" sokken volgens de Veronica-gids zijn dus al minimaal twee jaar oud.

Om weer op de topicvraag terug te komen. Snappie?
 
Dít Orpheus:

Tassie, om weer ff terug naar de topic te gaan. ........... de sokken die ik heb zijn ook X-socks! De "nieuwe" sokken volgens de Veronica-gids zijn dus al minimaal twee jaar oud.

Om weer op de topicvraag terug te komen. Snappie?

Dan had je in je vorige post ook niet die hoop tekst met onzin neer hoeven te zetten... :X
 
sokken van 25 euro :? (als er nu verwarming in zat, maar nee hoor)

Vind het best aan de prijs, heb ook nooit ergens klachten met mijn normale sokken gehad, of dat nu sport- of "zaken" sokken waren. Zal best dat ze speciale luchtcirculatie hebben en zo, maar is dat nodig voor het passieve voetgebruik op de motor ????

Bij het wielrennen / mountainbiken gebruik ik wel van die ergonomische doorontwikkelde sokken (met allerlei synthetische toevogingen als coolmax, goretex en zo), maar deze zijn en stuk voordeliger nog (12 euro per paar) en ivm de continu wisselende belasting en daadwerkelijke inspanning "meer" nodig dan bij motorrijden.

[me]Ted denkt dat je die 25 euro beter kunt besteden aan betere laarzen ....(als je nieuwe koopt dan)[/me]

:^
 
warme sokken op de motor is nooit weg, tis maar wat je dr voor over heb

wie niet in de winter rijd mot eigenlijk ook nix zegge want tis best weleens koud(waarom rij je ni in de winter)

als iedereen ff z'n steentje bijdraagt aan het broeikas effect, dan is die onzin van koud weer zo voorbij :P *D })

niet zeuren maar rijden :]
 
Ze lijken mij niet zo geschikt, meer bedoeld voor beweging i.p.v. stilstaan. Goede ski of andere thermisch gevoerde sokken zijn ideaal voor langere ritten in de winter.
 
hi hi nou ik hoef die xsokken dus niet te kopen....en kan het best met mijn skisokken af...en zomers doen mickey en snoopy ook gewoon weer mee...hahah

tja..... het klinkt dus leuker dan dat ze zijn die xsocks......

stekman: hihi ik lange sokken????? hahahaha
 
:^

[me]Cadcatz draagt over het algemeen helemaal geen sokken :X
[/me]


Soms, als het heeeeeeeeel koud is, wil ik nog wel eens een paar goeiekope sokken uit het mandje halen...maar dat komt maar heel weinig voor :P


zit dat wel lekker in je laars??????
 
hi hi nou ik hoef die xsokken dus niet te kopen....en kan het best met mijn skisokken af...en zomers doen mickey en snoopy ook gewoon weer mee...hahah

tja..... het klinkt dus leuker dan dat ze zijn die xsocks......

stekman: hihi ik lange sokken????? hahahaha
nou nee, kousen, geen sokken. ;)
 
heb de sokken vandaag even kot geprobeerd even naar de stad en terug ongeveer 25 km, nou ik had geen zweet sokken dat is een ding maar me voeten waren dan ook niet lekker warm, niet extreem koud maar ook niet warm ga zaterdag waarschijnlijk naar de chocomelle meeting in utrecht kijken wat ze dan doen.
Heb wel kisten aan geen motor weet niet of het veel uit maakt kisten zijn een beetje versleten en niet meer helemaal waterdicht.


go anouck.......laat het ons weten of het Xsocks blijt of dat het Xsucks wordt.....hahaha
 
We gaan hier toch niet wéér zo'n chat topic maken, hè? B|

Daar hebben we er al meer dan zat van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan